KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 12 May 2024, 04:32

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 02 Nov 2005, 18:51 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3649
Hallo ja. Dette innlegget var bar. :lol: Enig med deg der, Men å få befolkningen her på Kongsvinger ned til gjemslund er ikke enkelt. Spørr du en eller annen person i gata her så for du som svar at det gidder dem ikke, Kil for så mye penger fra kommunene at vi sponser dem ikke mer. Dette har jeg hørt i mange år. Hadde vi ikke hatt odalen-eidskog og grue hadde det ikke hvert mange på kamp nei.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 02 Nov 2005, 21:32 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
De fleste innpå forumet her er faktisk de faste ca.500 (ikke alle som registrerer seg her eller har internett da seff) som møter opp hver kamp... spør du noen av de andre skapsupporterne her på vinger får du bare dette svaret: "Hvorfor skal je' betala så mye penger for å se KIL tape? Nei, søren heller."

Enig at det er mye syting her, og jeg syter jo mye nå for tid jeg og, men det blir bare sånn når blant de beste på laget går gratis til en rival, og det ser mørkt ut for flere spillere også.

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 04 Nov 2005, 12:07 
Offline
Trener

Joined: 04 May 2005, 19:25
Posts: 957
Location: Oslo
Jeg tror det mye lurt i det som blir sagt her. Det kan ikke være givende for spillerne å spille for glansbilder og knappenåler når det ikke kommer folk for å se på dem heller. Skjønner at spillerne har ambisjoner, og mange søker klubber med bred støtte og god økonomi.

Folk forventer at KIL skal skal vinne hver kamp, men de gidder ikke å møte opp for å støtte folk. Skal vi bli en slagkraftig klubb igjen, så må vi møte opp, støtte og sørge for at de får en slagkraftig økonomi.

Jeg ser det som positivt at vi har såpass mange spillere med lokal tilhørighet i klubben nå. Da kan det hende de trekker mer folk, fordi folk gjerne går for å se "poden" eller kompisen spille.

Tilslutt savner jeg et tiltak for å bedre merkevaren "KIL TOPPFOTBALL". Det bør ikke være noen tvil om at KIL skal være flaggskipet for Kongsvinger-idretten. Kanskje på tide å studere hvordan de jobber med markedsføring i f.eks. Ham-Skam, LSK, og andre klubber fra relativt små steder!

Håper på en god sesong i 2006!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 04 Nov 2005, 19:01 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 28 Mar 2005, 18:28
Posts: 1648
Location: Oslo/Kongsvinger
Det er sant det at spillere bytter klubb skjer alltid, også i KIL. At publikum har sviktet og at dette har ført til dårligere økonomi er rett. Men ikke årsaken alene tror jeg. Ansatte de ikke en markedskar her i år, som skulle fikse cash. Blir ikke mye ekstrapenger av tippekupponger, juleLOTTO og målaksjer.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 30 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group