KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 28 Apr 2024, 17:56

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 73 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5  Next
Author Message
 Post subject: Bye bye Berg-Hansen
PostPosted: 25 Nov 2011, 17:15 
Offline
Materialforvalter
User avatar

Joined: 26 Sep 2005, 00:30
Posts: 86
Location: Disi
Det var da som #¤&%!"#&/!(%¤ HVORFOR? Jeg gjentar: HVORFOR HamSKAM, Berg-Hansen??? Hvis dette stemmer, er alt det gode denne karen har utført som blåst vekk.

http://www.ostlendingen.no/sport/hamkam/berg-hansen-er-i-dialog-med-hamkam-1.6629417


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Bye bye Berg-Hansen
PostPosted: 25 Nov 2011, 17:27 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 27 Mar 2005, 18:27
Posts: 2042
Location: Kongsvinger
Dette håper jeg virkelig ikke stemmer, både for våres og Berg Hansen sin del!

_________________
Sterk i medgang - lojal i motgang!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Bye bye Berg-Hansen
PostPosted: 25 Nov 2011, 17:31 
Offline
Reserve

Joined: 08 Jan 2010, 09:40
Posts: 178
Jeg gjetter på at KIL har sagt de ikke vil ha han med videre, eventuelt gitt et tilbud som ikke stod i samsvar med det han kan forvente seg. Kan ikke helt se for meg at han ville velge bort KIL til fordel for HamKam etter høstsesongen KIL hadde under Nordlie.

Han ble vel ikke nevnt under pressekonferansen (kun Güven og Holmen og Gerson(?)), og kan jo også være en sammenheng med at KIL har henta Melgalvis.

Og det kan videre hende at han er veletablert i Hedmarkstraktene, og ikke har blitt rent ned av tilbud fra andre lag i nærheten som spiller på samme eller høyere nivå.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Bye bye Berg-Hansen
PostPosted: 25 Nov 2011, 18:12 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 09 Apr 2005, 14:47
Posts: 2722
Location: Oslo
Skuffende hvis dette stemmer. Jeg mener å huske det ble sagt fra Tom Nordlie at Berg Hansen blir med videre, hvis Ørjans kropp tåler mer fotball (skal/skulle vel igjennom en operasjon etter sesongslutt. Skulle han likevel ha fått beskjed om at han ikke er ønsket videre (noe jeg heller ikke kan se for meg), så står han jo selvsagt fritt til å velge hvilken som helst klubb som viser interesse. Men likevel, velger han Hamskam er det likevel meget skuffende. Vi snakker tross alt om en spiller som har vært her i flere år nå.

_________________
Always red and white


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Bye bye Berg-Hansen
PostPosted: 25 Nov 2011, 18:17 
Offline
Reserve
User avatar

Joined: 23 Jun 2009, 14:35
Posts: 158
Stemmer gjør det helt sikkert det står jo at han er ferdig i KIL også men grunnen hadde vært grei å vite. Er merkelig hvis ikke KIL vil ha han med videre også rart at Ørjan velger Skamma men han har vel fått et bedre tilbud da? Er jo pengene som rår.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Bye bye Berg-Hansen
PostPosted: 25 Nov 2011, 18:47 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
Husk at han ble hentet hit under Skogheim!
Da er det ikke helt unaturlig at han går dit om Skogen ønsker å ham i stallen.
Hvis han må forlate klubben, så er det da ikke noe å bry seg om hvor han går hen.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Bye bye Berg-Hansen
PostPosted: 25 Nov 2011, 19:19 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 12 Apr 2010, 18:27
Posts: 1450
Location: Elverum
Huff Ørjan. Hvis det blir exit KIL så håper jeg virkelig ikke det blir Skamma :roll: .

Ikke bra. Ikke bra.

Bedre å legge opp eller ta over Futsal-landslaget sammen med Calle :wink:


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Bye bye Berg-Hansen
PostPosted: 25 Nov 2011, 19:27 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6461
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Jeg håper dette ikke stemmer, det håper jeg fordi jeg mener Ørjan er en av våre mest solide spillere som fortsatt har mye å gi dersom han kommer seg fra skadeproblemene i høst. Ørjan har siden han kom til klubben vært en av mine favorittspillere, mye p.g.a sin oppofrende spillestil. Har alltid hatt sansen for denne type spillere.


Har klubben bestemst seg for at han ikke skal satses på mener jeg klubben gjør en stor feil.

Føler han at det er behov for forandring etter mange sessonger i klubben er det ok, det er hans valg og står fritt til det nå som kontrakten har gått ut. At han velger Hamar spiller ingen rolle for meg, er som Ivo sier naturlig at Vegard Skogheim tar kontakt med Ørjan da han kjenner Ørjans kvaliteter godt.

Ørjan ligner jo veldig på Marius Gullerud i spillestilen som også gikk til Ham Kam for noen år siden, Marius var jo ett av KIL supporterns store harobjekt etter dette. En slik skjebne fortjener ikke Ørjan da han har lagt igjen mye blod, svette og tårer for KIL.

