KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 29 Apr 2024, 16:19

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 17 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 03 Jul 2005, 23:01 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 13:51
Posts: 692
Herlig å høre at Lindau slo til. Jeg må innrømme at jeg har vært skeptisk til han, men håper han kommer nå!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 03 Jul 2005, 23:04 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Hadde det ikke vært for at Kalsæg hadde blitt skada, tviler jeg på at Skogen hadde trengt å bytte! For i dag var hele laget dritgode!
Persson hadde ingen sjans på målet, og gjorde aldri en feil i kampen! Wibe tok det som kom på sin side, jensen på det andre! Birken svarte til pessimistene ved å ikke slippe noe gjennom! hadde en nesten plettfri kamp, det hadde Jaakko og ;)
Olausson var tam i 1 omgang, men andreomgangen hans var noe av det beste jeg har sett av han! ALT KIL var med på forover, var det han som hadde tilrettelagt eller hatt en god rolle i spillet!
Gundersen hadde en veldig god 1omgang, hvor han lekte seg med godset og han var bare centimetere fra å sette ballen i lengste, men keeper fikk en finger på den! Han døde desverre litt ut utover i andre, men viste at han virkelig bør starte neste og!
Kula og Fremming jobbet og sleit som alltid og sleit nesten godset spillerne ut! Lindau hadde så mange gode passninger at det nesten var vanskelig å tro at han ikke spiller i en høyere liga!
Kalsæg var blant KILs beste i både 1 og andre omgang før han blei skada!

Vel etter å ha skrivi så positivt, er det stusslig at det bare blei 1-1!
For mitt tips til kampen var 3-0 til KIL og det kunne det fort ha blitt med litt mer flaks! :wink:

Har forresten en hilsen fra Wibe til vi av supporterne som var der:
"Hils og si til alle supporterne og si at vi spillerne er strålende fornøyd med innsatsen!"



Tenk om litt fler hadde meldt seg på bussen :?: :wink:
Da hadde vi tatt over marienlyst, for i dag når vi kune var ca 25-30 stk, så tror jeg vi hørtes vaffal like godt som de andre 1500 folka som var der :wink:

_________________
Image


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 17 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 255 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group