KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 19 Apr 2024, 12:44

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 29 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
PostPosted: 25 Jun 2017, 22:15 
Offline
Saftblander
User avatar

Joined: 01 Sep 2009, 13:20
Posts: 24
Location: Kongsvinger
Sa for mange kamper siden nå at jeg ikke er å se på Gjemselund før Eriksen er borte. Venter fortsatt på nyhetsvarsel fra Glåmdalen som sier: "Eriksen ferdig i KIL".

Alle vet at det kommer, men det kommer kanskje for sent?


Top
 Profile  
 
PostPosted: 25 Jun 2017, 22:34 
Offline
Trener

Joined: 17 Dec 2007, 12:06
Posts: 851
Location: Oslo
jadajada wrote:
Sa for mange kamper siden nå at jeg ikke er å se på Gjemselund før Eriksen er borte. Venter fortsatt på nyhetsvarsel fra Glåmdalen som sier: "Eriksen ferdig i KIL".

Alle vet at det kommer, men det kommer kanskje for sent?


Jeg synes det er på høy tid at supporterklubben bør gå ut å kreve den vandrende katastrofetrenerens avgang.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 25 Jun 2017, 22:58 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 12 May 2009, 19:05
Posts: 771
Location: Tråstad
Eriksen er ferdig etter kampen mot Åsane.

Styret, sponsorer og Nystuen kan ikke la dette fortsette. Spillerne er skygger av seg selv. Målet før seriestart var å kjempe om direkte opprykk. Vi kjemper nå mot direkte nedrykk. 1 seier på Gjemselund.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 25 Jun 2017, 22:58 
Offline
Trener

Joined: 12 Oct 2009, 12:31
Posts: 840
Eriksen er nok en hyggelig fyr men dette går ikke lenger.
Spillestilen hans dreper jo kampene og gjør det grasalt enkelt og spille mot oss.
Jeg stiller meg også undrende til endel av disponeringene hans, laguttak osv........ikke minst hans lederstil. Han klarer jo ikke og få noe energi inn i laget og alt blir tamt.
I dag brukte vi over en omgang før vi våknet og skapte en skikkelig sjanse.
Dette kunne det bikket begge veier og det er ikke bra nok og spille jevnt hjemme mot Elverum.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 26 Jun 2017, 05:24 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
Vi er jevne med lag på nederste del av tabellen mens vi mangler det lille ekstra som de bedre lagene har. Samtidig har vi hatt et par sterke borteseire som har vist potensiale og kapasitet. Vi har også gitt de bedre lagene kamp til tider. Derfor blir det svært interessant å se om vi får ut potensialet i laget i høstsesongen.

Den spillerstallen vi har er meget interessant, mange unge spillere med potensiale og folk (nøkkelspillere) som har vendt tilbake fra skade som forhåpentligvis får en skadefri høstsesong og da vil finne formen en gang for alle igjen.

Derfor ligger en potensielt god høstsesong foran oss.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 26 Jun 2017, 10:01 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3645
Jeg lurer på hvor vi skal hente de 18-20 poengene vi trenger for å overleve. Og folk må slutte å prate om at kil er et høst lag. Laget virker jo helt hjelpeslause til tider. Og en trener som står ved linja og ikke sier et ord. Han er sikkert en dyktig trener, men ikke på dette nivået. Kanskje lenger ned i divisjonene. Jeg mener at han ikke klarer å få ut det som er i gutta.Nå har han vel prøvd alt av spillere, men har enda ikke satt sammen et lag. Har ikke stilt med det samme laget enda i år. Virker litt panisk det han driver med. Taper vi mot Åsane er det nok det siste han gjør håper jeg.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 26 Jun 2017, 11:49 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6459
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Ligger fortsatt på 1 poeng i snitt pr. kamp så det er en kamp om å overleve som kan være klubbens eneste mål for øyeblikket. Blir tull å snakke om noe annet før man har snudd den trenden man er inne i.
Største bekymringen er at vi ikke klarer å avgjøre kamper mot svakere motstandere, forsvarsspillet har vært litt bedre de siste kampene.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 26 Jun 2017, 20:05 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1117
Location: Vinger
Det er fryktelig lett å komme til Gjemselund og hente poeng. De få gangene Elverum var i ubalanse synes jeg det var liten vilje til å utnytte det gjennom kjapt spill i lengderetningen. Som andre har poengtert virker det som om spillerne er usikre og mangler energi. Jeg savner virkelig en fysisk spiss som kan lage litt tumulter i motstandernes 16 meter og som kan ekspedere dødballer og innlegg fra kant i slike kamper.

