KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 20 Apr 2024, 10:24

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 31 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3
Author Message
PostPosted: 19 May 2017, 00:40 
Offline
Trener

Joined: 12 Oct 2009, 12:31
Posts: 841
Glåmlia-rampen wrote:
KIL Har 11-20, Ranheim har 10-5 på 3 tredje plass , og sand ulf har 12-8 på 4 plass. Strømmen har 6-7 på 8 plass. KIL ligger på delt 7 plass på antall mål sammen med Tromsdalen, og da med en del rustne spillere fremover. Eriksen har tom. fått Pärlan til å putte et mål,og glimtet til med en vakker vending på midtbanen. dette var en spiller som halve vinger trodde aldri kom tilbake. slutt å rakk ned Eriksen nå! Vi så allerede at Pimenta presset spillerne på felgen slutten av sesongen med tapet mot Kisa,rbk og jerv. Til slutt! jeg er 99% sikker at Pimenta hadde hatt samme problemene som Eriksen har fått i fanget i år.



Vi skåret flest mål av alle i 1 divisjon i fjor........at vi har gode offensive spillere er ingen sensasjon.....selv med mange skader.
Målsnittet er uansett ikke i nærheten av og være det det må være for og kompensere for det som skjer bakover på banen.
Jeg har forsvart Eriksen så godt som det er, helt siden januar. Nå er det stopp.
Man kan også diskutere seg ihjel på årsaker ditt og datt........dårlige lederegenskaper hos Eriksen, skader, uflaks og mangelfull jobb på overgangsmarkedet osv.
Hva som hadde skjedd om Pimenta var her blir også bare sånn hvis-om-atte-dersom-atte. Vi vet ikke.
Pimenta er uansett historie.

Nå ligger vi der vi ligger og er da Eriksen rett mann til og snu skuta? Det er det man burde spørre seg om.
Jeg er skeptisk.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 31 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 32 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group