KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 28 Mar 2024, 16:32

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 12 posts ] 
Author Message
PostPosted: 20 Jun 2022, 02:00 
Offline
Trener

Joined: 12 Oct 2009, 12:31
Posts: 834
Kongsvinger har hatt en etterlengtet pust i bakken, og mot Eidsvold skulle vi bevise hva vi hadde trent på.
Det finnes dessverre ikke nok ironi i verden som kan beskrive hvordan det endte.
Jeg er så pisse-lei de endeløse hjerneblødningene dette laget står for. Det er alt jeg har å si om den saken.

Grorud står uten seier på de 9 første kampene, men står allikevel med 5 poeng. De ligger på plassen bak KIL (på kvalik) og med tap her vil KIL overta kvalikplassen.
Denne kampen er v.i.k.t.i.g.

Hvem som skal forære Grorud ballen i morgen, det får vi vente å se. Men det blir alltid en eller annen.
Hvem som spiller, hvem som er skadefrie, hvem som er skadefrie.......gudene vet.

Men....det blir vel til at man tar turen til Gjemselund allikevel.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 20 Jun 2022, 15:58 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1112
Location: Vinger
Veldig viktig kamp ja. Skeid og Grorud bør ikke begynne å ta poeng. Usikker på hva som møter oss i dag, men håper vi snart kan bli litt mer kyniske. Krogh Gerson og Holmé er dessverre ikke med, heller ikke Berg Pedersen og Bringaker.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 20 Jun 2022, 17:33 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 18 Jul 2005, 01:31
Posts: 1015
Location: Oslo
Laget som starter:
August Strömberg - Kevin Egell-Johnsen, Kristian Jahr, Per-Magnus Steiring, Victor Grodås - Sander Marthinussen, Harald Holter, Jesper Grundt, Martin Tangen Vinjor - Martin Hoel Andersen, Adem Güven.

Güven fra start, blir spennende å se om han klarer å løfte laget.
Mye prat om at laget skal hevne seg og satse alt fra start. Får håpe de omsetter ord til handling, men har mine tvil. Har fulgt med litt på Grorud og de spiller jevnt med de fleste. Jeg har satt penga mine på Grorud, så da vinner kanskje KIL ;-)


Top
 Profile  
 
PostPosted: 20 Jun 2022, 18:49 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 12 May 2009, 19:05
Posts: 769
Location: Tråstad
Jeg har ikke ord.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 20 Jun 2022, 21:54 
Offline
Trener

Joined: 12 Oct 2009, 12:31
Posts: 834
Drublic wrote:
Jeg har ikke ord.


Jeg har det motsatte problemet. Jeg har altfor mye jeg har lyst til å skrive.
Men akkurat nå tror jeg det er best å holde det for meg selv.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 21 Jun 2022, 08:01 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 22 Apr 2005, 13:20
Posts: 1367
Location: Auli, Nes
Mye man har lyst til å skrike ut etter en slik kamp. Dette var noe av det dårligste jeg har sett på mange år. Null balltempo, null agressivitet, null vilje. Kun siste 5-10 minuttene det ble litt tempo.
Dette peker rett til PostNord hvis ikke noe skjer.

_________________
"Hånda i været, midterste finger
Den er til alle som ikke er Vinger"

Never red - Alltid rød!
-------
http://www.haga-if.no


Top
 Profile  
 
PostPosted: 21 Jun 2022, 13:19 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6457
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Gikk etter 70 min


Top
 Profile  
 
PostPosted: 21 Jun 2022, 23:06 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1112
Location: Vinger
Tallenes tale er klar. Hvis vi fortsetter poengsnittet ut sesongen ender vi på 24 poeng. Det har kun holdt til å redde plassen én gang etter at seriesystemet ble endret i 2017. Til sammenligning hadde vi 9 poeng etter 10 kamper i 2020. Det samme hadde vi i 2017 under Eriksen.

Visst har vi møtt vanskelig motstand på bortebane, men vi har til gjengjeld hatt ganske overkommelige motstandere hjemme.

Jeg er spent på om ledelsen satser på at skadesituasjonen vil bedre seg drastisk, og at vi klarer å snu det selv uten store grep. Eller om det blir hentet inn spillere som i 2020, eller gjort endringer på trenersiden.

Jeg synes det var tydelig hvilket lag som sleit mest i går. Det var dårlig press på ballfører, manglende presisjon og tilløp til frustrasjon mellom spillerne. Selv om Grorud stort sett bare spiller uavgjort, ser jeg ikke bort fra at de klatrer forbi oss i løpet av sommer'n.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 22 Jun 2022, 09:44 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6457
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Det startet friskt, vi hadde klikk klakk fremover i fem minutter. Så scorer Grorud på et skudd som enkelt hadde vært stoppet om noen hadde støtet opp i ballfører. Resten var bare et gjesp til jeg valgte å gå etter 70. min.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 23 Jun 2022, 10:00 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 12 May 2009, 19:05
Posts: 769
Location: Tråstad
Noe må skje, men hva.
Enkleste er vel å bytte trener igjen. En som virkelig kan drille ett forsvar å har litt hår på brøstet.
Eller evt holde ut til vindu åpner å panikk handle.

Jeg veit da faen, men møkka lei er jeg. Og blir det en ny tur ned i Postnord så har jeg ikke trua på at man rykker opp igjen på første. Da må man nok begynne på nytt og det kan ta tid.
Så ja, noe må skje og det rimelig kjapt.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 23 Jun 2022, 11:32 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6457
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Det merklige er at stallen briljerte i fjor på PostNord nivå, men faller helt igjennom på Obos. Forventet at vi skulle merke nivåforskjellen, men ikke så til de grader.

Litt farlig også at vi går i United fella og kjøper avdanka stjerner i stedet for friskt blod ;)


Top
 Profile  
 
PostPosted: 24 Jun 2022, 10:19 
Offline
Trener

Joined: 12 Oct 2009, 12:31
Posts: 834
Er det ikke ganske typisk for dette KIL-laget da?
Enten så funker alt, eller så funker absolutt ingenting.

I fjor møtte vi Fløya i første runde.
Hadde vi møtt Tromsdalen istedenfor og tapt samme kampen 1-3 (slik som på høsten), så hadde vi antageligvis havnet på 7.plass på tabellen.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 12 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 61 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group