KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 28 Mar 2024, 17:57

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 129 posts ]  Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Author Message
PostPosted: 29 Sep 2020, 21:46 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1112
Location: Vinger
Stille fra klubben. Det er ganske rart hvis det stemmer at avgjørelsen ble tatt på et styremøte på søndag. Jeg regner i så fall med at det skyldes forhandlinger om sluttpakke. Det er vel ellers ikke uvanlig at det er stille fra klubben.

Dette har vel vært i emning i noen uker, men det vil forundre meg om det skulle komme inn en permanent erstatter før KFUM-kampen. Til vår fordel i trenerjakten vil den som overtar sikkert beholde jobben om det skulle gå ned. Eventuelt kan det bli en kontrakt ut året i form av snuoperasjon. Det siste er vel mest sannsynlig for en romerriking.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 30 Sep 2020, 12:57 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 12 May 2009, 19:05
Posts: 769
Location: Tråstad
Nystuen ny hovedtrener resten av sesongen.

Mika får en annen rolle i klubben. Analyse og scouting.
Jeg trur Mika trenger å trene på Norsk\Engelsk for å klare å få frem budskapet sitt.
Intervjuer jeg har sett syns jeg han er fryktelig dårlig på å snakke for seg. Tviler ikke på at mannen ikke kan fotball, men man må klare å få det frem til spillere på en forståelig måte.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 30 Sep 2020, 20:02 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1112
Location: Vinger
Nå har i hvertfall de steinene som kan snus blitt snudd. Vi har hentet fem nye spillere og gjort endring på trenersiden, jeg er likevel spent på om dette vil føre til umiddelbare endringer i sportslige prestasjoner. Vi får vel fotballnorges dyreste scout og analyseansvarlig. Vi måtte vel uansett ha betalt etterlønn ut perioden, så da er det like greit at vi får noe igjen for pengene.

Håper Nystuen klarer å peke på noen enkle ting som kan tas tak i umiddelbart, og at han kan være tydelig der Mika kanskje ikke har vært så tydelig. Gjør gjerne ting litt lettere i forsvar en periode også slik at vi begrenser antall personlige feil der bak.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 02 Oct 2020, 11:13 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6457
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Litt overrasket over løsningen, vil jo tro at Nystuen har vært så pass nær laget at han har kunne si i fra på det som ikke har funka så langt?
Men mulig han har holdt fingra unna og latt Mika styre, og at vi nå får en mye tydeligere stil og fastere første 11'? Han er jo fotballfaglig flink og også god på å coache de yngre spillerne, husker fra han var aktiv når han guidet Harald Holter i forhold til plassering og bevegelser på midtbanen i forhold til hvor han ville spile ballen. Og det er jo posisjon, bevegelse og presisjon på pasningene som er nøkkelen hvis vi på død og liv skal fortsette med possession fotball.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 12 Oct 2020, 17:21 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1112
Location: Vinger
Kamer Qaka har signert ut sesongen. Mye rutine, men skeptisk om han er i kampform. Får håpe han har holdt seg i form ellers og kan bidra på kort sikt.

Nystuen og styret skal i hvertfall ha for at de prøver. De viser at de ikke har gitt opp.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 16 Oct 2020, 12:51 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 12 May 2009, 19:05
Posts: 769
Location: Tråstad
Har trua på at Qaka kan heve hele laget, trenger en rappkjefta jævel på midten der som kan ta litt tak å si akkurat hva han mener.

Har også ferdigheter til å klare å få ballen fremover noe vi trenger om dagen.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 18 Oct 2020, 15:41 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 18 Jul 2005, 01:31
Posts: 1015
Location: Oslo
Ser jo at Qaka har noe i seg. Forhåpentligvis blir han enda mer matchfit til neste kamp.
Men vi må ha 3-poengere! Jeg sa vi måtte ha 10 poeng på de neste 4 før gårsdagens kamp. Da er det bare å vinne de 3 neste, og minst 6 på de siste 9! Ikke mange som tror dette(heller ikke jeg), men man kan jo håpe på et under og en god gammeldags høstform ! Kom igjen KIL !

Ull/Kisa leder også, så det er jo ingen hjelp å få noen steder !


Top
 Profile  
 
PostPosted: 18 Oct 2020, 16:43 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 12 May 2009, 19:05
Posts: 769
Location: Tråstad
Kisa ser ut til å ta 3 poeng så da er det 7 poeng opp til Strømmen på kvalikk. Målforskjellen vår er så ræva at det betyr vi trenger 3 seiere hvor de taper for å gå forbi. 9 kamper igjen men mot bla Tromsø å Ranheim så da kan vi vel si 7 kamper.
Også må man vel huske at vi har 3 (TRE) seiere så langt i år.
Bare å klargjøre seg for PostNord budsjett.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 24 Apr 2023, 13:58 
Offline

Joined: 04 Nov 2022, 12:07
Posts: 2
Å skifte trener kan ha stor innvirkning på et fotballag fordi treneren spiller en nøkkelrolle i utviklingen av lagets strategi, taktikk og spillestil. En ny trener kan introdusere en annen spillestil eller formasjon, noe som kan ta tid for spillerne å tilpasse seg. For eksempel kan et lag som tidligere var fokusert på ballbesittelse, endre til en mer direkte spillestil under en ny trener. Det kan også gi et nytt perspektiv og nye ideer, noe som kan øke moralen og motivasjonen i laget. Spillerne kan bli mer motivert til å trene hardere og prestere bedre i kampene. Xavi i Barcelona er for eksempel et godt eksempel. Etter at han kom inn, spilte laget bedre, og jeg syntes det var lettere å vinne på https://mostbet-no.org/.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 129 posts ]  Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 58 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group