KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 28 Apr 2024, 11:28

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 29 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject: Re: Treningskamper 2014
PostPosted: 28 Feb 2014, 21:04 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 27 Mar 2005, 18:27
Posts: 2042
Location: Kongsvinger
Mye ungt og urutinerte utpå der i dag?

_________________
Sterk i medgang - lojal i motgang!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Treningskamper 2014
PostPosted: 28 Feb 2014, 21:27 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3646
Trenger nok en 4-5 rutinerte spillere vis dem skal ha noen sjanse til å rykke opp ja. Er noe av det dårligste jeg har sett . Ser ut som om Kil fortsetter der de slapp i høst, med å spille tilbake til kepern. Og en trener som ikke løfter baken opp fra krakken og prøver på et eller annet. Har ikke sett Bergdølmo vert oppe fra krakken enda i år. Trodde han var litt ivrig, men ser ikke slik ut.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Treningskamper 2014
PostPosted: 28 Feb 2014, 22:18 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
0-4 er jo stygt, men tross alt kom man til en del store sjanser, men Strømmen hadde også flere store sjanser utenom målene.
Keeperen (svensken) virker bra - særs godt grep på ballen og gir ikke returer.
Muligens litt passiv ved de to første målene -gjorde seg ikke stor nok mot Strømmenspillere som var igjennom.
Men han blir viktig, og er da på kontrakt!
Per idag har man vel egentlig bare Nystuen, Ovlien og Dadjo (skadet) og Wigum (skadet) i bakhånd.

Første kampen jeg ser i år.
Men kanskje litt skeptisk til at KIL skal spille som Barcelona eller Ajax på 1970-tallet...
Men det er vel nå alvoret starter, en månded og tre uker til kickoff.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Treningskamper 2014
PostPosted: 28 Feb 2014, 23:07 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6461
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Skulle ønske jeg kunne få refundert pengene brukt på drivstoff tur/retur Kongsvinger. Enig med Janko I at dette er noe av det dårligtse jeg har sett, vi er ikke der slapp I høst, men mye dårligere stelt.
Nå har jeg kun sett en kamp så ikke sikkert at det er så ille som man får inntrykk av I dag, men mye mp gjøres for at man skal være en realistisk kandidat til å rykke opp.
Syns svært få bemerket seg positivt, ikke enig med Ivo I at keeperen var særlig solid. Han fanger ballen og stopper en del, men ikke trygg nok I feltet og veldig treg til å sette I gang.
Nesten alle KIL spillerne var livredde og ble presset til feil når Strømmen satte press på våre.
Vi var ok I de 5 første min., samt en god periode helt I slutten av 1. omgang. I 2. omgang var det også langt mellom høydepunktene for KIL.
Men det var jo omtrent ett totalt nytt lag på banen fra I fjor, var vel kun 2 av de som startet som kan regnes som faste I fjor.
Solum var veldig tam I dag, men han har vel scort en del I de tidligere treninskampene?


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Treningskamper 2014
PostPosted: 28 Feb 2014, 23:27 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 28 Mar 2005, 18:28
Posts: 1648
Location: Oslo/Kongsvinger
Spent på hva man får inn av spillere. På tide at noen kommer inn. Må si jeg savner Deinoff i buret. Var tryggheten han.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Treningskamper 2014
PostPosted: 28 Feb 2014, 23:27 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 28 Mar 2005, 18:28
Posts: 1648
Location: Oslo/Kongsvinger
Spent på hva man får inn av spillere. På tide at noen kommer inn. Må si jeg savner Deinoff i buret. Var tryggheten han.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Treningskamper 2014
PostPosted: 01 Mar 2014, 12:11 
Offline
www.kilsk.com
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 16:04
Posts: 2211
Location: Oslo
Neil Lennon wrote:
Spent på hva man får inn av spillere. På tide at noen kommer inn. Må si jeg savner Deinoff i buret. Var tryggheten han.


Deinoff signerer nok til slutt skal du se, signerer han nå i mars så vil jo KIL ha spart to månedslønninger.
Francois Yabre er også klar hvis arbeidstillatelsen går i orden, i følge dagens Glåmdalen.

