KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 28 Apr 2024, 14:51

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 72 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5  Next
Author Message
 Post subject: Treningskamper 2013
PostPosted: 12 Dec 2012, 14:43 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 12 Apr 2010, 18:27
Posts: 1450
Location: Elverum
Hørte at KIL spiller treningskamp mot Elverum i Kongshallen 24.3 (første helga i påskeferien).


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Treningskamper 2013
PostPosted: 12 Dec 2012, 16:29 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
22.februar et det bortetreningskamp mot Mjøndalen, ifølge MIFs side.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Treningskamper 2013
PostPosted: 14 Dec 2012, 17:40 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 12 Apr 2010, 18:27
Posts: 1450
Location: Elverum
Roll wrote:
Hørte at KIL spiller treningskamp mot Elverum i Kongshallen 24.3 (første helga i påskeferien).


Tror kanskje at kampen spilles ute og ikke inne.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Treningskamper 2013
PostPosted: 23 Dec 2012, 11:05 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
endelig http://www.kil.no/news/article/erw2z9m7 ... er-spikret

3. februar kl. 1300 Kongsvinger - Nybergsund Trysil i Kongsvingerhallen
9. februar kl. 1300 Kongsvinger - Strømmen i Kongsvingerhallen
16. februar kl. 1600 Kongsvinger - Stabæk i Kongsvingerhallen
23. februar kl. 1600 Mjøndalen - Kongsvinger på Mjøndalen Arena
2. mars kl. 1300 Kongsvinger - Follo i Kongsvingerhallen
9. mars Kongsvinger - Ranheim på La Manga
24. mars Kongsvinger - Elverum på Gjemselund
1. april kl. 16.00 Ull/Kisa - Kongsvinger på UKI arena

I tillegg jobbes det med å få en motstander til Kongsvingerhallen allerede den 26. januar, men det er ennå ikke gjort noen avtale. Den vil isåfall gå kl 1300 i Kongsvingerhallen.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Treningskamper 2013
PostPosted: 23 Dec 2012, 13:19 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6461
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Er Mjøndalen kampen utendørs?


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Treningskamper 2013
PostPosted: 03 Feb 2013, 20:21 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6461
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Kan ikke påstå at forventingene foran sessongen steg av å se at 3 av de faste spillerne fra i fjor sto og solgte biletter foran kampen og kun 5 av de som startet kampen spilte regelmessig i fjor.
Men starten av kampen gjorde at jeg ble ett snev mer positiv. Moltzau og Holldal som jeg knapt har hørt om før vartet opp med glimrende spill. Begge kjempet nok om BB tittelen sammen med Ryen som var stødig bak.

Moltzau burde fort ha scoret ett par ekstra mål om han hadde holdt hodet kaldt. Holldal viste glimrende prestasjoner både offensivt og defensivt, men rotet litt på ett par situasjoner.
Deinoff og Henry spiller også stabilt, selv om Henry mister litt fokus ett par ganger han blir avblåst som fort kunne ha blitt farlig.

Det som ikke var like positivt var midtbanen. Midtbanen henger ikke med i starten av kampen, hverken Lindstad eller Skårdal klarer å vinne nok baller og Nybergsund fosser over midtbanen vår, hadde det ikke vært for solid forsvarspillere og upresise spisser fra Trysil hadde de fort putta flere mål.

Heldigvis ser Aasen det samme og flytter Tiller ned sentralt og senere Henry, noe som gjør at vi klarer å snu kampen til seier. Alt i alt en godkjent forestilling av de fleste med unntak av de som starter på midten.

Moltzau og Holldal bør man vurdere å tilby proffkontrakt om de viser tilsvarende takter i resten av sessongoppkjøringen.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Treningskamper 2013
PostPosted: 03 Feb 2013, 21:20 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
mikeb wrote:
Moltzau og Holldal bør man vurdere å tilby proffkontrakt om de viser tilsvarende takter i resten av sessongoppkjøringen.


Holdal starter veldig bra, så litt svakere, men alt i alt meget verd å vurdere videre ja.
Fin innsats.

