KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 29 Mar 2024, 17:10

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 27 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
PostPosted: 06 Feb 2018, 18:42 
Offline
Trener

Joined: 17 Dec 2007, 12:06
Posts: 851
Location: Oslo
Eriksen spesial. Fortsatt ingen som tar ansvar for la Eriksen ødelegge laget som ble møysommelig bygget opp?


Top
 Profile  
 
PostPosted: 06 Feb 2018, 21:35 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
Her er målene og litt til: http://www.vif-fotball.no/nyheter/overb ... emalsseier


Top
 Profile  
 
PostPosted: 06 Feb 2018, 22:55 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 23:43
Posts: 617
1-12 i målforskjell på 3 kamper tyder på at det er ganske mye jobb som gjenstår - både forover og bakover.
De tre neste treningskampene er det overkommelig motstand (Nybergsund, Mjøndalen og Ull/Kisa), så da er det lettere å vurdere prestasjonene.

Så langt minner 2018 skremmende mye på treningskampene i 2017.
Se for eksempel denne tråden fra i fjor:
http://kilsk.com/forum/new/phpBB3/viewtopic.php?f=1&t=6543


Top
 Profile  
 
PostPosted: 07 Feb 2018, 00:11 
Offline
Trener

Joined: 17 Dec 2007, 12:06
Posts: 851
Location: Oslo
Skylden for denne situasjonen kan jo ikke lenger legges på Eriksen. Det er jo Nystuen og styret som må ta ansvaret.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 07 Feb 2018, 10:48 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6457
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Det mest spesielle med kampen i går er jo at man knapt ser kjente spillere, det har jo på mange måter vært ett "blod bad" i spillertroppen ved at de fleste av Piementa sine spillere er borte og man har forsøkt å finne nye. Jeg tror det er for at Eriksen ønsker en tropp som er mer lojale mot hans måte å styre laget på, men det er kun gjetting fra min side. Så på mange måter må vi nå se på KIL som ett lag som er i ferd med å bygges opp på nytt mer enn ett lag som fortsetter på den gode bølgen vi hadde frem til 2016. Men spørsmålet er hvor lenge Eriksen skal få forsøke å bygge noe nytt uten å klare å få resultater?


Top
 Profile  
 
PostPosted: 07 Feb 2018, 11:34 
Offline
Spiller
User avatar

Joined: 19 Apr 2005, 18:34
Posts: 435
"Vi bygger for fremtiden" Ja jøss.. Må jo begynne på nytt hvert år?!
Er vi i nedrykksumpen ved sommertider håper og tror jeg Espen tar til fornuften å fjerner denne klovnen.

Makan til kjedelig fotball er det lenge siden jeg har sett. Har vært KIL-supporter i over 20år, men aldri vært så skeptisk som jeg er nå.
Stian Åsen, Bergdølmo.. kom gjerne tilbake.

_________________
Forza Vinger!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 07 Feb 2018, 11:57 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6457
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
KIL_Tommy wrote:

Makan til kjedelig fotball er det lenge siden jeg har sett. Har vært KIL-supporter i over 20år, men aldri vært så skeptisk som jeg er nå.
Stian Åsen, Bergdølmo.. kom gjerne tilbake.


Samme her, har fulgt laget i over 25 år. Ser ofte mellom 15-20 kamper i løpet av en sesong inkl. treningskamper og det er sjelden jeg har vært så usikker som nå.
Ofte sprudler jeg med optimistiske innlegg på forumet før sesongen, men de siste månedene har jeg blitt mer og mer skeptisk.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 07 Feb 2018, 12:44 
Offline
Trener

Joined: 12 Oct 2009, 12:31
Posts: 834
Jeg er fortsatt ikke såååå bekymret for og være ærlig.
Vi har møtt to energiske tippeligalag som begge hadde kommet lengre i sine sesongforberedelser.
Det er ikke det nivået vi skal ligge på allikevel. De var mye bedre, og de skal være mye bedre.

Jeg tror Hamkam-kampen er en bedre målestokk. Skamma tror jeg kommer til og være et sånn midt-på-treet-lag i årets Obos, og den kampen kunne vi like gjerne vunnet. Folk må bare finstille skuddfoten litt bedre før seriestart.

Stabæk kampen gidder jeg ikke og kommentere. Det var Andeby-United.

Men vi har nå sluppet inn 4 mål på cornere på 2 kamper. Lysgard virker utrygg i feltet og virker ikke til og holde heeelt nivået i mine øyne. At vi mangler noen "fyrtårn" som vi kan bruke på defensive dødballer er jo heller ingen nyhet.
På en annen side så har vi kun sluppet inn kun et mål i "vanlig" spill de to siste treningskampene. Det er positivt.

Det er tydelig at vi har mye og jobbe med OG vi trenger forsterkninger. Håper at Nystuen sitter og fininnsikter noen gode spillere som kan gå rett inn på laget. Både offensivt og defensivt.

Også husker jeg jo at det var litt slik i fjor også. Treningskampene lignet ikke grisen......vi skapte nesten ikke sjanser osv.
Men så satt jeg og så på noen gamle klipp, bl a fra generalprøven i fjor mot Enga. Det var jo faktisk ikke så verst.
https://www.youtube.com/watch?v=OnmXwxOYvPs&t=196s
Jeg kan tilgi dårlig spill nå så lenge de viser fremgang når det nærmer seg seriestart og vi må bare håpe at det bedrer seg i år også.

