KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 28 Mar 2024, 19:18

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 9 posts ] 
Author Message
 Post subject: KIL-Sogndal
PostPosted: 02 Oct 2022, 23:50 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1112
Location: Vinger
Vinjor og Bjørnebye tilbake etter soning mot Åsane. Kampen før det leverte vi årsbeste i hallen mot KFUM. Sogndal vant 2-0 hjemme mot Ranheim før landslagspausen, etter en periode med dårlige resultater. Klart flest seire har kommet på Fosshaugane.

Vinner vi i morra er vi på kvalikplass for første gang i år.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: KIL-Sogndal
PostPosted: 03 Oct 2022, 15:32 
Offline
Trener

Joined: 12 Oct 2009, 12:31
Posts: 834
Sogndal fremstår jo virkelig som kokkos ala kokkos.
Blir spennende å se hvordan ting fremstår i dag.

Selv synes jeg litt av gleden med kampen om kvalik forsvant med alt styret rundt Gjemselund.
Det er ikke like gøy når det ikke an spilles på Kongsvinger.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: KIL-Sogndal
PostPosted: 03 Oct 2022, 20:27 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1112
Location: Vinger
Der mangla presisjon i den siste 3. delen i dag. I tillegg ble det tunge arbeidsforhold for Güven og Bringaker med mange høye baller. Murray var veldig god, og mye spennende i Taylor. Håper låneavtalen hans blir forlenga.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: KIL-Sogndal
PostPosted: 03 Oct 2022, 23:04 
Offline
Trener

Joined: 12 Oct 2009, 12:31
Posts: 834
Det er et godt tegn at vi kan sitte her skuffet etter uavgjort mot Sogndal.
Denne kampen hadde vi tapt på vårparten. Garantert.

Sogndal har tidvis lekket som en sil og det er tydelig at de har arbeidet grundig med dette i landslagspausen.

Kongsvinger byr på mye godt spill men mangler det siste lille.
Må også rose forsvarsjobben mot "Dødball United" fra Saftbygda.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: KIL-Sogndal
PostPosted: 04 Oct 2022, 09:52 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6457
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Syns vi var bynnsolide defensivt i dag, Trace og Jahr sammen med Strømberg har kontroll på det meste som kommer fra Sogndal. Bjørneby fremsto som en ballvinner på midten og Taylor var et konstant uromoment. Sogndal forsvarte seg også godt og synd Bringaker ikke klare å omsette sleiven til Sogndal-keeperen i starten av første, for særlig flere sjanser fikk vi jo ikke.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: KIL-Sogndal
PostPosted: 04 Oct 2022, 14:57 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3643
Bra med poeng på en dårlig dag. Men vi så hvor lite styke Kil har. Tapte jo nesten vær eneste duel. Vi mangler et par stk på midten som har litt av det. Men det kommer vel til 2023 sesongen


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: KIL-Sogndal
PostPosted: 04 Oct 2022, 19:07 
Offline
Trener

Joined: 12 Oct 2009, 12:31
Posts: 834
Janko wrote:
Bra med poeng på en dårlig dag. Men vi så hvor lite styke Kil har. Tapte jo nesten vær eneste duel. Vi mangler et par stk på midten som har litt av det. Men det kommer vel til 2023 sesongen


Jeg synes egentlig KIL vant bra med dueller. Både Gerson, Taylor og Bjørnebye taklet så det sved ved noen anledninger.
I denne kampen synes jeg egentlig "trøkket" manglet i motstandernes boks, for der vant Sogndal alt.

I eget forsvar var vi helt konge. Jahr seiler opp som årets spiller for min del.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: KIL-Sogndal
PostPosted: 04 Oct 2022, 19:32 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 18 Jul 2005, 01:31
Posts: 1015
Location: Oslo
maggot wrote:

I eget forsvar var vi helt konge. Jahr seiler opp som årets spiller for min del.


Helt klart, skulle likt og sett en egen "Jahr-tabell". Har vel ikke tapt mange kamper med ham på banen ?
Må vel bli årets spiller ja med en liten konkurrent i Strømberg :-)

Syns for øvrig vi kunne satset mer framover, men det var kanskje to lag som utlignet hverandre ?
At keeper går opp på dødball på overtid, og stillingen 0-0, viser jo at viljen til å vinne var der.

Spennende framover blir det i hvert fall. Forbanna ergerlig at man ikke kan spille på Gjemselund, er det mulig


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: KIL-Sogndal
PostPosted: 05 Oct 2022, 12:19 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6457
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
maggot wrote:
Janko wrote:
Bra med poeng på en dårlig dag. Men vi så hvor lite styke Kil har. Tapte jo nesten vær eneste duel. Vi mangler et par stk på midten som har litt av det. Men det kommer vel til 2023 sesongen


Jeg synes egentlig KIL vant bra med dueller. Både Gerson, Taylor og Bjørnebye taklet så det sved ved noen anledninger.
I denne kampen synes jeg egentlig "trøkket" manglet i motstandernes boks, for der vant Sogndal alt.

I eget forsvar var vi helt konge. Jahr seiler opp som årets spiller for min del.


Enig, i denne kampen var det egentlig bare nær 16. metern til motstanderen vi sleit.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 9 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 51 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group