KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 20 Apr 2024, 00:03

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 105 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Next
Author Message
 Post subject: Opprykksåret 2016
PostPosted: 12 Oct 2015, 14:15 
Offline
Saftblander

Joined: 03 Mar 2014, 20:53
Posts: 31
Sist års tråd ble jo så vellykket at det er vel like godt å starte en ny :D :D :D :D

Hva skal til for at vi skal kjempe i toppen også neste år ?

Mange unge gode spillere på plass, men Otto, Guven og Yabre blir viktige med tanke på rutine. Hva med Nystuen ? holder han nivå i obos ?

Håper Røyrane fortsetter da jeg skjønner at han er en av de usikre.

Dadjo synes jeg ikke har hatt ønsket utvikling og Rekdal blir vel også for dårlig.

Kom med forslag til nye spillere og hvem som dere mener bør parkeres.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Opprykksåret 2016
PostPosted: 12 Oct 2015, 14:41 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6459
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Dadjo var god i går, ellers syns jeg Pålerud, Edvardsen, Maikel og Moldskred er viktige brikker i laget.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Opprykksåret 2016
PostPosted: 12 Oct 2015, 15:16 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Litt usikker på hva de tenker i forhold til Edvardsen. Men jaggu har han vært såpass bra i år at jeg ønsker han med videre også i 1. divisjon. Problemet er vel at han opptar en plass som også er tiltenkt Ellingsen og/eller Holter. Og for de som hørte Nystuen på sendingen etter kamp i går så går de vel fort heller for noen yngre.

Dadjo vil jeg også ha med. Fortsatt ung og har ikke fått ut potensialet pga skader. Kan plutselig slå til noe alvorlig tror jeg, om han får være skadefri over en lenger periode :-)

Så MÅÅÅÅÅ de bare få med Røyrane, Nieves og Moldskred videre... her håper jeg de strekker seg langt.

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Opprykksåret 2016
PostPosted: 12 Oct 2015, 20:44 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
Moldskred, Røyrane og Nieves må selvsagt med.
Det samme med Edvardsen som er én som også kan roe ned og være solid når det trengs.
Man trenger spillere med denne egenskapen og med erfaring i OBOS.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Opprykksåret 2016
PostPosted: 13 Oct 2015, 12:02 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3645
http://www.glomdalen.no/sport/fotball/k ... -19-111992


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Opprykksåret 2016
PostPosted: 13 Oct 2015, 12:02 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3645
http://www.glomdalen.no/kommentar/kongs ... -19-112008


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Opprykksåret 2016
PostPosted: 13 Oct 2015, 12:43 
Offline
Spiller

Joined: 30 Mar 2010, 12:27
Posts: 459
Stå helt og fult på ditt Nystuen!

_________________
ALDRI KIL I 2 DIV.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Opprykksåret 2016
PostPosted: 13 Oct 2015, 13:02 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3645
Ligner på Nordli takter dette her


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Opprykksåret 2016
PostPosted: 13 Oct 2015, 15:22 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1117
Location: Vinger
ivo wrote:
Moldskred, Røyrane og Nieves må selvsagt med.
Det samme med Edvardsen som er én som også kan roe ned og være solid når det trengs.
Man trenger spillere med denne egenskapen og med erfaring i OBOS.


Jeg tror nok en av de første du nevner forsvinner. Alle tre har imponert stort i år og jeg regner med at de vil ta seg god tid før eventuell signering, slik er gamet. Jeg trur ikke vi har økonomi til å strekke oss langt for alle tre. Til vår fordel har vi Güven i bakhånd som har prestert på dette nivået tidligere. I tillegg har spillere brent seg på å drøye signering for lenge, ved at klubber har brutt forhandlinger.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Opprykksåret 2016
PostPosted: 13 Oct 2015, 18:42 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
Tilhenger wrote:
Jeg tror nok en av de første du nevner forsvinner. Alle tre har imponert stort i år og jeg regner med at de vil ta seg god tid før eventuell signering, slik er gamet. Jeg trur ikke vi har økonomi til å strekke oss langt for alle tre. Til vår fordel har vi Güven i bakhånd som har prestert på dette nivået tidligere. I tillegg har spillere brent seg på å drøye signering for lenge, ved at klubber har brutt forhandlinger.


Husk at han fra Rødde, Flatgård som skåret 15 mål før han gikk til Levanger, vel knapt har gjort noe der i Levanger.
Så man må også huske på hvilket nivå de i år har spilt på, altså nr 3 i Norge.
Tror de gjør lurt i å ta et år til her.

Solum har vel ikke kontrakt mer enn ut sesongen, hva med ham, er han interessant videre om de 2 andre spissene blir?
Wennberg er bare ut sesongen, men bør etter mitt syn være en som skal med videre, har imponert endel syens jeg.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Opprykksåret 2016
PostPosted: 13 Oct 2015, 19:56 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1117
Location: Vinger
Flatgård som spiller kjenner jeg ikke til. Mulig han har hatt klaff med en makker eller tilrettelegger som i stor grad bidro til suksessen i Rødde. Men er ingen selvfølge at man fikser ett nivå høyere selv om man bøtter inn mål der man er i dag som du sier.

Solum trodde jeg faktisk hadde kontrakt lenger enn årets sesong, men kan se ut som den varer ut 2015. Solum er fortsatt bare 23 år(bursdag i dag!) og hadde et veldig godt samarbeid med Nieves på begynnelsen av sesongen, så ser gjerne at han også blir med videre.

Wennberg har vært veldig bra og kan bruks i flere posisjoner. Vi har da fått to spillere i løpet av sesongen, så de ligger vel litt i lufta at noen må ut.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Opprykksåret 2016
PostPosted: 14 Oct 2015, 18:03 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
Tilhenger wrote:
Solum trodde jeg faktisk hadde kontrakt lenger enn årets sesong, men kan se ut som den varer ut 2015. Solum er fortsatt bare 23 år(bursdag i dag!) og hadde et veldig godt samarbeid med Nieves på begynnelsen av sesongen, så ser gjerne at han også blir med videre.


Solum har meget gode skuddbein, men blir ofte "klønete" i klar skåringsposisjon.
Kanskje burde han ligge lenger bak på banen for å utnytte dette bedre.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Opprykksåret 2016
PostPosted: 16 Oct 2015, 09:37 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Solum er nå inne på siste år av en relativt god kontrakt (til å være oss) hvor han har fått mer og mer i lønn for hvert år.... Så, spørs om han får samme tilbud nå ved en forlengelse... og da spørs det jo hva han blir med på av en eventuelt reduksjon i lønningsposen. Tror nok KIL vil ha han med, men må nok forvente å gå ned i lønn.

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Opprykksåret 2016
PostPosted: 16 Oct 2015, 09:48 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Og da gir Edvardsen seg for å bli pappa på heltid!

Som jeg regnet med egentlig, og bare til å akseptere... men synd for oss. Han kunne nok gjort en god jobb også i 1. divisjon neste år på KIL.

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Opprykksåret 2016
PostPosted: 16 Oct 2015, 10:38 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6459
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Raggen wrote:
Og da gir Edvardsen seg for å bli pappa på heltid!

Som jeg regnet med egentlig, og bare til å akseptere... men synd for oss. Han kunne nok gjort en god jobb også i 1. divisjon neste år på KIL.


Veldig synd, han er en veldig solid spiller og trygg som defensivt anker på midtbanen. Faktisk en av de bedre jeg har sett i en slik rolle.
Men lykke til videre Tommy.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 105 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 51 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group