KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 28 Mar 2024, 12:52

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 
Author Message
PostPosted: 03 Nov 2022, 18:26 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1112
Location: Vinger
Vi stiller vel vår antatt beste første 11'er. Utfra kil.no ser set ut som at vi går ut med en femmer bak. Det var vel formasjon vi brukte når vi omstilte midtveis og før seieren mot Start borte. Ellers samme oppgjør som for seks år siden, da scora Güven begge måla i tomålsseieren, så ble det stopp borte mot Jerv i neste runde.

Håper vi kan tilbake til energien som ble borte etter Sandnes Ulf hjemme i hallen.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 03 Nov 2022, 19:33 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 12 May 2009, 19:05
Posts: 769
Location: Tråstad
Rart man ikke kunne gi samme innsats å intensitet mot Skeid å FFK som man har gjort disse første 30. Da hadde jeg sitti på Gjemselund å sett på nå å ikke på MAX. Men men, fortsetter de slik tar vi det her.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 03 Nov 2022, 20:41 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 18 Jul 2005, 01:31
Posts: 1015
Location: Oslo
Taylor !!!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 03 Nov 2022, 21:00 
Offline
Trener

Joined: 12 Oct 2009, 12:31
Posts: 834
Hadebra Bjarne Berntsen. Takk for i år :lol:


Top
 Profile  
 
PostPosted: 04 Nov 2022, 08:41 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 22 Apr 2005, 13:20
Posts: 1367
Location: Auli, Nes
Delig. Sterk seier og nydelig scoring av Taylor.

_________________
"Hånda i været, midterste finger
Den er til alle som ikke er Vinger"

Never red - Alltid rød!
-------
http://www.haga-if.no


Top
 Profile  
 
PostPosted: 04 Nov 2022, 10:46 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 18 Jul 2005, 01:31
Posts: 1015
Location: Oslo
Helt nydelig kamp vil jeg si, fullt fortjent seier. Mye tæl og guts i laget som har manglet i de to siste kampene samt mye fint kombinasjonsspill.
Helt utrolig at Güven ikke får straffe og frispark i 1. omgang, men ellers var vel dommer'n grei.
Strømberg gjør noen match-avgjørende redninger, godt å vite vi har ham neste år også (forleng gjerne!!).

Jeg må si at jeg ikke var veldig optimistisk for skåring da Güven og Bringaker ble byttet ut, men da viste Taylor seg fram. Herlig fyr som vi kanskje får mer nytte av i neste kamp ?

Nå bør det vel bli mye KIL-supportere på Intility ?


Top
 Profile  
 
PostPosted: 06 Nov 2022, 13:23 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1112
Location: Vinger
Freddien wrote:
Helt nydelig kamp vil jeg si, fullt fortjent seier. Mye tæl og guts i laget som har manglet i de to siste kampene samt mye fint kombinasjonsspill.
Helt utrolig at Güven ikke får straffe og frispark i 1. omgang, men ellers var vel dommer'n grei.
Strømberg gjør noen match-avgjørende redninger, godt å vite vi har ham neste år også (forleng gjerne!!).

Jeg må si at jeg ikke var veldig optimistisk for skåring da Güven og Bringaker ble byttet ut, men da viste Taylor seg fram. Herlig fyr som vi kanskje får mer nytte av i neste kamp ?

Nå bør det vel bli mye KIL-supportere på Intility ?


Enig, det hadde ikke blitt avansement uten Strömberg. Nå havna han på årets lag i OBOS-ligaen også. Hadde ikke troa på at han skulle forlenge, så honnør til Nystuen der.

Taylor virker som en utrolig ydmyk og fin type, det er slike man vil at skal lykkes. Satser på at låneavtalen kan forlenges til neste sesong.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 60 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group