KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 28 Mar 2024, 21:16

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 
Author Message
 Post subject: FFK-KIL
PostPosted: 11 Jul 2022, 16:04 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1112
Location: Vinger
Ny kamp mot en tabellnabo. For FFK er Kjeldsrud Johansen og Aukland utilgjengelige. Hos oss er tydeligvis Krogh Gerson og Murray fortsatt ute, i tillegg til soning på Egell Johnsen. Sjølstad er med i troppen, så får vi se om han går rett inn på backen.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: FFK-KIL
PostPosted: 11 Jul 2022, 19:18 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 12 May 2009, 19:05
Posts: 769
Location: Tråstad
Hvorfor spiller ikke Bringaker? Med de romma bak FFK kan jeg ikke skjønne hvorfor Vinjor spiller

Edit: der kom han inn


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: FFK-KIL
PostPosted: 11 Jul 2022, 20:00 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1112
Location: Vinger
Greit nok. Sjølstad og Vinjor var gode i 1. omg. I 2. omg skaper vi vel ingenting, bortsett fra målet til Steiring som ble avblåst.

Ser ut til at både Jahr og Holmé må sone mot Stjørdals Blink. Håper Krogh Gerson er tilbake til da.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: FFK-KIL
PostPosted: 11 Jul 2022, 21:01 
Offline
Spiller

Joined: 23 Jun 2005, 20:06
Posts: 356
Tilhenger wrote:
Greit nok. Sjølstad og Vinjor var gode i 1. omg. I 2. omg skaper vi vel ingenting, bortsett fra målet til Steiring som ble avblåst.

Ser ut til at både Jahr og Holmé må sone mot Stjørdals Blink. Håper Krogh Gerson er tilbake til da.



Her tror jeg du tar feil. Mener ganske bestemt at man soner først etter 4 gule kort og deretter for hvert annet kort.

Ellers en godt gjennomført bortematch! 1 scoring i mot på våre 3 siste på bortebane er knallsterkt! Offensivt har vi mye å gå på ennå. Men det sitter bra defensivt nå. Og godt å se luka til de 3 nederste laga øke.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: FFK-KIL
PostPosted: 11 Jul 2022, 21:45 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1112
Location: Vinger
Vanadium wrote:
Tilhenger wrote:
Greit nok. Sjølstad og Vinjor var gode i 1. omg. I 2. omg skaper vi vel ingenting, bortsett fra målet til Steiring som ble avblåst.

Ser ut til at både Jahr og Holmé må sone mot Stjørdals Blink. Håper Krogh Gerson er tilbake til da.



Her tror jeg du tar feil. Mener ganske bestemt at man soner først etter 4 gule kort og deretter for hvert annet kort.

Ellers en godt gjennomført bortematch! 1 scoring i mot på våre 3 siste på bortebane er knallsterkt! Offensivt har vi mye å gå på ennå. Men det sitter bra defensivt nå. Og godt å se luka til de 3 nederste laga øke.


Det har du rett i! Jeg trodde ikke oversikten på nrk.no ble oppdatert live, og at de endte opp med fire mål etter denne kampen. Tett bakover ja, så må vi begynne å skape litt mer snart.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: FFK-KIL
PostPosted: 12 Jul 2022, 00:21 
Offline
Trener

Joined: 12 Oct 2009, 12:31
Posts: 834
Vi skaffer oss nok ikke mange nye fans med vår nye "spillestil" men du verden så deilig å se at vi har 8 poeng ned til kvalik-plassen.
Jeg synes faktisk det kler Kongsvinger å spille mer resultat-basert fotball 8)

Strömberg storspiller, og det er mye betong som skal passeres før man er forbi Jahr, Holmé og Steiring. Det fremstår tryggere med tre midtstoppere.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: FFK-KIL
PostPosted: 12 Jul 2022, 09:36 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6457
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Nå tydde vel begge lag til ganske fysisk fotball og mæl og løp, ikke særlig pent å se på og ikke særlig spennende med unntak av et par kontringer som burde ført til mål. Men vi får fortsette å sanke poeng, nå er vi vel snart halvveis til å redde plassen i Obos.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: FFK-KIL
PostPosted: 12 Jul 2022, 09:37 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6457
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
maggot wrote:

Strömberg storspiller, og det er mye betong som skal passeres før man er forbi Jahr, Holmé og Steiring. Det fremstår tryggere med tre midtstoppere.


Enig i at Strømberg er kampens klare ener! Men stopperne har fortsatt litt å gå på før jeg føler meg trygg.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 54 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group