KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 28 Apr 2024, 08:57

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 133 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
Author Message
 Post subject: Re: KIL anno 2017
PostPosted: 09 Aug 2017, 13:40 
Offline
Saftblander
User avatar

Joined: 01 Sep 2009, 13:20
Posts: 24
Location: Kongsvinger
David Justice wrote:
I dag skal Espen Nystuen fortelle fansen at han har full tillit til trener Eriksen og at han ikke er bekymret i det hele tatt for et mulig nedrykk. Motgangen hitill i år har utelukkende vært en flott læring for de unge spillerne. Følg med på facebook.



Skulle ikke forundre meg :roll:


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: KIL anno 2017
PostPosted: 09 Aug 2017, 16:06 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
Da er det klart at Eriksen anses som KILs rette trener per i dag.
Og at Ellingsen ble vraket pga at han helst ville ha vært i Molde -nå (og neppe tatt inn igjen til Jerv-kampen heller).
Og at Eriksen vraket Wennberg fra troppen nå i helga.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: KIL anno 2017
PostPosted: 09 Aug 2017, 18:49 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 02 Sep 2009, 18:04
Posts: 1962
Jeg må si at Espen Nystuens ro, klokskap og klare hode imponerer meg veldig i denne krevende situasjonen.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: KIL anno 2017
PostPosted: 09 Aug 2017, 20:25 
Offline
Reserve

Joined: 01 Sep 2009, 20:30
Posts: 161
Libra wrote:
Jeg må si at Espen Nystuens ro, klokskap og klare hode imponerer meg veldig i denne krevende situasjonen.


Enig! Jeg var litt skeptisk da Espen Nystuen ble ansatt som daglig leder. Jeg trodde ikke han var seriøs nok til å få et så stort ansvar. Det har han definitivt motbevist. Han fremstår som en meget tydelig leder. Han klarer tilsynelatende å holde hodet kaldt og fokusere på jobben, selv om det er ufattelig mange "forståsegpåere" som tror at de ville gjort en mye bedre jobb. Det står respekt av den jobben Nystuen gjør. Særlig det at han stiller seg til disposisjon for vanskelige spørsmål. Verken Nystuen eller Eriksen gjemmer seg bort i den situasjonen KIL er i nå.

Så er det enkelte som aldri blir fornøyd uansett. Det er folk som alltid klarer å finne noe galt i enhver situasjon. Og felles for samtlige er at de ikke vil klart seg en dag i Nystuens sko. De slutter aldri å surmule og spre negativ stemning. Noen tar det til og med inn på Eriksens private Facebook-profil og ser ikke ut til å ha selvinnsikt nok til å se hvor pinlig en slik oppførsel er.

Når det stormer, finnes det to typer mennesker. Noen går og gjemmer seg bak en (Facebook)vegg, andre går ut og bygger vindmøller. Nystuen tilhører sistnevnte kategori.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: KIL anno 2017
PostPosted: 09 Aug 2017, 21:49 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3646
ivo wrote:
Da er det klart at Eriksen anses som KILs rette trener per i dag.
Og at Ellingsen ble vraket pga at han helst ville ha vært i Molde -nå (og neppe tatt inn igjen til Jerv-kampen heller).
Og at Eriksen vraket Wennberg fra troppen nå i helga.



Dem har ikke råd til ikke å ha med Ellingsen og Wennberg. Det at Wennberg ikke var med i troppen mot Florø var at han ikke passet inn spillet til Florø som Eriksen hadde sagt er noe av det dummeste jeg har hørt på lenge. Han er jo en av de beste vi har. Er det derfor ikke Castro fikk være med. Han bytter jo på laget i vær eneste kamp, og det er ikke bra. Eriksen har ikke stilt med det samme laget enda i år. Og forstå det den som kan. For jo aldri noe flyt i laget heller


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: KIL anno 2017
PostPosted: 09 Aug 2017, 23:06 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1119
Location: Vinger
Absolutt bra tiltak av Kll og Nystuen å stille opp. Men å legge skylda på Ellingsen for tapene våre i det siste? Den deler jeg på ingen måte. Kil tar sikte på å være et springbrett og ikke legge hindringer i veien for talentfulle spillere, da er slike situasjoner svært uheldige.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: KIL anno 2017
PostPosted: 09 Aug 2017, 23:31 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 12 May 2009, 19:05
Posts: 774
Location: Tråstad
Spørre en meget talentfull ung gutt helt ærlig om han akkurat "nå" vil være i en topp klubb i ES, som han akkurat har skrevet under for, eller ett bunnlag i OBOS som akkurat har tapt for Ullkisa, og så forvente ett annet svar???

