KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 19 Apr 2024, 05:35

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 25 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
PostPosted: 06 Aug 2017, 21:20 
Offline
Saftblander
User avatar

Joined: 01 Sep 2009, 13:20
Posts: 24
Location: Kongsvinger
Men for svarte f***! Nå er jeg drittlei! Hva er det med Eriksen som jeg ikke ser/vet?!? Ikke ett negativt ord i gladalen. Pimenta kastet de jo omtrent til ulvene... Noen må våkne snart! Hva med sponsorer?!? Sitter de bare og ser på? Det er resultater KIL lever av, ikke noe annet. Dette har vært en parodi siden mai, egentlig lenger enn det òg. Dette går ikke lenger. Nystuen sitter på Titanic og ser isberget komme. Nå må noe skje!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 06 Aug 2017, 21:26 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
KIL må kaste slipset.
Spiller minner mange ganger om en fyr som må seg seg i speilet for å se om slipset sitter rett før han gjør noe...
Les: Det blir for stivt.
Les: Man må slippe seg mer løs.
Les: Man må spille etter spillernes beste egenskaper.
Les: Trenerens filosofi må tilpasses stallen og ikke motsatt.
Les: Det blir for teoretisk forknytt.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 06 Aug 2017, 21:38 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 12 May 2009, 19:05
Posts: 771
Location: Tråstad
jadajada wrote:
Men for svarte f***! Nå er jeg drittlei! Hva er det med Eriksen som jeg ikke ser/vet?!? Ikke ett negativt ord i gladalen. Pimenta kastet de jo omtrent til ulvene... Noen må våkne snart! !



Akkurat det her stusser jeg også over. Pimenta "tapte" i store bokstaver når han var treneren.
Nå er det knepent tap, se børsen.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 06 Aug 2017, 22:00 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
Drublic wrote:
jadajada wrote:
Men for svarte f***! Nå er jeg drittlei! Hva er det med Eriksen som jeg ikke ser/vet?!? Ikke ett negativt ord i gladalen. Pimenta kastet de jo omtrent til ulvene... Noen må våkne snart! !



Akkurat det her stusser jeg også over. Pimenta "tapte" i store bokstaver når han var treneren.
Nå er det knepent tap, se børsen.


Det er sant.
Nå er det snakk om hvor gode KIL egentlig er.
Slik var det i Hødd også for HEE - man måtte bare vente på at det ordnet seg.
Ingen skjønner noe - og tabellen et nok en illusjon....

Etter det som står i Glåmdalen - også utsagn fra spillere - skulle KIL nærmest vunnet 10-1 i dag.
Og de er for gode til å rykke ned - menes det.
Og de skal skåre mange mål til helga mot Jerv.

Det blir litt komisk også...


Top
 Profile  
 
PostPosted: 06 Aug 2017, 22:26 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3645
Ingen lag er for gode til å rykke ned. Dumeste jeg hører. Man rykker vel ned fordi at man er for dårlige vel.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 07 Aug 2017, 07:09 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
Drublic wrote:
jadajada wrote:
Men for svarte f***! Nå er jeg drittlei! Hva er det med Eriksen som jeg ikke ser/vet?!? Ikke ett negativt ord i gladalen. Pimenta kastet de jo omtrent til ulvene... Noen må våkne snart! !



Akkurat det her stusser jeg også over. Pimenta "tapte" i store bokstaver når han var treneren.
Nå er det knepent tap, se børsen.


Det er sant (igjen).
Kanskje det er en avtale mellom KIL og G-dalen?


Top
 Profile  
 
PostPosted: 07 Aug 2017, 16:56 
Offline
Trener

Joined: 17 Dec 2007, 12:06
Posts: 851
Location: Oslo
Nå har Danielsen endelig skrevet noe i Glåmdalen, men det er åpenbart at Eriksen må bort nå og at en forsvarssjef må hentes inn. Fra Nystuen og styret er stille som i graven.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 07 Aug 2017, 17:41 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 12 May 2009, 19:05
Posts: 771
Location: Tråstad
Lett å være etterpåklok, men her hadde det vært billigere for klubben å gi etter for Pimentas krav for en ny sesong, enn den dritten vi har havnet i nå. Sparke Eriksen å betale lønn ut 2018 og en ny trener vil koste kroner, men nå er det ikke andre muligheter.

En stor sterk midtstopper med hår på brøstkassa må inn å ta kontroll bakerst.

Eriksen må ut, dette er ikke noe å vurdere lenger engang, skulle vært gjort ved feriestart.
Hvem som tar over for andre ta seg av. Pimenta er såklart mitt valg, men Peter Lindau hadde suksess i Sverige. Han med Karlsrud som assistent? Charlie er en med autoritet, kan ikke være dårligere valg enn det vi har. Nordlie er alltid morsomt for oss som sitter på tribunen. Samma faen, bare noe skjer før det er for sent.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 07 Aug 2017, 20:04 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6459
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Drublic wrote:
Lett å være etterpåklok, men her hadde det vært billigere for klubben å gi etter for Pimentas krav for en ny sesong, enn den dritten vi har havnet i nå. Sparke Eriksen å betale lønn ut 2018 og en ny trener vil koste kroner, men nå er det ikke andre muligheter.

En stor sterk midtstopper med hår på brøstkassa må inn å ta kontroll bakerst.

Eriksen må ut, dette er ikke noe å vurdere lenger engang, skulle vært gjort ved feriestart.
Hvem som tar over for andre ta seg av. Pimenta er såklart mitt valg, men Peter Lindau hadde suksess i Sverige. Han med Karlsrud som assistent? Charlie er en med autoritet, kan ikke være dårligere valg enn det vi har. Nordlie er alltid morsomt for oss som sitter på tribunen. Samma faen, bare noe skjer før det er for sent.


Enig med deg, det må tas grep og jeg tror de fleste treneralternativer er bedre enn det vi har nå. Nesten så man savner Stian Aasen og Andre Bergdølmo ;)


Top
 Profile  
 
PostPosted: 08 Aug 2017, 16:04 
Offline
Spiller

Joined: 30 Mar 2010, 12:27
Posts: 459
mikeb wrote:
Drublic wrote:
Lett å være etterpåklok, men her hadde det vært billigere for klubben å gi etter for Pimentas krav for en ny sesong, enn den dritten vi har havnet i nå. Sparke Eriksen å betale lønn ut 2018 og en ny trener vil koste kroner, men nå er det ikke andre muligheter.

En stor sterk midtstopper med hår på brøstkassa må inn å ta kontroll bakerst.

Eriksen må ut, dette er ikke noe å vurdere lenger engang, skulle vært gjort ved feriestart.
Hvem som tar over for andre ta seg av. Pimenta er såklart mitt valg, men Peter Lindau hadde suksess i Sverige. Han med Karlsrud som assistent? Charlie er en med autoritet, kan ikke være dårligere valg enn det vi har. Nordlie er alltid morsomt for oss som sitter på tribunen. Samma faen, bare noe skjer før det er for sent.


Enig med deg, det må tas grep og jeg tror de fleste treneralternativer er bedre enn det vi har nå. Nesten så man savner Stian Aasen og Andre Bergdølmo ;)


Ikke Bergdølmo ! Men Stian Aasen er en bedre trener en Eriksen.

_________________
ALDRI KIL I 2 DIV.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 25 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 45 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group