Moltzau minner om Arild Sundgot, en hest innenfor 16-meteren med gode avslutninger og sterk som en bjønn.
Skårer typiske goalgettermål.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Treningskamper 2013
PostPosted: 04 Feb 2013, 00:14 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6461
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Glemte å nevne at Myklebust også gjorde en god forestilling. Fortsatte den fine utviklinga fra høstsessongen i fjor.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Treningskamper 2013
PostPosted: 07 Feb 2013, 09:44 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
Interessante oppsummeringer fra siste treningskamp. Her mister vi etablerte spillere der unge spillere "tar over". Det er faktisk slik en liten klubb som KIL må drive. Unge spillere har gjerne også en annen "drive" i det de driver med med engasjement og innsats som et par av nøkkelordene. Jeg gidder ikke å bekymre meg veldig over de etablerte spilleres sorti fra KIL, jeg tar heller min første treningskamp som tilskuer i år i stedet til helga og ser fram til å se disse talentene i KIL drakt.

Krydret med de etablerte spillerne vi har igjen kan det bli en interessant sammensetning av laget.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Treningskamper 2013
PostPosted: 07 Feb 2013, 11:37 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 12 Apr 2010, 18:27
Posts: 1450
Location: Elverum
Elverum slo HamKam 4-0 i treningskamp i går.

Fortsatt noe tidlig å spå om sesongen i år, men jeg har en følelse av at Elverum kan overraske i år. Laget har hatt framgang i flere år nå og er under oppbygging. Mens andre klubber må slanke stallen så kan Elverum forsette å bygge stein på stein. Kan fort bli det beste laget i fylket i år?


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Treningskamper 2013
PostPosted: 07 Feb 2013, 11:40 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 12 Apr 2010, 18:27
Posts: 1450
Location: Elverum
Karlsen wrote:
Interessante oppsummeringer fra siste treningskamp. Her mister vi etablerte spillere der unge spillere "tar over". Det er faktisk slik en liten klubb som KIL må drive. Unge spillere har gjerne også en annen "drive" i det de driver med med engasjement og innsats som et par av nøkkelordene. Jeg gidder ikke å bekymre meg veldig over de etablerte spilleres sorti fra KIL, jeg tar heller min første treningskamp som tilskuer i år i stedet til helga og ser fram til å se disse talentene i KIL drakt.

Krydret med de etablerte spillerne vi har igjen kan det bli en interessant sammensetning av laget.


Laget kan bli bra med en miks av ungt og "gammelt"/rutinert. Blir spennende. Men man er avhenging av at noen av de nye slår til, og at de rutinerte spiller opp mot sitt beste.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Treningskamper 2013
PostPosted: 07 Feb 2013, 15:01 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6461
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Roll wrote:
Elverum slo HamKam 4-0 i treningskamp i går.

Fortsatt noe tidlig å spå om sesongen i år, men jeg har en følelse av at Elverum kan overraske i år. Laget har hatt framgang i flere år nå og er under oppbygging. Mens andre klubber må slanke stallen så kan Elverum forsette å bygge stein på stein. Kan fort bli det beste laget i fylket i år?


Var Korbøl med for Elverum?


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Treningskamper 2013
PostPosted: 07 Feb 2013, 15:04 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 09 Apr 2005, 14:47
Posts: 2722
Location: Oslo
mikeb wrote:
Roll wrote:
Elverum slo HamKam 4-0 i treningskamp i går.

Fortsatt noe tidlig å spå om sesongen i år, men jeg har en følelse av at Elverum kan overraske i år. Laget har hatt framgang i flere år nå og er under oppbygging. Mens andre klubber må slanke stallen så kan Elverum forsette å bygge stein på stein. Kan fort bli det beste laget i fylket i år?


Var Korbøl med for Elverum?


Ja, det var han. Ble byttet ut etter 70min.

_________________
Always red and white


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Treningskamper 2013
PostPosted: 07 Feb 2013, 18:32 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 28 Mar 2005, 18:28
Posts: 1648
Location: Oslo/Kongsvinger
Trodde Korbøl kun var leid ut for sesongen 2012. Noen som kan bekreftet at han er frigitt?


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Treningskamper 2013
PostPosted: 07 Feb 2013, 19:21 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 09 Apr 2005, 14:47
Posts: 2722
Location: Oslo
Neil Lennon wrote:
Trodde Korbøl kun var leid ut for sesongen 2012. Noen som kan bekreftet at han er frigitt?


Jeg mener å ha lest for en stund siden at han er frigitt? Men finner ikke noen bekreftende artikkel om dette nå....

_________________
Always red and white


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 72 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 280 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group