KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 08 May 2024, 15:45

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 26 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
PostPosted: 12 Oct 2013, 13:49 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6462
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Da begynner det å dra seg til Så langt i år har vi 1 seier på bortebane, 6 uavgjorte og 6 tap. På tide å gjøre noe med den statistikken.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 12 Oct 2013, 14:16 
Offline
Materialforvalter

Joined: 15 Aug 2006, 11:09
Posts: 84
Hvor rart det enn høres ut så har jeg klokketro på seier i morgen.... Møter ett av formlagene på bortebane, men allikevel..
Liker at Tuelo tilsynelatende starter, så får vi se hva han presterer denne gangen. Viktig at de etablerte markerer seg-Hæstad, Myklebust, Tuelo m.fl.

_________________
To dare is to do!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 12 Oct 2013, 16:37 
Offline
Trener

Joined: 17 Dec 2007, 12:06
Posts: 851
Location: Oslo
Hvis Ellingsen spiller taper KIL garantert.

Lurer på om Aasen ser målene på film etterpå? Av høstens baklengsmål som jeg har sett har Ellingsen vært involvert i så og si alle, enten ved balltap eller ved å stå ved siden av / løpe ved siden av motspiller og se på at motstander passerer eller scorer. Var sånn blant annet ved 1-1 Bryne og ved tap mot Mjøndalen og ved 1-2 mot Follo.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 12 Oct 2013, 18:00 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3649
Er enig at Ellingsen ikke har vist seg frem i høst, men det har ingen av de andre utpå der heller gjort. Er bare Deinhof. Samme som om vi skulle si at Tuelo skulle ha scoret mot det og det laget så hadde vi vunnet. Blir for dumt å legge skylden på en 18 åring.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 12 Oct 2013, 22:37 
Offline
Trener

Joined: 17 Dec 2007, 12:06
Posts: 851
Location: Oslo
Janko wrote:
Er enig at Ellingsen ikke har vist seg frem i høst, men det har ingen av de andre utpå der heller gjort. Er bare Deinhof. Samme som om vi skulle si at Tuelo skulle ha scoret mot det og det laget så hadde vi vunnet. Blir for dumt å legge skylden på en 18 åring.


Skylder ikke på en 18-åring, men stiller spørsmålstegn rundt trenerens jobb.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 13 Oct 2013, 08:48 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 12 Apr 2010, 18:27
Posts: 1450
Location: Elverum
Hvis hele laget spiller som et lag og vi ikke gir bort ballen unødvendig, så er KIL helt klart gode nok til å slå Strømmen.
Håper at gutta fortsatt har trua og ikke gir opp.

Det mentale spiller stor rolle. Og husk at kampen varer i 90 minutter. Hvis vi skulle lede så er det ingen vits i å sikre for mye. Dette kan fortsatt gå bra!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 13 Oct 2013, 11:53 
Offline
Reserve

Joined: 08 Jan 2010, 09:40
Posts: 178
Etter kampen mot Follo sa Aasen at det ikke var tvil om at Owusu skulle spille stopper og Dosso midtbane. Heldigvis ser han ut til å være villig til å endre på ting likevel.

Men skjønner ikke hvorfor klippekortet til Tiller Larsen ikke dras inn (spesielt etter at Aasen var oppe i Hiet og fortalte at Tuelo ble vraka for å løpe for lite). I tillegg er det detta med å plassere firkanta klosser i runde høl... Tiller Larsen er ikke kantspiller. Hvorfor ikke flytte Myklebust ut på kanten og Solum inn som spiss. Da kan man i tillegg slå de lange ballene mot Solum istedenfor lagets minstemann, i tillegg til at sjansen for at Myklebust står i offside er mindre på kanten. Og da har vi tre spillere i Tuelo, Solum og Myklebust som hvertfall tidligere har vist at de veit hvor målet står. Heller ikke meg i mot om Skårdal fikk mer tillitt sentralt enn han gjør, minner meg veldig om Torp-light i stilen. Ellingsen passer sannsynligvis bedre i "hullet" bak Solum.

