KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 29 Apr 2024, 03:13

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 26 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 01 Jul 2005, 19:06 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 13:51
Posts: 692
Det viktigste er at KIL vinner, og selv om det gikk ræva mot Moss sitter jeg med en god følelse. KIL vinner 3-1. Birken scorer på corner, Gundersen på en retur og Olausson etter et soloraid!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 01 Jul 2005, 22:50 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 27 Mar 2005, 18:27
Posts: 2042
Location: Kongsvinger
Åh,herregud... At KIL vinner er jo viktig.. det trenger du ikke å fortelle oss... temaet her var at det må bli litt mere folk rundt borteturene og at folk bør melde seg på bussturer slik at vi kan få et samhold rundt supporterne...!

_________________
Sterk i medgang - lojal i motgang!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 02 Jul 2005, 03:12 
Offline
Spiller

Joined: 02 May 2005, 14:58
Posts: 419
Location: Under Isen :D
helt enig med Skogvoll der!!!

Drammen here i come!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

_________________
R.I.p Jokke


Top
 Profile  
 
 Post subject: Døve-supportere?
PostPosted: 02 Jul 2005, 16:34 
Offline
Saftblander

Joined: 30 May 2005, 22:06
Posts: 42
Våre supportere er vel det mest lydløse som finnes i norsk fotball .. Mot Moss hørtes ikke så mye som et pip i løpet av hele kampen! Det virker ikke akkurat som entusiasmen i supporter-gruppa er på topp, og da er det vel litt for mye forlangt at andre, vanlige dødelige (og attpåtil litt eldre) skal føle seg oppildnet til å løse billett for å være med på supporterbusstur - hvis de nå skulle slumpe til å høre om at det arrangeres sånt. Det virker liksom ikke som det er noe særlig moro å være en del av KIL-supportergjengen, rett og slett ... :cry: Hva med å bli litt mer inkluderende og motiverende?

Har jeg banna i kjerka igjen nå, tro?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 02 Jul 2005, 18:16 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 27 Mar 2005, 18:27
Posts: 2042
Location: Kongsvinger
Skjønner poenget ditt..

Uansett så er det manglen på det grunnleggende som er problemet. Interessen for laget for alle mennesker må jo ligge i bunn for å få en bra supporterklubb og gjeng. Den ligger der den, men det er mange som ikke helt tørr å slippe seg løs på Gjemselund... (hørt det før?)

Nå er det slik at her i Kongsvinger kommer dette av seg sjøl.. dvs når KIL har vunnet 15 seiere på rad.. da kommer folk å synger.. men sånn som i denne sesongen hvor det har gått mye stang ut så er plutselig folk borte.. at de er på Gjemselund tviler jeg ikke på. Har aldri skjønt helt det der, og ikke gidder jeg ikke bruke energi på å skjønne det heller. Alle lag har selvfølgelig medgangssupportere, det veit jeg også.. men det er synd at det skal være så få virkelig trofaste som er villig til å bli med på bortekamper...

Interessen for å bli med på bussturer burde jo ligge i interessen av å se på KIL. Håper da virkelig ikke at folk er avhengig av å ha en stor og bra supporterklubb for at de skal hoppe på bussen for å støtte "laget i hjertet"...

men men.. ikke veit jeg.. jeg synes det bare er fint for tilbakemelding fra andre for å høre hva andre mener å synes.

_________________
Sterk i medgang - lojal i motgang!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 02 Jul 2005, 18:56 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
I morra satser vi på reprise fra i fjor eller hva? Knuse dritten ut av godsetfolka?

Jeg er med :D

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 02 Jul 2005, 19:33 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 28 Mar 2005, 18:28
Posts: 1648
Location: Oslo/Kongsvinger
Jeg synes også at det er synd at ikke flere blir med å synge. Men det er kanskje ikke så rart når det står folk i gjengen der som er mer opptatt å prate mest mulig annet piss, og synge og skrike ting som ikke har noe med fotball å gjøre enn å støtte og synge for laget. Takket være disse gidder ikke folk å stå sammen med oss. Og jeg skjønner de jævla godt. Det er ikke mange år siden at vi hadde to og tre supportergjenger på kampene. To klakker på ståtribunen og en på sittetribunen. Klakken ble delt fordi noen ikke gadde å stå sammen med folk som var mer opptatt av annet tull enn å støtte laget.

Skal faen ikke se bort fra at plutselig er vi tilbake til det samme gamle på grunn av dette. Hadde disse folkene klart å oppføre seg, så hadde nok flere blitt med oss.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 02 Jul 2005, 20:24 
Offline
Saftblander

Joined: 27 Jun 2005, 00:25
Posts: 29
Jeg kjører innover selv og tar med meg tre til! Vi skal lage liv på stadion!! :D


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 03 Jul 2005, 01:44 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 28 Mar 2005, 15:04
Posts: 731
Location: Hvem leder, Og hvordan leder man gutta til seier!!!
Helt enig med Neil i hans siste innlegg her! Er man på KIL-kamp å står på midten av ståtribuna for å støtte laget i våres hjerter, så bør man legge igjen alle andre diskusjoner hjemme eller ta de før kampstart. Vi er vel der for å støtte laget KIL å ikke diskutere alt mulig annet. :roll: Det syns jeg blir alt for dumt. Støtt KIL å gutta. Syng å kom med heiarop. Diskuter andre ting andre steder.

_________________
EN SKOG! ETT LAG!
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 03 Jul 2005, 23:14 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Vel hva kan jeg si?
Vi vant iallefall tribuna :D

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject: Kanta vettu:D
PostPosted: 04 Jul 2005, 12:40 
Offline
www.kilsk.com

Joined: 23 Jun 2005, 16:26
Posts: 402
Location: På nålspissen av Vangen
Hva var det je sa... Slå på kanta og det blir mål... leste referatet på kil.no og skogen sa i pausen at de skulle bruke kanta mer.. det resulterte mange gode kilsjanser vettu=) bra skogen!!!!

_________________
Smile, and the world smiles at you
Laugh alone, and the world thinks you are an idiot


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 26 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 274 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group