KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 28 Mar 2024, 12:56

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 23 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
PostPosted: 02 Feb 2018, 17:35 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
David Justice wrote:
Finnes det ingen voksne folk på Kongsvinger som kan rydde opp og få ut Eriksen? Sovende styre.


I følge rapporter, før media har skrevet noe, så virker det som laget er på vei mot noe, at det er stell på en hel rekke ting allerede. Det er veldig tidlig i oppkjøringa og samtidig har man fått til et offensivt spill hørtes det ut som, skapt sjanser og vært på høyde med motstanderen. Jeg tror ikke noe trenerhode på noe fat er tingen i det hele tatt.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 02 Feb 2018, 18:58 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3643
Det ble mer offensivt etter at Vennberg kom innpå. Skjønner ikke hvorfor han ikke er med fra start. Og det er det mange som syns. Og skjønner heller ikke hvorfor dem slår frisparkene fra midten og tilbake i forsvars rekka. Må vel være bedre å få den opp i angrepet skulle man tro. Men ikke i Eriksens øyne. Nå ser vi at dem trenger noen med styrke i forsvaret og midtbanen. Vi vinner knapt nok en hode duell på cornere.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 02 Feb 2018, 23:33 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 23:43
Posts: 617
Utrolig hvor pent supportere av "Hedmarks Stolthet" tar et tap mot Skamma.
Nesten skremmende, for selv om resultatet i treningskamper ikke betyr noe, tapte vi mot erkefienden.

Hva er så status så langt i år?
- Grisebanket av Stabæk.
- Tap mot nyopprykket lag.
- "0 poeng" og 1-8 i målforskjell
Det er godt å høre at det er bedring i spillet og vite at det fortsatt er tid igjen til seriestart.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 03 Feb 2018, 01:44 
Offline
Trener

Joined: 12 Oct 2009, 12:31
Posts: 834
Man kan ikke legge seg ned og dø heller.
Vi har i bunn og grunn ikke tapt annet enn litt såret stolthet mot et lag som kommer til og bite godt fra seg i årets Obos.
Det viktigste er at vi viser fremgang.
Hadde vi blitt rundspilt i dag så hadde jeg nok vært mer bekymret.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 03 Feb 2018, 15:25 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
Ingen, eller svært få, liker å tape i fotball.
Selv ungene på løkka vil vinne.
Da man spilte fotball i friminuttene på skolen i oldtiden, så ville vi vinne (og lagde gjerne mål etter at klokka hadde ringt :twisted: ).

Spiller man treningskamp på KIL-nivået betyr jo et tap at det andre laget var bedre, rett og slett.
Vel, nå byttes det sikkert en del på begge lag osv, men mellom lag i samme divisjon sier det som oftest noe om ståa.

KIL vil være bedre når serien starter, hvor mye vet vi ikke.
Men det vil sannsynligvis og HamKam være, og de andre i serien.

Eriksen likte det dårlig sier han, at de tapte.
Det er bra, mye bedre enn pytt-pytt bare treningskamp.
Selvsagt alt annen enn krise, men heller ikke pytt-pytt...et sted i mellom...


Top
 Profile  
 
PostPosted: 03 Feb 2018, 16:18 
Offline
Trener

Joined: 12 Oct 2009, 12:31
Posts: 834
Selvfølgelig er det ingen som liker og tape......og iallfall ikke mot Skamma.
Poenget er at når det først skjer så er det ingen krise så lenge det skjer i en treningskamp i februar.
Vinner KIL på Gjemselund 16.mai så glemmer jeg lett kampen i går for og si det slik.

Også er det noe med negativiteten da. Flere vil ha trenerens hode på et fat allerede nå, og flere har allerede konkludert med at det blir kamp om og beholde plassen i 2018.
Da synes jeg det er greit at iallfall noen av oss kan ha en "litt" avslappet holdning til at vi er tidlig i sesongen og at det tross alt bare var en treningskamp. De kampene der lever sitt eget liv allikevel. Drøssevis av bytter, unggutter som får sjansen, nye spillere som skal drilles inn, prøvespillere, ulike opplegg i de ulike klubbene, ulikt treningsgrunnlag osv.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 03 Feb 2018, 17:16 
Offline
Spiller

Joined: 30 Mar 2010, 12:27
Posts: 459
KIL tipper jeg frem til 1 mai vil vinne 2 kamper mot Sundet og Jerv hjemme. Kan være heldig å få en uavgjort. Jeg skal spare meg for klisjé. Håper jeg tar feil, for dette tror jeg! Dette tror jeg personlig. Laget må styrkes . Lurer på årets budsjett 2018 i forhold til andre obbos lag?

_________________
ALDRI KIL I 2 DIV.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 03 Feb 2018, 20:59 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1112
Location: Vinger
Glåmlia-rampen wrote:
KIL tipper jeg frem til 1 mai vil vinne 2 kamper mot Sundet og Jerv hjemme. Kan være heldig å få en uavgjort. Jeg skal spare meg for klisjé. Håper jeg tar feil, for dette tror jeg! Dette tror jeg personlig. Laget må styrkes . Lurer på årets budsjett 2018 i forhold til andre obbos lag?


Budsjettet for 2017 lå på rundt 14 mill. Jeg regner med de største klubbene(Ålesund og Viking) vil ligge på godt og vel det dobbelte av dette i år.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 23 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 52 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group