Høsten blir utvilsomt en kamp for å overleve, savnet av Ellingsen kommer nok til å merkes.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 26 Jun 2017, 21:30 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6459
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Leste noe om at Ellingsen vurderte Bosman overgang. At han signerer kontrakt med Godset nå og ikke går til dem før etter sesongslutt. I så fall får ikke KIL noen overgangssum, men får beholde ham i alle kampene. Kan være en fordel for oss da han nok kan være tungen på vektskålen for å sikre fortsatt kontrakt i OBOS.
Vi får jo noe utdanningskompensasjon, men hva vil overgangssummen bli om han forsvinner nå i sommer?


Top
 Profile  
 
PostPosted: 26 Jun 2017, 22:22 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1117
Location: Vinger
mikeb wrote:
Leste noe om at Ellingsen vurderte Bosman overgang. At han signerer kontrakt med Godset nå og ikke går til dem før etter sesongslutt. I så fall får ikke KIL noen overgangssum, men får beholde ham i alle kampene. Kan være en fordel for oss da han nok kan være tungen på vektskålen for å sikre fortsatt kontrakt i OBOS.
Vi får jo noe utdanningskompensasjon, men hva vil overgangssummen bli om han forsvinner nå i sommer?


Her tror jeg Strømsgodset sitter med alle korta. De trenger antageligvis ikke Ellingsen nå og det er tydeligvis ikke flere klubber som er interesserte i forhold til å få til en budrunde. Sånn sett kan vel de legge inn et ågerbud, får de avslag venter de bare ut sesongen før Ellingsen kommer.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 28 Jun 2017, 08:33 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Er nok ikke mange 100.000 de kan få for en overgang nå i sommer. Utdanningskompen hadde vært langt høyere om han hadde hatt kamper i Eliteserien, eller internasjonale kamper, slik som feks Krogh-Gerson fikk. Ble jo ganske pen den summen KIL fikk for han. Tror det er snakk om ca 400.000 kr for Ellingsen.

Så er det jo langt fra sikkert at han får oppleve noe spill i Eliteserien med dem heller slik de ligger på tabellen om dagen.

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 28 Jun 2017, 16:05 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
Raggen wrote:
Så er det jo langt fra sikkert at han får oppleve noe spill i Eliteserien med dem heller slik de ligger på tabellen om dagen.


KIL - Godset i kvalikk ville da gjort seg om han fortsatt var her, men skulle dit :twisted:


Top
 Profile  
 
PostPosted: 28 Jun 2017, 23:07 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 23:43
Posts: 617
ivo wrote:
KIL - Godset i kvalikk ville da gjort seg om han fortsatt var her, men skulle dit :twisted:

Ville du da ha latt ham spille for KIL?


Top
 Profile  
 
PostPosted: 29 Jun 2017, 20:13 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
Saturnus wrote:
ivo wrote:
KIL - Godset i kvalikk ville da gjort seg om han fortsatt var her, men skulle dit :twisted:

Ville du da ha latt ham spille for KIL?


Jeg ville spurt ham.
Sa han nei så ville det aksepteres uten problem.
Sa han ja så ville jeg regne med innsats som om han ikke skulle dit.

Så valget ville være hans eget.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 29 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 54 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group