KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 13 May 2024, 03:52

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 22 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
PostPosted: 29 Jun 2005, 19:18 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 04 May 2005, 21:36
Posts: 1030
Location: Vangen
"Vi er også i en utfordrende situasjon når det gjelder spillerstallen til helgen. Vi har 14 mann fra a-stallen klare, men har valgt å skrive proffkontrakt med Kjetil Gerhardsen og Eskil Koffeld. Dette er spiller vi har tro på i fremtiden, og vi hadde uansett skrevet kontrakt med dem neste år. Nå kom signeringene litt før enn antatt, men det er bare hyggelig." sier Vegard Skogheim i sitt siste skriv på kil.no.

Det betyr at vi nå har 5 og ikke 3 forsvarsspillere å velge mellom frem til søndagens kamp mot Moss.

Synes dette er et spennende og tøft valg av Vegard! Den matchingen disse guttene får i a-stallen resten av sesongen vil utvilsomt løfte dem, slik at de står enda bedre rustet foran neste sesong, da de uansett ville blitt plukket opp i a-stallen.

Har alikevel ikke troen på at noen av de to er gode nok til å starte i førstedivisjon med en gang. Dermed er det kanskje best om Fremming, Birken eller Kim Roger spiller bak på søndag mot Godset!

Men synes absolutt at dette er positive nyheter! Og vil gjerne gi litt applaus til Skogheim for det tøffe valget han har gjort!

Lykke til ønskes til både Kjetil Gerhardsen og Eskil Koffeld


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 30 Jun 2005, 10:54 
Offline
Saftblander
User avatar

Joined: 18 May 2005, 08:50
Posts: 30
BRA.

Sats på de unge.

Når flyten er der og KIL vinner kamper kan disse komme inn og får den gode følelsen...det vokser de på. :D 8)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 02 Jul 2005, 00:13 
Offline
Saftblander

Joined: 27 Jun 2005, 00:25
Posts: 29
Synes du seriøst at dette er bra Rød Jævel??? Skjønner ikke at folk kan mene at det er bra å sparke fire forsåvidt gode seniorer, (deriblant 1. div's mest effektive spiss) til fordel for to urutinerte juniorer. Dette er helt klart et skritt tilbake i utviklingen mot å igjen etablere et godt og stabilt lag her i byen. Håper for all del at dette var et engangstilfelle og at KIL i framtiden ikke bare tar opp juniorer i a-stallen for å late som klubben har en god talentutvikling. Det har den ikke! Det er ene og alene "sosse-skolen" NTG som har sørget for at vi i dag har et juniorlag som er med å kjemper i toppen av interkretsserien.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 02 Jul 2005, 03:12 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Tror det er på tide å ta seg ei pille snart......god natt :evil:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 02 Jul 2005, 03:16 
Offline
Spiller

Joined: 02 May 2005, 14:58
Posts: 419
Location: Under Isen :D
fæle gubber ;)

_________________
R.I.p Jokke


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 02 Jul 2005, 13:03 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 10:22
Posts: 593
Location: Oslo/Kongsvinger
Gratulerer Åge-R.

Du må ha gulpet opp det kanskje dummeste jeg noen gang har lest.

"Ja, Kil henter opp juniorspillere fra "sosse-skolen" for å late som om de har god talentutvikling."

Er ikke vits å forklare deg hvorfor du er et vannhode engang.

_________________
Forza!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 02 Jul 2005, 14:37 
Offline
Saftblander

Joined: 02 Jul 2005, 14:35
Posts: 20
"Det er ene og alene "sosse-skolen" NTG som har sørget for at vi i dag har et juniorlag som er med å kjemper i toppen av interkretsserien."

Tror du ikke kjenner årets juniorlag godt nok... fordi det er 7 faste juniorspillere som kommer fra kongsvinger... da er det ikke ntg som har laget dette gode juniorlaget....


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 02 Jul 2005, 17:26 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 28 Mar 2005, 18:28
Posts: 1648
Location: Oslo/Kongsvinger
Han er vel en fyr som er bitter fordi han ikke kom inn. NTG er ikke en skole der kun de med penger kommer inn, men en skole der man samler talentene.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 02 Jul 2005, 18:19 
Offline
Saftblander

Joined: 27 Jun 2005, 00:25
Posts: 29
NTG er en skole som stenger ute de som ikke har "rike foreldre"! Meg og flere med meg har blitt tilbudt plass uten å ha råd til å betale skolepengene. Jeg er også klar over at det er mange lokale spillere på interkretslaget, men flere av disse burde ikke engang fått spille ppå laget mitt. På KIL Fotballs juniorlag har vi hvertfall en del spillere som fortsatt har bakkekontakt og ikke ser på seg selv som stjerner!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 02 Jul 2005, 18:46 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Neil Lennon wrote:
Han er vel en fyr som er bitter fordi han ikke kom inn. NTG er ikke en skole der kun de med penger kommer inn, men en skole der man samler talentene.


Skulle akkurat til å si det sjøl!

men i det siste innlegget ditt har du ett poeng der Åge-Roger! Desverre kan du ikke si at Interkretsspillerne kom inn der bare pga penger! da hadde de ikke toppa interkretsligaen!(de gjør vel det?)

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 02 Jul 2005, 18:47 
Offline
Saftblander

Joined: 02 Jul 2005, 14:35
Posts: 20
stusselig du


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 02 Jul 2005, 18:47 
Offline
Saftblander

Joined: 02 Jul 2005, 14:35
Posts: 20
åge-roger ( er stusselig)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 02 Jul 2005, 19:39 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 28 Mar 2005, 18:28
Posts: 1648
Location: Oslo/Kongsvinger
Har ikke rå`? Det er vel snakk om prioriteringer. Du er vel klar over at det er noe som heter statens lånekasse. Latterlig å legge ut sin bitterhet om at dette er en sosseskole. Faen heller ass. Rart dette her; blir man misundelig ja så er alt man ikke er med på selv latterlig.

Dersom du er så forbanna god, så får du ta med deg en kopp og sette deg utenfor Gjemselund å be om penger. Kan sikkert gi deg en 50-lapp


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 02 Jul 2005, 20:22 
Offline
Saftblander

Joined: 27 Jun 2005, 00:25
Posts: 29
Jeg gidder ikke å diskutere min private økonomi med dere. Det blir rett og slett for dumt!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 08 Jul 2005, 21:03 
Offline
www.kilsk.com

Joined: 23 Jun 2005, 16:26
Posts: 402
Location: På nålspissen av Vangen
jeg henger meg oppi mye rart, men jeg er litt interessert i hvilke nr disse to har, om noen veit det.. har ikke sett no sted.. veit je tenker rart ass, men det er bare noe som slo meg..

_________________
Smile, and the world smiles at you
Laugh alone, and the world thinks you are an idiot


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 22 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 34 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group