KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 28 Mar 2024, 19:52

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 11 posts ] 
Author Message
 Post subject: KIL-Sandnes/Ulf
PostPosted: 16 Oct 2022, 22:32 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1112
Location: Vinger
Ny settball i jakten på kvalik. Alle de andre konkurrentene tapte poeng i dag, bortsett fra Start.

Jeg er litt spent på startoppstillingen i morra, siden både Jahr og Güven soner. Det mest trulige er vel at Grogh Gerson går ned i midtforsvaret med Holmé. Langrekken fikk 20 min. mot Elverum i dag, og scora hattrick på under 10 min. Jeg håper han starter på topp med Bringaker, ikke minst fordi Hoel-Andersen er best som bindeledd. Da blir det i så fall Holter og Vinjord på midten, sammen med Bjørnebye eller Taylor.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: KIL-Sandnes/Ulf
PostPosted: 17 Oct 2022, 05:31 
Offline
Trener

Joined: 12 Oct 2009, 12:31
Posts: 834
Jeg forventer nok et lag som har forsøkt å "stramme opp" før de gjester Storhallen.
Viking 2 ble vel mer eller mindre pisset på av fortapte Grorud forrige runde, og kritikken har haglet.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: KIL-Sandnes/Ulf
PostPosted: 17 Oct 2022, 09:47 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 18 Jul 2005, 01:31
Posts: 1015
Location: Oslo
Tipper Bringaker har lyst til å markere seg i denne kampen :-)
Har et par tunge frafall, men Krogh Gerson bør vel gjøre jobben greit i midtforsvaret. Langrekken viste jo sitt potensiale i går og kommer nok inn for Güven. Skal det endelig løsne på høyere nivå også ?


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: KIL-Sandnes/Ulf
PostPosted: 17 Oct 2022, 19:57 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 18 Jul 2005, 01:31
Posts: 1015
Location: Oslo
Deilig seier igjen ! Vi er vel nå garantert play-off og jeg har fortsatt tro på en 3. plass hvis vi vinner de to siste. Skeid og FFK har ikke noe å kjempe for, så blir spennende å se hvordan det slår ut.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: KIL-Sandnes/Ulf
PostPosted: 17 Oct 2022, 20:59 
Offline
Trener

Joined: 12 Oct 2009, 12:31
Posts: 834
Jeg sier det igjen. Dette er et LAG.
Fy faen de løper, kjemper og sliter.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: KIL-Sandnes/Ulf
PostPosted: 17 Oct 2022, 21:31 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1112
Location: Vinger
Det må koste veldig mye å legge ned en slik innsats, men dæven så effektivt det er, og gøy å se på. Mye flotte kombinasjoner og tekniske detaljer. Spesielt Hoel-Andersen og Sjølstad har funnet "hæppe-formen". Murray gir aldri opp en ball og legger ned så grassat med meter opp og ned langs linja. Bringaker bare små marginer unna å blir tremåls scorer i dag, og kampen skulle vært punktert tidlig i 2. omg. Mange andre som fortjener skryt i dag også.

Må også få sende en stor takk til sportslig ledelse i Sandnes Ulf, som valgte å satse på Høiland fremfor Bringaker.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: KIL-Sandnes/Ulf
PostPosted: 18 Oct 2022, 00:09 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 12 May 2009, 19:05
Posts: 769
Location: Tråstad
Noen andre som fortjener skryt var denne nye yngre gjengen med supportere. Nå var ikke jeg i hallen, men hørte de konstant gjennom Eurosport. Jævlig bra jobba.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: KIL-Sandnes/Ulf
PostPosted: 18 Oct 2022, 07:29 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 18 Jul 2005, 01:31
Posts: 1015
Location: Oslo
Drublic wrote:
Noen andre som fortjener skryt var denne nye yngre gjengen med supportere. Nå var ikke jeg i hallen, men hørte de konstant gjennom Eurosport. Jævlig bra jobba.


Helt enig, veldig bra jobba ! Håper de blir med videre også :-)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: KIL-Sandnes/Ulf
PostPosted: 18 Oct 2022, 09:25 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6457
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Nå var det gøy å gå på kamp igjen, vi har stålkontroll på det meste Sandnes/Ulf byr på og gutta byr på undeholdende klikk klakk fotball og fantastiske finter.
Her er det vanskelig å plukke ut noen bestemann da alle preseterer langt over det nivået vi har gjort så langt i år, men Hoel, Vinjor, Bringaker og Bjørnebye står frem over all forventning. Bak er det litt mindre sikkert når Jahr manglet, men utover klaringstabben til Holme som fører til mål er det ikke mye å sette fingeren på bakerst heller. Fortsetter vi samme formstigning i de siste kampene og inn i kvalliken blir nok dette en veldig bra høst.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: KIL-Sandnes/Ulf
PostPosted: 18 Oct 2022, 11:47 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Er ikke til å tro for en utvikling denne sesongen har hatt :D Og det blir bare bedre og bedre :-)

Fortsetter dette så er det snart så jeg begynner å tro på ES neste år :D Selv om jeg er litt usikker på om klubben er klar for det allerede i år!
Men ender det med kvalifisering mot Skamma til slutt, så går det jo ikke an å legge seg i det oppgjøret :D

Så må vel snart noen også jobbe med å få Mæland til å skifte mening om neste år ;-)

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: KIL-Sandnes/Ulf
PostPosted: 18 Oct 2022, 21:31 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3643
Raggen wrote:
Er ikke til å tro for en utvikling denne sesongen har hatt :D Og det blir bare bedre og bedre :-)

Fortsetter dette så er det snart så jeg begynner å tro på ES neste år :D Selv om jeg er litt usikker på om klubben er klar for det allerede i år!
Men ender det med kvalifisering mot Skamma til slutt, så går det jo ikke an å legge seg i det oppgjøret :D

Så må vel snart noen også jobbe med å få Mæland til å skifte mening om neste år ;-)




Kan ikke tenke på at vi ikke er klar for opprykk vert år. Da blir det aldri opprykk da. :) :)


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 11 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 44 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group