Fikk ikke sett gårsdagens kamp, men legger merke til at Henry Emenike har spilt i samtlige av treningskampene. Er han virkelig god nok? Har ikke imponert meg spesielt i de kampene jeg har sett ham.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Treningskamper 2014
PostPosted: 01 Mar 2014, 13:16 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3646
Bergdølmo sier at dem har jobbet knallhardt med ferdighetene med og uten ball. Hva slags ferdigheter er det? Har sett alle kampene hittil og det har vert det samme i hver kamp. Dårlig med ferdighet. Og han vil ikke gjøre om på spillet heller uannsett hvordan det ligger an. Sier også at dem skal spille seg ut fra forsvaret,, men da må vi ha spillere som kan holde på ballen og spillere som løper uten ball. Den midtbanen vi har nå er ikke god nok. Ellingsen blir ikke god så lenge han må hente ballen langt nede på sin egen banehalvdel. Han er mye bedre når han er med offensivt. De ung gutta som starter kampene er ikke mye å skryte av. Trodde dem skulle vise litt mer en det de gjør, men kanskje dem er fornøyd av at de er i Kil???


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Treningskamper 2014
PostPosted: 15 Mar 2014, 16:07 
Offline
Trener

Joined: 17 Dec 2007, 12:06
Posts: 851
Location: Oslo
Gratulerer med seier i dag over guttene fra Stabæææk. Det ser lysere ut nå :)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Treningskamper 2014
PostPosted: 15 Mar 2014, 16:42 
Offline
Trener

Joined: 12 Oct 2009, 12:31
Posts: 843
Knallflott resultat mot Stabukkene :-D
Begynner å ta form nå.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Treningskamper 2014
PostPosted: 15 Mar 2014, 19:09 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1119
Location: Vinger
Sterkt resultat, virker som Stabæk stilte med sitt beste mannskap. Utfra live-dekninga på kil.no virka det som at Ajeti var mye involvert i det som skjedde fremover på banen.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Treningskamper 2014
PostPosted: 16 Mar 2014, 07:14 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
Et meget godt og stødig KIL lag, "vakkert" defensivt strukturert, nivået på det defensive nøytraliserte et Tippeligalag. KIL var også jevne kampen i gjennom noe som tyder på at vi er godt trente. Offensivt noe å gå på men jammen skjedde en del der også. Om man får stabilitet på dette nivået er vi med i kampen om opprykk!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Treningskamper 2014
PostPosted: 05 Apr 2014, 19:10 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 22 Apr 2005, 13:20
Posts: 1370
Location: Auli, Nes
Noen som så kampen i dag og kan gi litt tilbakemelding ang. de nye ?

_________________
"Hånda i været, midterste finger
Den er til alle som ikke er Vinger"

Never red - Alltid rød!
-------
http://www.haga-if.no


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Treningskamper 2014
PostPosted: 05 Apr 2014, 21:22 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 12 May 2009, 19:05
Posts: 774
Location: Tråstad
gonzo99 wrote:
Noen som så kampen i dag og kan gi litt tilbakemelding ang. de nye ?

Det blir morro å være KIL supporter i år.


Rimelig sikker på at KIL 2014 hadde banket KIL 2013.
Første omgang var meget bra. Vi eier ballen, om du tenker KIL i fjor, så spiller vi komplett motsatt av det. Barcelona light. Ikke en eneste lang passning fra forsvar opp mot spiss i løpet av 90 min. Første omgang tipper jeg vi hadde 80% possession.

Han nye Svensken Emil virket det som har en bra passnings fot. Han Bajram virker som en tennplugg. Kommer til å putte en del, og kommer nok få en god del gule kort, fikk ett i dag som jeg ikke er helt sikker på hva var for, men tipper pga kjeft\drittslenging.

Han nye Henry virket også bra, rask. Yabre & Henanger bra.
Ellingsen minnet meg veldig om Dag Riisnæs.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 29 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 267 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group