KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 23 Apr 2024, 22:09

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 
Author Message
 Post subject: Takk til Alle Gutta!
PostPosted: 26 Nov 2016, 15:56 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6460
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Takk for en sesong som går inn i historiebøkene, bøker det fortsatt er flere blanke sider som kan fylles med nye minner i årene som kommer.

I 25 år har jeg fulgt KIL i tykt og tynt, og gjennom oppturer, nedturer og nye oppturer, kan jeg med hånden på hjertet si at denne sesongen er den som har gitt meg mest gleder.
Selv om det gjorde vondt langt inn i hjerterota når dommeren blåste av kampen i Grimstad, og jeg trengte en lang tur ute i frisk luft for å tenke på meningen med livet kan jeg ikke annet enn å se tilbake på denne sesongen som ett eneste langt eventyr.

Jeg har drømt om cupfinalen på Ullevaal helt siden Kjell Roar Kaasa lagde bulk i tverrliggeren på Åråsen, å endelig få oppleve den var stort, og selv ikke 4-0 i sekken kunne ødelegge den følelsen.
Nå har vi brutt den barrieren, KIL kommer til å spille flere cupfinaler i fremtiden. At opprykket glapp var tyngre å svelge, men Jerv spiller kvalik for andre år på rad, hvorfor skal ikke vi kunne karre til oss en kvalik eller til og med en opprykksplass neste år?

Årets KIL utgave er det beste kollektivet jeg har sett med festningen på brystkassa. Vi har hatt mange gode enkeltspillere på KIL opp igjennom årene og 92 årgangen var nok kanskje hakket bedre på mye, men minnene har falmet og kunnskapen om fotball har økt så jeg må si at den spillestilen vi når har fått under Luis er utrolig spennende å se på når den fungerer. Jeg håper uansett hva som skjer med spillere og trenere kan bygge videre på det man nå har fått til, men utvikle den enda mer slik at den fungerer enda bedre mot lag som det vi møter i dag. Norsk fotball mangler mye, men det er mye tæl i mange lag og det er vel kanskje noe jeg ønsker å få inn i neste års KIL stall. Flere gutter med muskler og hodestyrke som man kan putte inn når Plan B må hentes frem fra bokhylla.

Men uansett takk til Otto, Fredrik, Adrian, Kiril, Jørgen, Martin, Harald, Johan, Helio, Maikel, Mame, Espen, Simen, Daniel, Christian, Markus, Dylan, Martin V., Adem, Ørjan, Mats Cato, Lars, Ludvig og til Johan Martin, Svein, Goncalo og Luis fortsett å fyll KIL historien også neste år. Endelig fikk gutta fra Kongsvinger ta kongen i hånda!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Takk til Alle Gutta!
PostPosted: 26 Nov 2016, 16:23 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
Et ungt lag under utvikling som har utviklet seg sesongen gjennom. Play-off og cupfinale er langt over forventet. Mange morsomme kamper og høydare. Kongsvinger har virkelig fått markedsført seg på nasjonalt plan.

Klubbøkonomi i orden og sportslig suksess. Vi har fått i både pose og sekk.

Takk til laget og støtteapparatet!!:) For en fantastisk sesong.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Takk til Alle Gutta!
PostPosted: 26 Nov 2016, 16:32 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 12 Apr 2010, 18:27
Posts: 1450
Location: Elverum
Takk for i år! Bra oppsummert Mikeb...


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Takk til Alle Gutta!
PostPosted: 26 Nov 2016, 19:53 
Offline
Reserve

Joined: 01 Sep 2009, 20:30
Posts: 161
Bra oppsummering. For en sesong! I dag bør gutta unne seg en skikkelig fest...


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Takk til Alle Gutta!
PostPosted: 30 Nov 2016, 14:15 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6460
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Ekstra takk til Otto som gir seg etter sesongen, han har vært en kjempe i mål og fremstår som en fin fyr og støtte for de andre gutta!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 37 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group