Jeg håper uansett KIL strekker seg langt for å beholde Ørjan.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Bye bye Berg-Hansen
PostPosted: 25 Nov 2011, 19:27 
Offline
Spiller

Joined: 30 Mar 2010, 12:27
Posts: 459
KIL fikk en mann i fra hedmarken, og vi gir en mann til hedmarken :!: greit nok! lykke til videre Berg-Hansen.

_________________
ALDRI KIL I 2 DIV.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Bye bye Berg-Hansen
PostPosted: 25 Nov 2011, 19:37 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 27 May 2007, 01:09
Posts: 731
Location: Oslo/Sør-Odal'n
Klarer ikke hate Ørjan sjøl om detta skulle gå i boks. Skuffende ja, men han om det. Skulle gjerne ønska han lykke til om han hadde havna i Strømmen eller Ytre Arnahøggadalsbrøttum, men her prater vi om grønne som slim og snørr så da må karriera hans gjerne stagnere. Takk for innsatsen Ørjan. Hejdå .

http://www.glomdalen.no/kil/article5822971.ece

_________________
Audere est Facere.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Bye bye Berg-Hansen
PostPosted: 25 Nov 2011, 20:55 
Offline
www.kilsk.com

Joined: 14 Aug 2011, 18:01
Posts: 627
Location: Bor i Grue gitt!
Selvfølgelig er det idiotisk, men lykke til da!

_________________
Det er i motgang man blir sterkere!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Bye bye Berg-Hansen
PostPosted: 25 Nov 2011, 20:57 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 09:45
Posts: 1223
Location: Oslo
Utrolig skuffende hvis han velger skamma. Greit nok, jeg synes han har vært dårlig i år og jeg synes han synger på siste verset, så vil de ha han så vær så god, men at han selv velger det er tåpelig.

Får si som andreas....ønsker han lykke til videre og takker han for det han har gitt kil, men ikke hvis det blir skamma han velger

_________________
KJÆRLIGHET I RØDT & HVITT
http://www.youtube.com/watch?v=mxUWbiPtVRM
http://www.youtube.com/watch?v=ZVlipIPLxLs


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Bye bye Berg-Hansen
PostPosted: 25 Nov 2011, 21:27 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Ingen her som husker at han var på vei dit også for en del år tilbake i tid? Skogen vil nok virkelig ha gutten.

De vet hva de får hvis de henter Ørjan. Vi vet hva vi får hvis han blir her. En spiller som alltid gir 100 %. Jeg klarer ikke å "hate" Ørjan hvis han ender opp i Hamar. Vi har nok fått hans beste år, i tillegg usikkerhet rundt skaden.

Er vel bare Ryen som har vært her lenger enn Ørjan i stallen nå? Ender det opp med at han forsvinner så syns jeg virkelig han skal få en verdig avskjed.

MEN.... da er det opp til Güven å motbevise at de vi kårer til årets spiller forsvinner etter sesongen!!! Tror nesten vi får slutte med denne kåringen. Eventuelt gå over til at de vi kan stemme på MÅ ha kontrakt også for påfølgende sesong, for å kunne delta i konkurransen :-)

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Bye bye Berg-Hansen
PostPosted: 26 Nov 2011, 14:17 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
mikeb wrote:
1. Jeg håper dette ikke stemmer, det håper jeg fordi jeg mener Ørjan er en av våre mest solide spillere som fortsatt har mye å gi dersom han kommer seg fra skadeproblemene i høst. Ørjan har siden han kom til klubben vært en av mine favorittspillere, mye p.g.a sin oppofrende spillestil. Har alltid hatt sansen for denne type spillere.

2. En slik skjebne fortjener ikke Ørjan da han har lagt igjen mye blod, svette og tårer for KIL.

3.Jeg håper uansett KIL strekker seg langt for å beholde Ørjan.


1. og 3.
Vel, det er vel en del som tyder på at det er for sent da.
Jeg er enig i at hans innsats og innstilling har vært fin, og han har et godt driv når han setter fart framover.
Ikke all verdens målfarlige, men det er det mange som ikke er.
Men hans skåring her etter cirka 3:50 ut i videoen var elegant. http://www.youtube.com/watch?v=o05xikpAOJ8

2. Helt enig.
Har ikke klubben gitt ham kontraktsforslag er jo akkurat det ikke hans skyld.
Om HK har kommet med et vesentlig bedre et, så gjør han vel ikke annet enn mange andre arbeidstakere som har en mulighet.

Forøvrig synes jeg han var mye opp og ned i år, og mer ustabil enn forventet.
Men var heller alene der.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Bye bye Berg-Hansen
PostPosted: 26 Nov 2011, 19:02 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 28 Mar 2005, 18:28
Posts: 1648
Location: Oslo/Kongsvinger
Hadde jeg vært Ørjan hadde jeg heller lagt opp enn å gå til Hamkam.

Men uansett er dette en spiller som lar seg erstatte uten de store vanskelighetene. Veldig opp og ned i år, og med med en kropp som begynner å merke år med trening, så greit for meg.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 73 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 261 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group