KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 11 May 2024, 12:31

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 12 posts ] 
Author Message
 Post subject: Kim Roger Strand
PostPosted: 08 Dec 2005, 20:59 
Offline
Kaptein

Joined: 23 Jun 2005, 19:19
Posts: 758
Location: Gjemselund Stadion
Er rykter om at han skal leies ut igjen.. Kim bør beholdes syns jeg.

Har han noen gang fått en sjanse for KILs A-lag?

Overlegen toppscorer i 3. divisjon gang på gang. Var toppscorer da vi rykka opp fra 2. og når han først får spille fra start scorer han som regel.

Men så fort det går 2 kamper uten at han putter er han ute av laget og ikke inne igjen på lenge. Kim fikk ikke mange fra start i år, men i en av de få han fikk start da scorte han. 2 kamper etterpå var han på benk igjen. Birken spilte 7-8 kamper som spiss i starten av sesongen uten å score, men fikk tillit. Vegard snakket om at en spiss måtte få tillit for å komme i form. Har Kim noen gang fått den tilliten?

Med Rødfoss som sansynlig førstevalg som midtspiss i år og Gundersen og Koffeld som backup (hvis Kim leies ut). Det er litt tynt mener nå jeg. Hvem vet om Rødfoss vil slå igjennom? Gundersen vil trenge tid etter skaden.. Og Koffeld er ingen god 1. divisjon spiss enda.

Kim imponerer meg på trening de gangene jeg ser han. Han viser innsats og er farlig hver gang han er i nærheten av mål.

Gi Kim en sjanse!!!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 08 Dec 2005, 21:18 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 09 Apr 2005, 14:47
Posts: 2722
Location: Oslo
Kanskje blir det litt feil av meg å si det, med tanke på at Kim Roger Strand ikke har fått så veldig mange sjanser på A-Laget, men:

Jeg synes ikke at Kim Roger Strand holder 1.div nivå. Han virker veldig puslete i dueller osv..

uansett tror jeg Skogen vet hva som er best for Kim Roger, og hvis det er at han blir lånt ut til en annen klubb forså å komme tilbake til KIL som en mye bedre spiller, så er det helt greit for meg..

Når det er sagt tror jeg at han har en framtid i KIL som en Goalgetter, bare ikke helt enda.. :roll:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 08 Dec 2005, 21:21 
Offline
Kaptein

Joined: 23 Jun 2005, 19:19
Posts: 758
Location: Gjemselund Stadion
Tror ikke det er Skogen som bestemmer hans fremtid.. Er vel Ystenes som har ansvaret for utlån, kjøp og salg. Skogen har jo selfølgelig et ord med i bildet. Men Ystenes tar vel den endelige avgjørelsen, dessverre.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 08 Dec 2005, 21:43 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6462
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Vi har jo sett hva som har skjedd med de andre som har vært lånt ut, så jeg synes ikke det er noe bra tegn at de leier ut Kim Roger.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 08 Dec 2005, 21:51 
Offline
Saftblander

Joined: 30 Sep 2005, 08:24
Posts: 16
Han har da fått nok sjanser. Hvor mange år har han vært i KIL nå? 4 år? På tide å innse at Strand ikke holder 1. divisjonsnivå. Det er STOR forskjell på 1.div. og 3.div. Har fått med meg de fleste kampene til KIL i år og Strand har ikke på noen som helst måte imponert meg i de kampene han kom inn. Per dags dato er han 3 valg bak Rødfoss og Gundersen. Da kan han gjerne leies ut neste sesong for min del.

Selvfølgelig er det Skogen som bestemmer over hvilke spillere han vil ha. Det er da han som trener dette laget.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 08 Dec 2005, 22:21 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Kim er en "kanin ut av hatten"-spiller. Han kan spille elendig en hel kamp, men plutselig skjer det ett øyeblikks magi av Kimsalabim og da scorer han. Ganske ofte på de rareste måter!

Uansett er ikke det KIL trenger. Vi kan ikke la ham spille en hel kamp for at han skal kanskje bidra med ett øyeblikks magi. Da er det bedre å gamble på at det kommer som innbytter. Og for Kims del kan han jo ikke råtne på benken. Så jeg vil foreslå at han finner seg en ny klubb i 2 eller 3 div.

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 08 Dec 2005, 22:22 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1123
Location: Vinger
Enig med trådstarter. Gundersen er ikke restituert enda og har vel heller ikke bevist så mye mer i 1 div enn Strand.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 08 Dec 2005, 22:27 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 23:43
Posts: 617
Strand har fått mange sjanser, men ikke særlig med tillit.

Birkeland var ikke akkurat giftig foran mål verken i 1. divisjon eller 3. divisjon. Strand bøttet i hvertfall inn mål i 3. divisjon. Både Strand og Birkeland fikk sjanser til å vise seg fram, men bare en av dem fikk tillit.

Jeg håper KIL beholder Strand selv. Jeg har inntrykket av at Strand er en lagspiller uten et stort ego. Han sutrer ikke selv om han må sitte litt på benken, og andrelaget trenger uansett en goalgetter.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 08 Dec 2005, 22:32 
Offline
Kaptein

Joined: 23 Jun 2005, 19:19
Posts: 758
Location: Gjemselund Stadion
Ja, han er alltid like blid selv om han ikke er med fra start. Virker som om han er glad bare for å være KIL. Derfor fortjener han litt tillit. Tror han er en god type og ha i gruppa også. Tror ikke den gutten gjør mye "gæli" uttafor banen.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 08 Dec 2005, 22:36 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
Slår et lag for Strand jeg også. Han er en notorisk målscorer, sånne folk kan score på alle nivåer. Men jeg tipper Strand må få 8-10 kamper på rad for å finne nivået i 1. divisjon og takle tempoet. Jeg tror han kan klare det. Mer jordnære og seriøse folk skal man lete lenge etter.

Han er en lojal klubbspiller. Klager aldri over lite spilletid, jobber og står på på treninger, gir alt de få gangene han faktisk får sjansen. Videre er han fortsatt relativt ung og kan utvikle seg. Tror ikke det er så mye som skal til før han finner nettmaskene jevnt og trutt også på a-laget.

Vi ser jo også at spisser har kommet og gått de siste åra, mens Kim Roger blir. Neppe tilfeldig at han får fortsette i klubben.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 09 Dec 2005, 13:14 
Offline
Trener

Joined: 04 May 2005, 19:25
Posts: 957
Location: Oslo
Det er ikke garantert at en spiller som scorer mye i 3. allikevel slår til i 1. div. Men ser at Godskij har signet Rnkovic( scora 42 i 3. div i fjor), så gjenstår å se om han slår til. Og om Kim mot formodning skulle bli lånt ut, burde det være til en 2. div klubb. Så kan han få enda mer utvikling.. Sånn sett synd at ikke Sander rykka opp.. Mange av våre kunne fått mye spilletid og god utvikling der..

Og Kim trener jo med spillere som spiller 1. div hver helg, så noe må han ha vendt seg til på trening... Med tanke på tempo o.l..


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 11 Dec 2005, 21:40 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
KilFlugan wrote:
.......har stor tro på Raggen (ikke supporter-Raggen) som Kils største offensive trussel i mange år fremover. Gi den gutten masser av spilletid og en ordentlig jobb så snart som mulig!


....var nesten så jeg svelget tunga nå gitt ;-)

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 12 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 35 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group