Seriestarten var heller ikke så verst (selv om resultatene gikk litt imot.....også ramlet det litt sammen pga skader og manglende resultater osv).
Det er jo heldigvis ikke nå vi skal være i form....jeg håper allikevel vi vinner greit mot Sundet.
Tror det blir viktig med en seier nå mtp det mentale og litt lavere skuldre. Også blir det fort litt mye negativitet.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 07 Feb 2018, 14:28 
Offline
Spiller

Joined: 30 Mar 2010, 12:27
Posts: 459
Kan huske tilbake til Kil Strømmen 3-1 1979 som førstekamp . Mange store og tunge opplevelser med Kil. Som fraværende og meget pliktoppfyllende supporter igjennom 38 år. Har innsett lenge at nivå 1 har kil ingenting å gjøre med budsjett og publikum. Når jeg begynner å studere lagene i Obos- ligaen , og lagenes muligheter og satsing / navn. Så føler jeg at nivå 2 blir for tungt med for lavt budsjett, og sviktende sterke sponsorer. KIL vil nok styres til å bli en fast nivå 3 klubb i fremtiden. Vil avslutte med å ønske KIL god fremtid der vi gleder mest i fremtiden. Fotball skal være underholdene uansett divisjon. Akkurat nå :cry:

_________________
ALDRI KIL I 2 DIV.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 08 Feb 2018, 10:33 
Offline
Reserve
User avatar

Joined: 23 Jun 2009, 14:35
Posts: 158
Glåmlia-rampen wrote:
Kan huske tilbake til Kil Strømmen 3-1 1979 som førstekamp . Mange store og tunge opplevelser med Kil. Som fraværende og meget pliktoppfyllende supporter igjennom 38 år. Har innsett lenge at nivå 1 har kil ingenting å gjøre med budsjett og publikum. Når jeg begynner å studere lagene i Obos- ligaen , og lagenes muligheter og satsing / navn. Så føler jeg at nivå 2 blir for tungt med for lavt budsjett, og sviktende sterke sponsorer. KIL vil nok styres til å bli en fast nivå 3 klubb i fremtiden. Vil avslutte med å ønske KIL god fremtid der vi gleder mest i fremtiden. Fotball skal være underholdene uansett divisjon. Akkurat nå :cry:


Det der er det merkeligste og mest negative jeg har lest her inne på lenge..

For det første skriver du svada spesielt om sponsorer og budsjett. Vi har solide og faste sponsorer, budsjett havner vi midt på tabellen ca 15 mil i år enkelte er ikke i nærheten. Når lag kan spille i Obos med 5 mil i budsjett vil jeg si vi har det godt samt vi har en sunn og stødig økonomi.

Hvert år kommer kjerringene frem og syter når man taper et par kamper kan dere ikke bare spare dere for dette og grine i et hånkle?

Jeg blåser i hvor lenge man har vært supporter vi trenger de positive som støtter klubben uansett og klarer å se litt mer langsiktig en nese tuppen sin.

KIL er en sterk klubb med godt rykte og har et sterkt navn med lang historie og dette setter sponsorer og spillere pris på så finnes ikke et fnugg redd for at minst første div fotball vil leve fremover i lang tid.

NB- Ta deg sammen :evil:


Top
 Profile  
 
PostPosted: 08 Feb 2018, 13:36 
Offline
Spiller

Joined: 30 Mar 2010, 12:27
Posts: 459
Camilla wrote:
Glåmlia-rampen wrote:
Kan huske tilbake til Kil Strømmen 3-1 1979 som førstekamp . Mange store og tunge opplevelser med Kil. Som fraværende og meget pliktoppfyllende supporter igjennom 38 år. Har innsett lenge at nivå 1 har kil ingenting å gjøre med budsjett og publikum. Når jeg begynner å studere lagene i Obos- ligaen , og lagenes muligheter og satsing / navn. Så føler jeg at nivå 2 blir for tungt med for lavt budsjett, og sviktende sterke sponsorer. KIL vil nok styres til å bli en fast nivå 3 klubb i fremtiden. Vil avslutte med å ønske KIL god fremtid der vi gleder mest i fremtiden. Fotball skal være underholdene uansett divisjon. Akkurat nå :cry:


Det der er det merkeligste og mest negative jeg har lest her inne på lenge..

For det første skriver du svada spesielt om sponsorer og budsjett. Vi har solide og faste sponsorer, budsjett havner vi midt på tabellen ca 15 mil i år enkelte er ikke i nærheten. Når lag kan spille i Obos med 5 mil i budsjett vil jeg si vi har det godt samt vi har en sunn og stødig økonomi.

Hvert år kommer kjerringene frem og syter når man taper et par kamper kan dere ikke bare spare dere for dette og grine i et hånkle?

Jeg blåser i hvor lenge man har vært supporter vi trenger de positive som støtter klubben uansett og klarer å se litt mer langsiktig en nese tuppen sin.

KIL er en sterk klubb med godt rykte og har et sterkt navn med lang historie og dette setter sponsorer og spillere pris på så finnes ikke et fnugg redd for at minst første div fotball vil leve fremover i lang tid.

NB- Ta deg sammen :evil:

Ok, skriver det jeg føler per dags dato. Lykke til Kil! Amen

_________________
ALDRI KIL I 2 DIV.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 08 Feb 2018, 14:11 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3643
Blir litt oppgitt av å høre Eriksen etter vær kamp. Der han sier at dem må jobbe hardere på ditt og datt. Må nå har han vel hatt over 1 år på å jobbe med for dårlig forsvar. Virker som om han ikke klarer å komme seg ut av sumpa di er i. Hjelper heller ikke mye å spille slik dem gjør på egen bane halvdel heller. Trodde han hadde en plan B vis ikke plan A fungerer. Men det ser ikke ut som om det er tilfellet i Kil. Desverre


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 27 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 76 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group