KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 21 Dec 2024, 13:58

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 
Author Message
 Post subject: SULF-KIL
PostPosted: 29 May 2024, 09:50 
Forumlegende

Nok en solid seier, men Sandnes/Ulf og Tommy Høiland har jo gått ut på dato. Lenge siden jeg har sett et dårligere lag, KIL blir ekstra gode når de møter et lag som er slappe i presset og gir rom til våre kreative midtbanespillere i Willams, Taylor og Grundt.

Profile  

Post subject: Re: SULF-KIL
PostPosted: 30 May 2024, 10:15 
Spiller

Virker som vi igjen er solide før sommeren, dog med noen arbeidsuhell. Får håpe det ikke kommer noe utenomsportslige greier som dreper moralen og flyten vi har om dagen. Men Bajram Ajeti og Vegard Hansen er long gone så burde gå greit :wink:
Godt å se at Grundt og Taylor har vokst såpass! Gleder meg til fortsettelsen. Bryne neste!

Profile  

PostPosted: 30 May 2024, 10:48 
Trener

KIL_Tommy wrote:
Får håpe det ikke kommer noe utenomsportslige greier som dreper moralen og flyten vi har om dagen.

Vi har jo Kongsvinger Kommune.
De sier jo rett ut at de skjønner ikke hvordan klubben er så veldrevet og mener det må være lave leiekostnader, så derfor vil de sette den opp 700%.
Samtidig som de mener klubben gir 0kr i verdi til Kommunen.

Helt hårreisende. "Hei, vi har akkurat blåst bort veldig mange ekstra millioner på noen lys på gamlebrua vi, og vi må dekke inn de kostnadene på ett vis. Dere gjør det bra hører vi, så vi setter opp leia 700%"

For 15 år siden satte KIL fokus på å aldri bruke en eneste krone mer enn man faktisk har, kommunen burde gjort det samme.

Profile  

PostPosted: 31 May 2024, 10:03 
Reserve

Drublic wrote:
KIL_Tommy wrote:
Får håpe det ikke kommer noe utenomsportslige greier som dreper moralen og flyten vi har om dagen.

Vi har jo Kongsvinger Kommune.
De sier jo rett ut at de skjønner ikke hvordan klubben er så veldrevet og mener det må være lave leiekostnader, så derfor vil de sette den opp 700%.
Samtidig som de mener klubben gir 0kr i verdi til Kommunen.

Helt hårreisende. "Hei, vi har akkurat blåst bort veldig mange ekstra millioner på noen lys på gamlebrua vi, og vi må dekke inn de kostnadene på ett vis. Dere gjør det bra hører vi, så vi setter opp leia 700%"

For 15 år siden satte KIL fokus på å aldri bruke en eneste krone mer enn man faktisk har, kommunen burde gjort det samme.

Det er jo helt utrolig! Samtidig må vi ha to tanker i hodet samtidig. Hvor mange redningsaksjoner har ikke kommunen bidratt med ila. årene? Jeg kan til en viss grad forstå at kommunen ønsker å få noe igjen. Likevel, måten kommunen opptrer på her er jo helt på trynet. Drøy tanke, men kanskje KIL Toppfotball burde se etter en egen tomt å bygge ny stadion på, så kan kommunen fortsette å tviholde på Gjemselund. Hvorfor kan ikke kommunen legge til rette for utvikling? Jeg skjønner at det er viktig å ivareta breddefotballen, men mitt inntrykk er at KIL Toppfotball også ønsker det mer enn noe annet. Det må da gå an å finne løsninger? Jeg blir matt av mangelen på utvikling. Som utenforstående får jeg inntrykk av at det personlige meninger og ønsker blir styrende, og da blir fort Kongsvinger en for liten by til at det skal være mulig å få til noe...

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]