KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 19 Apr 2024, 01:27

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 17 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
PostPosted: 10 May 2017, 11:08 
Offline
Spiller

Joined: 23 Jun 2005, 20:06
Posts: 356
Får vi poeng borte mot Jerv er det bonus. Selv om de også har begynt sesongen dårlig. Forbauser meg ikke om deres første 3-poenger blir mot oss dessverre :( Det skal jeg "tåle". Men deretter venter Arendal hjemme. Hvis vi ikke får en seier der heller MÅ det skje noe! Isåfall har vi gått 8 kamper uten seier. dvs nesten 1/3 av sesongen. Da bør det blinke et kraftig rødt lys...Nystuen kan ikke fortsette å stå bak ansettelsen av Eriksen hvis vi er rock bottom i 17. mai toget! Jeg har trua på at vi kommer oss opp på trygg grunn etterhvert som spillere blir klare igjen osv. men jeg har absolutt ikke blitt overbevist over spillestilen til Eriksen (Må bite i det sure eplet for jeg hadde virkelig trua på ham). Noe med måten vi skal spille fotball på må jo være grunnen til dette fallet i prestasjoner fra ifjor?

Litt små irritert om dagen, men la gå :wink: KIL er og blir klubben i mitt hjerte. Er bare så tungt å se på den jævla tabellen...


Top
 Profile  
 
PostPosted: 10 May 2017, 17:08 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
Hva med å kjøre Ellingsen ned i midtforsvaret?
Han er sterk på hodet, sterk til å takle, til å plassere seg og har bra fart når han langer ut, og kan da også slå gode pasninger forover der ifra.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 17 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 49 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group