KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 28 Apr 2024, 00:29

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 186 posts ]  Go to page Previous  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Next
Author Message
PostPosted: 14 Jan 2017, 11:27 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
Det er en lovende start at Hansi (som kan kalles) setter alt inn på å få med Guven i den kommende sesongen.
Måtte han lykkes!

Så får vi håpe at han krydrer ballbesittelsen med en del mer gjennombrudds-villighet enn det Pimenta la opp til.
Der ble det litt for lite av det siste, også typen spillere tatt i betraktning som Guven og Moldskred.

Fordelen med ballbesittelse er jo at motstanderen kan bli frustrerte og da faktisk ikke har ballen ...
Ulempen er om laget ikke er godt nok til det slik at man mister den for ote i farlige posisjoner (jamfør Hødd i 2016).

Vi får sjå!
Det blir spennende framover!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 14 Jan 2017, 12:39 
Offline
Trener

Joined: 12 Oct 2009, 12:31
Posts: 843
En smule mer kynisme hadde vel heller ikke vært og forakte.
Man kan si mye bra om fotballen vi spilte i fjor, men vi tapte nok også endel poeng på brudd imot. Særlig på egen banehalvdel.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 17 Jan 2017, 08:33 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1119
Location: Vinger
Svært spennende signering i Pär Ericsson. Kommer han tilbake i nærheten av toppnivå, skal det bli gøy.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 17 Jan 2017, 22:35 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 27 May 2007, 01:09
Posts: 731
Location: Oslo/Sør-Odal'n
http://www.kil.no/nyheter/jorgen-med-videre

Gøtt gøtt. Håper Güven blir neste...........

_________________
Audere est Facere.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 18 Jan 2017, 16:07 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1119
Location: Vinger
Da skulle Güven være i boks ifølge Glåmdalen. Med Güven og Pärlan/Moldskred på topp, trenger vi ikke å tenke mer på forsvaret :) .


Top
 Profile  
 
PostPosted: 20 Jan 2017, 13:53 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6461
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Har Nystuen bestemt seg i forhold til om han spiller i år?


Top
 Profile  
 
PostPosted: 21 Jan 2017, 14:24 
Offline
Reserve

Joined: 01 Sep 2009, 20:30
Posts: 161
mikeb wrote:
Har Nystuen bestemt seg i forhold til om han spiller i år?


Det hadde vært fint med Nystuen som en joker. Men han har kanskje ikke vært med på treningene til nå? Vi trenger nok uansett back-up på midtstopperplass. Spiss-situasjonen ser veldig bra ut!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 21 Jan 2017, 22:55 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1119
Location: Vinger
Nystuen er veldig god å ha som tredje stopper eller som oppspillspunkt på tampen av kampene. Jeg tror ingen på dette nivået kan flyte på rutinen alene, så han må nok trene for fullt om det skal være noe poeng å være i stallen. Så får vi se om kropp og tid tillater det.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 23 Jan 2017, 19:33 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 27 May 2007, 01:09
Posts: 731
Location: Oslo/Sør-Odal'n
http://www.kil.no/nyheter/provespiller-bonanza

_________________
Audere est Facere.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 29 Jan 2017, 06:37 
Offline
Trener

Joined: 12 Oct 2009, 12:31
Posts: 843
Noen spennende prøvespillere som har innom den siste tiden........liker det jeg har sett av Essaeh (back) og Bjørlo (midtbane).
Kan være endel potensiale der selv om jeg ikke akkurat tror de kommer til og styrke KIL-laget denne sesongen.......(annet enn bredde og konkurranse i troppen selvfølgelig).
De andre har jeg ikke lagt spesielt merke til.........Myrkaskog (spiss) har vel ikke akkurat imponert det lille jeg har sett av han.
Han er vel ikke akkurat noen ungfole lenger heller og jeg blir veldig overrasket om han får kontrakt.

Eriksson tror jeg kan bli bra etterhvert. Har vel ikke imponert særlig i treningskampene men man ser at fysikken er der. Sterk og rask.
Viste også glimt av goalgetteregenskaper på den ene treningen jeg har sett.
Vært litt skadet tror jeg?
Guven var jo ikke akkurat i superslag da han kom for snart 1 1/2 år siden han heller, og dere så jo hvordan formen steg etterhvert.

Savnet litt rutine mot Nybergsund i dag.......noen som gikk litt foran. Det ble mye ungt og mye nytt etterhvert. Mye talent...også ble det litt baluba når Nybergsund plutselig bestemte seg for og komme over midtstreken.
Blir vel ikke akkurat bekymret når vi vet at omtrent halve laget er ute med skader.

Det eneste som bekymrer meg er at det blir en sånn type fotball der KIL triller og triller uten og skape de helt store sjansene..........det andre laget legger seg bakpå og kontrer KIL i senk.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 30 Jan 2017, 11:21 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6461
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Mange som fortsatt var skadet mot Sundet?


Top
 Profile  
 
PostPosted: 30 Jan 2017, 20:54 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1119
Location: Vinger
mikeb wrote:
Mange som fortsatt var skadet mot Sundet?


Pålerud(syk), Holter, Moldskred og Røyrane. Av disse er det vel bare Holter som forventes å være ute i lengre tid, skal opereres for Gilmores Groin 1.februar.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 31 Jan 2017, 04:25 
Offline
Trener

Joined: 12 Oct 2009, 12:31
Posts: 843
Ellingsen og Gorodovoy spilte heller ikke.

Suslov og Richardsen gikk også ut underveis men det var vel mest for og gi andre sjansen til og vise seg frem.

Ericsson virket derimot til og få seg en solid smell og måtte ut.......han klarte da knapt og gå. Sikkert ikke noe alvorlig.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 31 Jan 2017, 12:47 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1119
Location: Vinger
Takk for utfyllende info. Maggot. Får håpe vi gjør oss ferdige med skadene nå i oppkjøringa, i fjor var vi vel ganske heldige i forhold til skader, bortsett fra mot tampen av sesongen når vi nesten ikke hadde spissser.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 01 Feb 2017, 11:24 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6461
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Ellingsen gjorde en god figur mot LSK.

Gordodoyrov fikk vel ikke vist frem sitt beste mot LSK, spent på keepersituasjonen.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 186 posts ]  Go to page Previous  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 275 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group