pnord wrote:
Nei, skal vi gi opp da, dere? Legge oss ned og grine? Ringe Strømmen, Jerv, Ranheim, Øygarden og Raufoss og si at vi ikke tør å spille?
Det går vel mer på at en del av oss begynner å se realitetene i øynene. Jeg er i nesegrus beundring ovenfor de som klarer å øyne håp helt frem til det kun gjenstår teori. Hadde nok ikke blitt mye vindmøllebygging på meg. Så er nok ikke det den mest takknemlige jobben man kan ha for tiden heller.
Jeg skal gi det frem til Jerv-kampen før jeg gjør en endelig vurdering av sjansene for OBOS-spill i 2021. Danielsen og Holtet forutsatte minimum 4 peng i de to neste kampene for at det skulle være håp om videre eksistens.
Vi har veldig mye å takke Nystuen for. Ressursene er fortsatt små i OBOS-målestokk, og han fikk økonomien på beina i en periode som holdt på å sende oss rett ut i et langvarig mørke.
Årets sesong har vært altfor dårlig ut fra forutsetningene. Årsaken er selvfølgelig sammensatt, og Nystuen skal ha ros for å prøve alt for å snu resultatene. Kanskje han nå sitter og forhandler om overgang for en Ligue 1 spiss. Da blir i så fall denne pessimisten omvendt for en liten periode
.