KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 28 Mar 2024, 15:43

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 10 posts ] 
Author Message
 Post subject: Supporterne 2013
PostPosted: 07 Apr 2013, 20:40 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
Velger å legge denne tråden her for her blir den lest.

Takk til alle på feltet som var med å skape et herlig trøkk. For en synging! Håper oppmøtet og stemninga blir like god hver hjemmekamp.

Og med den stemninga som var i dag må vi da være Adeccoligaens beste supportergjeng?


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Supporterne 2013
PostPosted: 07 Apr 2013, 21:19 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 27 Mar 2005, 18:27
Posts: 2042
Location: Kongsvinger
Enig med Karlsen her.
Har vurdert etter mange år på feltet å finne et annet sted da jeg ikke ville bli assosiert med enkelte av folkene som har vært på feltet som stort sett var drita og tok seg til rette..
I dag var det god stemning, mye synging og ikke en eneste overstadig person.
Ironisk nok har kanskje dette litt med situasjonen KIL er i om dagen, er ikke så mange medgangssupportere på feltet lenger ettersom vi er dømt nord og ned.
Håper det forblir slik det var på feltet i dag, og at indrejustisen tar kontroll dersom enkeltpersoner skulle prøve på noe annet.

Må også skryte av den nye puben. Meget bra jobba!

_________________
Sterk i medgang - lojal i motgang!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Supporterne 2013
PostPosted: 07 Apr 2013, 22:33 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 12 Apr 2010, 18:27
Posts: 1450
Location: Elverum
Bra trøkk på tribunen. Men såpass bør det jammen meg være også :wink: . Hvis alle som står på Felt J synger så blir det bra, og tenk hvis alle (også de som ennå ikke har betalt medlemsskapet i år) kommer seg på kamp og blir med.

Supporterpuben var suveren. Ingen grunn til å vente med å gå på stadion. Møt opp i god tid og kos deg med de andre i rødt og hvitt.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Supporterne 2013
PostPosted: 08 Apr 2013, 09:47 
1892 wrote:
Har vurdert etter mange år på feltet å finne et annet sted da jeg ikke ville bli assosiert med enkelte av folkene som har vært på feltet som stort sett var drita og tok seg til rette..
I dag var det god stemning, mye synging og ikke en eneste overstadig person.


Kunne ikke sagt det bedre selv !


Top
  
 
 Post subject: Re: Supporterne 2013
PostPosted: 08 Apr 2013, 12:13 
Offline
www.kilsk.com

Joined: 14 Aug 2011, 18:01
Posts: 627
Location: Bor i Grue gitt!
Var kjempebra! :D

_________________
Det er i motgang man blir sterkere!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Supporterne 2013
PostPosted: 08 Apr 2013, 13:12 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 27 Mar 2005, 18:27
Posts: 2042
Location: Kongsvinger
Tok opp dette med supporterlederen på kamp, men skriver det like så godt her også..
Vi har jo kjøpt inn en del store flagg opp igjennom årene. Bør vell bruke disse? Har supporterklubben kontroll på hvor disse flaggene er? Skal se om jeg kan komme tidligere på Lunden neste kamp å være med å leite litt.. Dersom vi har flere flagg enn stenger bør det kjøpes inn nye stenger med en gang.. Blir vell kanskje ikke voldsomt med Tifo i år, så vi bør være så visuelle som mulig :)

_________________
Sterk i medgang - lojal i motgang!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Supporterne 2013
PostPosted: 08 Apr 2013, 16:34 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 12 Apr 2010, 18:27
Posts: 1450
Location: Elverum
1892 wrote:
Tok opp dette med supporterlederen på kamp, men skriver det like så godt her også..
Vi har jo kjøpt inn en del store flagg opp igjennom årene. Bør vell bruke disse? Har supporterklubben kontroll på hvor disse flaggene er? Skal se om jeg kan komme tidligere på Lunden neste kamp å være med å leite litt.. Dersom vi har flere flagg enn stenger bør det kjøpes inn nye stenger med en gang.. Blir vell kanskje ikke voldsomt med Tifo i år, så vi bør være så visuelle som mulig :)


Er alle flagga i en slik stand at de kan brukes? Mener å huske at tidens tann begynner å tære hardt på enkelte av flagga. Hvis det er mulig burde det bestilles et eller flere nye. Men koster vel flesk (og kanskje duppe med :wink: )


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Supporterne 2013
PostPosted: 08 Apr 2013, 18:53 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 09:45
Posts: 1223
Location: Oslo
Hmmm....er det storflagga du sikter til? I så fall skal vel 2 av de være i ok stand. Jeg har vanligvis "ansvaret" for flagga, men i og med at det ikke blir så mange hjemmekamper i år så er jeg nødt til å delegere litt. I går skulle de ha vært oppe ved innmarsj....var de ikke det?

_________________
KJÆRLIGHET I RØDT & HVITT
http://www.youtube.com/watch?v=mxUWbiPtVRM
http://www.youtube.com/watch?v=ZVlipIPLxLs


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Supporterne 2013
PostPosted: 08 Apr 2013, 23:48 
Offline
Kaptein

Joined: 04 Sep 2007, 22:01
Posts: 747
Location: kongsvinger
det var 2 storflagg oppe i går.. vi har 4 men 2 av de trenger reperasjoner. og en annen ting er hvem som flagger er ikke alltid like lett og få med folk. .:)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Supporterne 2013
PostPosted: 10 Apr 2013, 15:38 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 27 Mar 2005, 18:27
Posts: 2042
Location: Kongsvinger
Skal være et flagg med mange ruter, et flagg med 4 ruter, et med kryss og KIL flagget som har vært brukt de site åra.. Har vi fortsatt dem ?
Alltid vært et problem å få folk til å flagge ja.. Men kjøp inn stenger dersom det mangler mener nå jeg :)
Hadde vært kult med noen mindre flagg en de store til å ha oppe på tribunen også!

_________________
Sterk i medgang - lojal i motgang!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 10 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 74 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group