KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 29 Mar 2024, 12:45

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 20 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
PostPosted: 17 Feb 2018, 18:11 
Offline
Trener

Joined: 17 Dec 2007, 12:06
Posts: 851
Location: Oslo
Ny Eriksen spesial, selvsagt. Lurer på om gutta trenger å dusje etter disse kampene med gåfotball og treig balltrilling?


Top
 Profile  
 
PostPosted: 17 Feb 2018, 19:45 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 12 May 2009, 19:05
Posts: 769
Location: Tråstad
Syns KIL var klart best i 1ste, men pause praten så ut til å drepe motivasjonen, skrudde av på 2-0 og sovna på sofaen.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 18 Feb 2018, 14:29 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3643
Eriksen syns Kil spilte bra i 1 omg. Men dem for ikke poeng av å trille ball i 45 min. Blir dårlig med poeng da. Hjelper ikke å ha 10 sjanser når det ikke blir mål. Bedre å spille reva fotball og vinne kamper


Top
 Profile  
 
PostPosted: 18 Feb 2018, 21:41 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6457
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Var for kaldt til å ta turen, tror ikke jeg hadde blitt så glad om jeg hadde gjort det heller


Top
 Profile  
 
PostPosted: 18 Feb 2018, 22:06 
Offline
Trener

Joined: 12 Oct 2009, 12:31
Posts: 834
Janko wrote:
Eriksen syns Kil spilte bra i 1 omg. Men dem for ikke poeng av å trille ball i 45 min. Blir dårlig med poeng da. Hjelper ikke å ha 10 sjanser når det ikke blir mål. Bedre å spille reva fotball og vinne kamper



Det var en veldig merkelig analyse.
Eriksen har jo faktisk helt rett i at KIL spilte en strålende 1 omgang.

Hvordan nøytralisere gode lag? Tja......ved og ikke gi dem ballen. KIL klarte og holde ballen i laget og frustrerte Mjøndalen-spillerne som ble løpende imellom. KIL skapte flere gode sjanser og burde skåret. Mjøndalen (som hittil i år har bøttet inn mål), skapte omtrent ingenting.
Hvis du tror vi hadde vunnet kampen med og vinne "rævafotball" så må du tro om igjen.
Mjøndalen går dessverre rett i strupen på KIL og skårer to raske mål i 2 omgang, og da er det dessverre avgjort.

Det som bekymrer meg "litt" (selv om jeg ikke akkurat skal legge sååå stor vekt på det i februar) er at vi skaper endel sjanser, men sliter med og sette sjansene. Vi så det mot Hamkam også. Skuddene går litt i hytt og gevær og de naturlige målskårerne har ikke vist seg frem. Kampene mot Mjøndalen og Hamkam hadde sett helt anderledes ut om vi hadde satt sjansene.

Guven (nå også småskadet) og Castro er ikke helt i form, Pärlan er skadet og Langrekken holder ikke heeelt nivået enda. På en annen side så er det jo ikke nå de skal være i form heller.
Vi mangler også naturlige målskårere som kan komme fra midtbanen..........det lukter ikke akkurat mye mål av Vinjor, Kolstad, Holter og Bydal heller (men de må gjerne motbevise meg).
De må sikte inn skuddfoten når det nærmer seg seriestart. Tipper også at vi ser en spiss til i stallen før det begynner for fullt.

Jeg vet iallfall at vi ikke skaper masse sjanser og vinner fotballkamper med og spille rævafotball.........og det er tross alt bedre og skape sjanser (selv om man ikke setter dem) enn og ikke skape noe i det hele tatt.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 20 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 72 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group