KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 28 Mar 2024, 14:02

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 17 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
PostPosted: 17 Sep 2017, 18:52 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
1-0 til Levanger ved pause.
Sett siste 22-23 minuttene og KIL sliter. Ingen fres forover, dødt.
Hva feiler det dette laget?


Top
 Profile  
 
PostPosted: 17 Sep 2017, 18:56 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6457
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Bare ett poeng ned til FFK om vi ikke tar poeng i dag. Begynner å se skummelt ut det her.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 17 Sep 2017, 19:04 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 12 May 2009, 19:05
Posts: 769
Location: Tråstad
Vaksinert mot å spille fremover. Går jo så utrolig tregt og helt forferdelig kjedelig å se på. Minner meg om den perioden Bergdølmo var på Gjemselund å ville trille ball.

FFK tar 3 poeng og Elverum leder. Nå vil jeg faen meg se en innsats og at ballen går mot motstander sitt mål.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 17 Sep 2017, 19:18 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
1-1 ved Castro


Top
 Profile  
 
PostPosted: 17 Sep 2017, 19:55 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 12 May 2009, 19:05
Posts: 769
Location: Tråstad
2-1 tap.

FFK neste


Top
 Profile  
 
PostPosted: 17 Sep 2017, 19:58 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6457
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Det blir kamp på liv og død, men virker ikke som gjengen på banen har skjønt det. Tom Nordlie hvor er du når vi trenger deg?


Top
 Profile  
 
PostPosted: 17 Sep 2017, 20:23 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
...og FFK ligger kun 1 poeng bak...og har nok blod på tann etter å ha slått Start i dag.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 17 Sep 2017, 20:26 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
mikeb wrote:
Det blir kamp på liv og død, men virker ikke som gjengen på banen har skjønt det. Tom Nordlie hvor er du når vi trenger deg?


Det er også nå en fare for at man blir for krampaktige fordi man nå vet at man må vinne igjen.

Det er også en mulighet at det ikke er mer å hente ut av spillerne?


Top
 Profile  
 
PostPosted: 17 Sep 2017, 20:26 
Offline
Trener

Joined: 17 Dec 2007, 12:06
Posts: 851
Location: Oslo
mikeb wrote:
Det blir kamp på liv og død, men virker ikke som gjengen på banen har skjønt det. Tom Nordlie hvor er du når vi trenger deg?


Gjengen på banen er paralysert av nedrykkskongen Eriksen. Det er jo åpenbart for alle som ikke nekter å se det.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 17 Sep 2017, 20:47 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1112
Location: Vinger
Her ligger det an til et par "bonuskamper" etter at seriespillet er ferdig. Hvis vi skulle ende opp med Alta i Finnmarkshallen kan det bli spennende nok det.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 17 Sep 2017, 21:15 
Offline
Spiller

Joined: 23 Jun 2005, 20:06
Posts: 356
Ja da var vi godt planta i gjørma! F... altså!!

Nå kommer 3 cupfinaler på rekke og rad...vi skal møte alle under oss de neste 3 rundene. Her vil nok mye av skjebnen vår (klubben) avgjøres. Eriksen sin skjebne vet vi allerede...minst ut sesongen 2018...

Jeg tror Elverum og Arendal går rett ned. FFK frykter jeg fyker forbi oss. Tror det blir viktig å få enten TUIL eller Åsane bak oss for å unngå kvalikk. På papiret syns jeg Åsane har det verste programmet igjen.

Gruer meg noe jævlig til neste helg! Gutta eier jo ikke selvtillit! Men jeg skal være der å støtte så godt jeg klarer blant alle nervene. Jaggu er det "spennende" å være KIL supporter ;-)


Top
 Profile  
 
PostPosted: 17 Sep 2017, 21:21 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3643
selvtillit har vel ikke Kil hatt siden Pimenta reiste. Eriksen har ødelagt alt som var bra i Kil. At ledelsen godtar det som skjer er helt ufattelig. Kanskje hele hurven burde se seg selv i speilt og spørre hva som skjer. Kanskje dem ikke innser at dem kan rykke ned eller tror at kil er for gode til det.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 17 Sep 2017, 23:42 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 23:43
Posts: 617
ivo wrote:
Det er også en mulighet at det ikke er mer å hente ut av spillerne?

Spillerne er mer enn gode nok. Det er ikke en dårlig spillerstall som har holdt oss ned i sumpa hele år.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 18 Sep 2017, 05:43 
Offline
Trener

Joined: 12 Oct 2009, 12:31
Posts: 834
En typisk kamp egentlig, for denne type kamper har vi sett litt for ofte denne sesongen.

-Vi slipper til en haug med sjanser og motstanderen skårer flere enn et mål. Da blir det vanskelig og vinne kamper.

-Vi produserer knapt nok sjanser selv, og målet i dag kommer egentlig litt ut av ingenting. Ofte blir vi litt for avhengie av at spissene våre skal gjøre litt ting på egenhånd.

-Vi har mye ball men det er lite fremdrift og dårlig tempo.

-Vi mister ballen i farlige posisjoner og motstanderen kommer til farligheter.

-Forsvarsspillet er for dårlig og mot gode obos-spisser så blir det for tynt.

-Gode spillere fremstår som skygger av seg selv.

-Vi mangler både glød, tæl og innsats.

-Vi mangler ledertyper som går foran når det butter imot.

-Hans Erik Eriksen og Espen Nystuen er sikkert kjempefornøyde.....særlig siden vi klarte og trille ball i lengre perioder rundt midtsirkelen.

Vi er et bunnlag og vi er som regel avhengi av at motstanderne har en dårlig dag og er ineffektive, samtidig som vi putter ballen i mål selv......helst da minimum to mål siden vi omtrent aldri holder nullen. Dessverre for oss så er innsats noe som kjennetegner Obos (selv om utførelsen ikke bestandig er like bra), og der blir vi knust av de fleste lag. Jeg synes egentlig også at de fleste lag fremstår som mer samspilte enn oss. De fleste lagene vi møter har en plan. De fleste lag vi møter klarer og utnytte våre svakheter i mye større grad enn vi klarer og utnytte deres.

Vi spiller gnistrende enkeltkamper.......det holder ikke når resten av kampene er søppel. Det nytter ikke og vinne 6-1 mot Jerv eller 4-0 mot Strømmen når 70-80 prosent av kampene ikke holder mål. Ikke i en så jevn liga som Obos.

Vi skal være ekstremt fornøyde hvis vi får to lag bak oss når sesongen er over. Taper vi kampene mot Arendal og Elverum så er jeg nesten sikker på at vi rykker ned........og vi er ikke akkurat enorme favoritter i de kampene heller.
Vi kan bare prise oss lykkelig for at Eriksen kom den sesongen de la om seriesystemet.

Sorry Eriksen.....du er en knall fyr på mange måter. Hyggelig og sympatisk.
Men KIL betyr altfor mye.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 18 Sep 2017, 08:14 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3643
Bra skrevet maggot. Kil for aldri et samspilt lag da dem ikke har stilt opp med det samme mannskapet i vær kamp.Eriksen bytter jo ut 4-5 spillere til vør kamp. Vet at det kan være av gule eller skader. men trenger ikke bytte 4-5 for det. Blir jo aldri samspilt da nei. Før så ville ingen lag komme til Gjemslund å spille, men nå syns de det er enkelt og greit. Alle vet jo hvordan de spiller.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 17 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 65 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group