http://www.glomdalen.no/kil/article1818610.ece
Denne ble lagt ut på Glåmdalen i gårkveld, så det er vel kanskje ikke "breaking news" for alle........men det er i hvertfall noe jeg føler også hører hjemme her!!
Nok en gang ser det ut til at kommunikasjonen internt i KIL har vært elendig.... Trist at en person som Jansen skal bli behandlet på denne måten. Det er nok ikke få timer han har lagt ned for klubben gjennom årenes gang.....og jeg vil vel neppe tro at jobben har gjort han til millionær.
Men da er det altså ledige jobber i «det frivillige støtteapparatet» etter hva jeg ser i Glåmdalen.....er vel bare å melde seg til tjeneste da!! Trenger dere hjelp så kan jeg stille opp...GRATIS....fra fredag kveld til søndag kveld.....året rundt om det så skal være!! Men.....da er det ikke aktuellt med trening kl 07.00 på lørdager
Uansett......takk til Jansen for jobben du har lagt ned i alle år. Er ikke bare spillere og trenere som fortjener "hederlig" omtale....vi trenger også personer som deg i klubben!!
.....og takk for underholdningen etter bortekampen mot Moss for en del år siden.......mulig noen i den "eldre garde" vet hva jeg sikter til