Raggen wrote:
Godset har nok like mye sjarm og sjel som Start gitt.....de har både vunnet serien og har cup-gull fra tidligere......Og selv om folk potensielle tilskuere er like trege i Drammen som i Kongsvinger så blir det litt blir litt historieløst å påstå at klubben ikke har sjel......dessverre!!
En annen ting er vel at Start ikke har vært ute etter gutten...ikke så lett å få "gått dit" da!
Og du er helt sikker på at du leste "gått dit"? Sjekk en gang til så ser du at det står "hadde de enda fått tilbud fra .. " Det er en forskjell der.
Om en klubb har sjarm eller sjel er vel også en subjektiv vurdering og kan neppe være riktig, galt eller historieløst .. dessverre.

Tradisjon derimot er noe annet, og det har de sikkert i Godset og i Haugesund også for den del, men sjarmerende blir de ikke i mine øyne uansett. Så det så.
Forøvrig tar jeg gjerne korreksjon på eventuelle faktafeil om det skulle dukke opp i noen av mine innlegg, men subjektive vurderinger forbeholder jeg meg retten til å ha som alle andre.