Ett ønske for denne og de kommende kampene: En eller flere KIL-spillere som jobber så bra at de får krampe i løpet av kampen. Det har vel skjedd én(?) gang i år... Fra en veldig bra innsats i starten av sesongen, syns jeg denne har vært veldig varierende utover.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 13 Oct 2013, 15:54 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Imponerende å se KIL ligge under 1-0 mens de legger forsvarslinja noen meter fremfor egen 16-meter... slikt blir det mål og sjanser av :-(

Er som å se Norge mot Italia i sluttspillet i VM i Frankrike dette, vi klarer nok å safe inn et hederlig 1-0 tap her, kan ikke helt se noen grunn til at Strømmen skulle la seg lure til å sende hele laget sitt inn i vår 16-meter.

Ja ja, blir spennende å se hva de finner ut av i pausen, nødt til å skje noe radikalt hvis dette skal snu seg. Så spørs det om det er mulig å få med seg noe fra denne kampen, ser ut til at alt går mot oss, ikke en gang straffer klarer vi å sette om dagen... lokter alvorlig nedrykk nå, men det er vel som alltid håp i a hanging snor!

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 13 Oct 2013, 16:07 
Offline
Trener

Joined: 12 Oct 2009, 12:31
Posts: 846
Tuelo = stolpe ut
Strømmen = stolpe og i ryggen på keeper og i mål.

Der er litt av forskjellen på et lag i motgang og et i medgang.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 13 Oct 2013, 16:47 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 09:45
Posts: 1223
Location: Oslo
Blir å sitte å håpe på (s)kamma nå...

_________________
KJÆRLIGHET I RØDT & HVITT
http://www.youtube.com/watch?v=mxUWbiPtVRM
http://www.youtube.com/watch?v=ZVlipIPLxLs


Top
 Profile  
 
PostPosted: 13 Oct 2013, 17:23 
Offline
Materialforvalter
User avatar

Joined: 26 Sep 2005, 00:30
Posts: 86
Location: Disi
Stian Aasen klamrer seg til en "meget positiv 1. omgang" i intervjuet med Radio Kongsvinger etter kampen. Synes personlig ikke dette var all verden, men får gi fyren litt cred for å prøve å holde motet oppe. Det blir viktig framover.

På en ellers meget tung dag, må jeg få berømme Radio Kongsvinger for tidenes bidrag til komiprisen. "Studiovertens" opplesing av Premier League-tabellen kommer jeg ALDRI til å glemme. "Svanesi" (Swansea), "Crystal Place" (Crystal Palace) og "Sæundirland" (Sunderland), var høydepunkter. I tillegg ble blant annet dette ytret over eteren: "Øverst har vi Arsenal, mens Liverpool er rætt i rævva på dom". Skal aldri høre på en annen radiokanal. Ever. Takk!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 13 Oct 2013, 17:46 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6462
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Det var flaut å stå på tribuna på Strømmen i dag, og da var det ikke p.g.a. gutta på banen. Enkelte står å banner og kjefter i 60 min. Det blir ikke noe bedre spill av det.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 13 Oct 2013, 18:06 
Offline
Trener

Joined: 17 Dec 2007, 12:06
Posts: 851
Location: Oslo
Gutta bør være alvorlig flaue, men de har kanskje ikke skam i livet? For en gjeng med labbetusser. Veldig fortjent nedrykk blir dette.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 13 Oct 2013, 18:14 
Offline
Trener

Joined: 12 Oct 2009, 12:31
Posts: 846
David Justice wrote:
Gutta bør være alvorlig flaue, men de har kanskje ikke skam i livet? For en gjeng med labbetusser. Veldig fortjent nedrykk blir dette.



Jeg er helt enig....vi fortjener faktisk ikke og redde plassen etter dagens innsats (og kampene før).
Tar meg faktisk selv i og være mektig irritert over innsatsen.
Særlig når KIL-guttene får under middelmådige adeccoligaspillere til og se ut som en million dollar.

Kan faktisk ikke huske og ha sett noe så dårlig som 2 omgang i dag....og vi skulle liksom blø for drakten fordi det var vi som lå under streken!!!!!

Akkurat når jeg skriver dette så tar faktisk Hamkam ledelsen mot Ull/Kisa.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 13 Oct 2013, 18:42 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 27 May 2007, 01:09
Posts: 731
Location: Oslo/Sør-Odal'n
Er litt rart å sitte her og glede seg over at sKamma leder 0-2 på Jessheim. Men herregud, det er bra for oss.

_________________
Audere est Facere.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 26 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 17 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group