KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 18 Jul 2025, 00:49

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 11 posts ] 
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2005, 14:19 
Grævling

Hvilke rykter?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2005, 14:47 
Klubbdirektør

Du har ikke link? :(

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2005, 15:04 
Kaptein

Lars1 wrote:
Sorry. Prøvde å finne det igjen uten hell. Men er ganske sikker på at jeg leste det ett eller annet sted.

OK. Fant det nå. Se i Haugesund Avis. Er så dårlig på å lage link serru!

Nå må vi roe cella littegrann! Jaakko sa jo selv til Glåmdalen lørdag at FKH har vist interesse, men derfra til at han drar er en lang vei å gå. Det er nok mange klubber som er interessert i vår finske helt, men han kan ikke gå til alle sammen...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2005, 15:23 
Materialforvalter

Link: http://www.haugesunds-avis.no/apps/pbcs ... /454652675

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2005, 15:24 
Klubbdirektør

Lars1 wrote:
Sorry. Prøvde å finne det igjen uten hell. Men er ganske sikker på at jeg leste det ett eller annet sted.

OK. Fant det nå. Se i Haugesund Avis. Er så dårlig på å lage link serru!
Da tror jeg du drømmer. Har hvert inne på siden til http://www.fkh.no/ men finner ingen Jakko der. Der står alt om hva de vil ha.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2005, 15:30 
Klubbdirektør

Kan aldri se for meg at han går til en annen 1.div klubb. Og Bryne, hvem i all verden vil bo der? Nei, vi krysser fingre og tær for at Nyberg blir.

Profile  

Post subject: Ett skritt til siden?
PostPosted: 08 Nov 2005, 17:46 
Materialforvalter

Jakko kan da ikke finne på å gå til Haugesund??? Det må da i beste fall være ett skritt til siden rent sportslig. :roll: Det samme kan forøvrig sies om valget til Einar Kalsæg. Hadde disse flotte spillerne enda fått tilbud fra klubber med sjarm og sjel - Start f.eks. .. Da hadde jeg skjønte det.

Jakko! Ikke gå fra oss!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2005, 21:13 
Grævling

Godset har nok like mye sjarm og sjel som Start gitt.....de har både vunnet serien og har cup-gull fra tidligere......Og selv om folk potensielle tilskuere er like trege i Drammen som i Kongsvinger så blir det litt blir litt historieløst å påstå at klubben ikke har sjel......dessverre!!

En annen ting er vel at Start ikke har vært ute etter gutten...ikke så lett å få "gått dit" da!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2005, 22:33 
Materialforvalter

Raggen wrote:
Godset har nok like mye sjarm og sjel som Start gitt.....de har både vunnet serien og har cup-gull fra tidligere......Og selv om folk potensielle tilskuere er like trege i Drammen som i Kongsvinger så blir det litt blir litt historieløst å påstå at klubben ikke har sjel......dessverre!!

En annen ting er vel at Start ikke har vært ute etter gutten...ikke så lett å få "gått dit" da!

Og du er helt sikker på at du leste "gått dit"? Sjekk en gang til så ser du at det står "hadde de enda fått tilbud fra .. " Det er en forskjell der.

Om en klubb har sjarm eller sjel er vel også en subjektiv vurdering og kan neppe være riktig, galt eller historieløst .. dessverre. :wink: Tradisjon derimot er noe annet, og det har de sikkert i Godset og i Haugesund også for den del, men sjarmerende blir de ikke i mine øyne uansett. Så det så.

Forøvrig tar jeg gjerne korreksjon på eventuelle faktafeil om det skulle dukke opp i noen av mine innlegg, men subjektive vurderinger forbeholder jeg meg retten til å ha som alle andre.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2005, 23:38 
Grævling

Ja......får gå greit for denne gang....bare din subjektive mening holder seg innenfor anstendighetenes greser ;-)

Var nok litt for brå der.....og trodde vel at du også mente "tradisjon" når du snakka om sjarm og sjel, selv om jeg vil vel mene at sjel er noe du får, på bakgrunn av tradisjon!

Men men.......ser frem til flere subjektive meninger, så får jeg se om jeg finner noe å påpeke i neste innlegg :D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Nov 2005, 07:41 
Materialforvalter

Takk skarr'u ha! :D

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 11 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]