Morsomt at Nystuen også sier at Eriksen vil få kontrakt forlengelse allerede neste år. Skjer det mye rart nede på brakka


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: KIL anno 2017
PostPosted: 09 Aug 2017, 23:50 
Offline
Trener

Joined: 17 Dec 2007, 12:06
Posts: 851
Location: Oslo
Drublic wrote:
Spørre en meget talentfull ung gutt helt ærlig om han akkurat "nå" vil være i en topp klubb i ES, som han akkurat har skrevet under for, eller ett bunnlag i OBOS som akkurat har tapt for Ullkisa, og så forvente ett annet svar???

Morsomt at Nystuen også sier at Eriksen vil få kontrakt forlengelse allerede neste år. Skjer det mye rart nede på brakka


Mye frustrasjon "på brakka" også. Naturlig det, alle kjenner selvsagt på presset og det letes etter årsaker som ikke har med ansettelsen av treneren å gjøre. For engasjerte fans er det etter mitt syn, en unødvendig provoserende kommentar fra Espen å uttale at Eriksen ligger an til å få kontraktsforlengelse. "Alle" ser jo at det ikke fungerer.

Tipper at Eriksen likevel er ute før sesongen er over, men Ellingsen har nok spilt sin siste kamp for KIL's A-lag.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: KIL anno 2017
PostPosted: 10 Aug 2017, 20:40 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 23:43
Posts: 617
Etter å ha sett intervjuet med Espen synes jeg Martin Ellingsen har blitt behandlet urettferdig. Som Drublic poengterte kan man vel neppe ha forventet seg noe annet svar? Det hadde vært ærligere å ha sagt klart i fra at han ikke fikk spille fordi Molde ikke vil betale for ham. Jeg kan vanskelig se noen sportslig grunn til at Martin plutselig bare er god nok for B-lags kamper.

Jeg kan støtte strategien om å presse litt penger ut av Molde, men det er helt unødvendig å legge skylda på Martin.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: KIL anno 2017
PostPosted: 11 Aug 2017, 15:27 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3646
Nå er Ellingsen solgt. Så da er han ute av verden. Bare Wenberg igjen da


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: KIL anno 2017
PostPosted: 11 Aug 2017, 22:09 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6461
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Janko wrote:
Nå er Ellingsen solgt. Så da er han ute av verden. Bare Wenberg igjen da


Ønsker Ellingsen lykke til videre i Molde. Har på følelsen at det ikke er siste gang han blir solgt og vi kan nok forvente å få noen kroner fremover i utdanningskompensasjon, får håpe de har forhandlet inn en videresalgsklausul også.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: KIL anno 2017
PostPosted: 22 Aug 2017, 21:58 
Offline
Trener

Joined: 17 Dec 2007, 12:06
Posts: 851
Location: Oslo
David Justice wrote:
Drublic wrote:
Spørre en meget talentfull ung gutt helt ærlig om han akkurat "nå" vil være i en topp klubb i ES, som han akkurat har skrevet under for, eller ett bunnlag i OBOS som akkurat har tapt for Ullkisa, og så forvente ett annet svar???

Morsomt at Nystuen også sier at Eriksen vil få kontrakt forlengelse allerede neste år. Skjer det mye rart nede på brakka


Mye frustrasjon "på brakka" også. Naturlig det, alle kjenner selvsagt på presset og det letes etter årsaker som ikke har med ansettelsen av treneren å gjøre. For engasjerte fans er det etter mitt syn, en unødvendig provoserende kommentar fra Espen å uttale at Eriksen ligger an til å få kontraktsforlengelse. "Alle" ser jo at det ikke fungerer.

Tipper at Eriksen likevel er ute før sesongen er over, men Ellingsen har nok spilt sin siste kamp for KIL's A-lag.


Slik det ser ut nå sitter Eriksen ut sesongen og antagelig til neste sommer, men da er det nok også slutt.

Det ser ut som om det blir en plassering rundt 10.-13. plass i år.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: KIL anno 2017
PostPosted: 27 Aug 2017, 18:13 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3646
Espen spilte 1 omg for B-laget i dag Wennberg var ikke en gang med i troppen


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: KIL anno 2017
PostPosted: 31 Aug 2017, 12:14 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
Ovlien og Holter har forlenget med 1 år.
Blant annet med den innstillingen om at dersom de skulle gå til en annen klubb, så får KIL penger.
En flott holdning.
Det blir da noe annet enn de to som gikk til Molde...


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: KIL anno 2017
PostPosted: 31 Aug 2017, 12:34 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 22 Apr 2005, 13:20
Posts: 1370
Location: Auli, Nes
Glimrende

_________________
"Hånda i været, midterste finger
Den er til alle som ikke er Vinger"

Never red - Alltid rød!
-------
http://www.haga-if.no


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 133 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 257 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group