KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 28 Mar 2024, 23:34

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 9 posts ] 
Author Message
 Post subject: Årets spiller 2015
PostPosted: 20 Oct 2015, 11:24 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Gi din stemme:

http://kilsk.com/Hjem.php?nyhetsID=778

Ufint og kåre en av alle de gode i år... men, vi må vel bare følge tradisjonen :-)

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Årets spiller 2015
PostPosted: 20 Oct 2015, 13:41 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6457
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Bra forumet kom på banen, kan ikke overlate slike viktige ting til fjasboka ;)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Årets spiller 2015
PostPosted: 20 Oct 2015, 20:10 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
ja, heller Skamma enn Facebook...


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Årets spiller 2015
PostPosted: 20 Oct 2015, 20:48 
Offline
Spiller

Joined: 30 Mar 2010, 12:27
Posts: 459
Helt klart! Forumet skal alltid være nr.1

_________________
ALDRI KIL I 2 DIV.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Årets spiller 2015
PostPosted: 20 Oct 2015, 20:57 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
Glåmlia-rampen wrote:
Helt klart! Forumet skal alltid være nr.1


Helt enig.
Men det tragiske er at i en supersesong så er forumet nærmest dødt.
Nå skulle det jo blomstret og ikke bare at man trykket på 'like' på FB.
Egentlig en skandale dette og veldig betenkelig.
Et av landets beste fora gått fra akkurat det - til å nærmest helt øde.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Årets spiller 2015
PostPosted: 20 Oct 2015, 22:32 
Offline
Trener

Joined: 17 Dec 2007, 12:06
Posts: 851
Location: Oslo
Enten Maikel Nieves eller Otto Fredriksson. Tror kanskje Maikel fo rmin stemme.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Årets spiller 2015
PostPosted: 20 Oct 2015, 22:45 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 12 May 2009, 19:05
Posts: 769
Location: Tråstad
Ugh, er vel tradisjon nå at årets spiller forsvinner, så trur jeg stemmer på Edvardsen.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Årets spiller 2015
PostPosted: 27 Oct 2015, 10:39 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6457
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Årets spiller 2015 må vel være den vanskligste kåringen noen sinne. Blir vel mer som å kåre årets lag. KIL stallen 2015 har vært tett opp i mot komplett.

Vi har hatt 2. divs beste keeper i Otto Fredrikson. Stabil og trygg. Som reserve har Aleksander Pedersen gjort en god jobb, men han har nok en vei å gå for å være i nærheten av Otto sitt nivå.

I back rekka har Fredrik Pålerud imponert meg mest, han har usedvanlig god ballkontroll som back og alltid villig til å ta offensive løp. Også trygg en mot en og flink til å hindre innlegg. Espen og Yabre har gjort en god jobb som stoppere, selv om Espen av og til har slitt med hurtige spillere har han rutinen til å plassere seg riktig og er fortsatt suveren i luftduellene. Har også merket meg at han er veldig flink til å coache de andre spillerne under kamp. I kampen hvor Harald Holter debuterte kom espen hele tiden med råd i forhold til hvor Harald burde bevege seg, dette har han også gjort til andre i flere kamper. Yabre er veldig god til å bryte foran motspiller, selv om jeg av og til sitter med hjertet i halsen når han gjør det vinner han ofte ballen. Richardsen har vokst i løpet av sesongen, syns han var en av de som startet svakest i forhold til de ander gutta bakre ledd, men de siste kampene har han vokst veldig. I tilegg har Ovlien og Røer gjort en god jobb når de har spillt. Ovlien er en spiller som kan bli veldig god når han får mer rutine og erfaring, samt litt bedre fysikk.

Midtbanen til KIL i år er bedre enn på mange år. Edvardsen har ligget dypt og balansert og fanget opp det meste av gjennombrudd. Han er trygg med ball og flink til å omstille fra forsvar til angrep. Veldig synd at han forsvinner for han har egenskaper som også vil være viktig i neste års 1. divisjon. Røyrane er en meget god tekniker i tilegg til at han har ballvinner egenskaper og veldig flink til å spille gjennom kant eller spiss. Ellingsen er en trygg spiller som er flink til å holde på ball og time passningene sine, men syns kanskje Ellingsen er den som må løfte seg noen hakk for å være klar for 1. divisjon. Dadjo svinger en del i prestasjonene, men de siste par kampene jeg har sett syns jeg han har vært veldig god til å ta initativ til løp og også som ballvinner. Wennberg har jeg sett litt for lite, men han virker jo som om å ha kommet godt inn i laget og også scoret noen mål etter han har debutert. Holter har jeg også sett lite, men det vikrer som om han har potensiale til å ta steget. Hansen og Rekdal er nok de som vil slite mest for å forsvare en plass på laget i neste års første divisjon. Begge har hatt noen gode innhopp i år, men er fortsatt ikke stabile nok til å forsvare en fast plass på laget.

Fremover på banen er det jo Moldskred og Nieves som har utmerket seg mest. Moldskred som fortjent toppscorer. Du ser på ham når han har bestemt seg for å score når han krumemr ryggen og setter fart mot mål, da banker han kula inn i kassa på 9 av 10 forsøk. Han minner litt om Per Gunnar Dalløkken og Tom Gulbrandsen på LSK. veldig stor arbeidskapasitet og stort forbilde for de andre. Nieves har silkefoten og gjør ofte uventede ting, veldig beveglig og har også stor kapasitet. Kan av og til forsvinne litt og viser også litt tydlig når han er frusttrert, noe som fører til unødvendige gule kort. Men han også vil være viktig å få med videre. Solum har fått en del tyn, men han legger ned masse arbeid på topp og er ofte flink til å legge til rette for de andre, han vinner mye dueller og selv om han bommer åp en del åpenbare sjanser så setter han også mange mål. Güven har kommet tilbake, jeg har kun sett ham i 1 kamp, han virket litt rusten, men gleder meg til å se ham tilbake i god gammel form.

Min stemme går til Pålerud, jeg syns han virker som en veldig spennende spiller og personlig syns jeg han er fullt på høyde med det Martin Linnes viste når han var i KIL. Håper han når like langt som Martin har gjort, men blir i KIL trøya noen år til.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Årets spiller 2015
PostPosted: 28 Oct 2015, 12:36 
Offline
Trener

Joined: 12 Oct 2009, 12:31
Posts: 834
Otto Fredriksson har bevist at han holder et nivå langt over norsk 2 divisjon.
Trygg, god, stabil og helt konge i feltet.

Nesten trist at bare en spiller får prisen etter en så god sesong, men Otto får iallfall min stemme.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 9 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 51 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group