KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 27 Apr 2024, 18:57

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 36 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next
Author Message
 Post subject: Birkens tid over i KIL?
PostPosted: 21 Oct 2005, 07:36 
Offline
Trener

Joined: 04 May 2005, 19:25
Posts: 957
Location: Oslo
Leser i Glomdalen i dag at Nystuen og Birkeland hadde røket i tottene på hverandre. Og det var visst Birken som hadde terget opp Nystuen, slik jeg har skjønt.

Betyr dette at Frode er ferdig i klubben? Espen? eller begge?


Top
 Profile  
 
PostPosted: 21 Oct 2005, 09:17 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 13:51
Posts: 692
Sigurd wrote:
Leser i Glomdalen i dag at Nystuen og Birkeland hadde røket i tottene på hverandre. Og det var visst Birken som hadde terget opp Nystuen, slik jeg har skjønt.

Betyr dette at Frode er ferdig i klubben? Espen? eller begge?


Frode fikk jo juling! Kan da ikke være ferdig i klubben for det. Måtte i så fall være fordi Espen kjeppjaget han tilbake til Skamma!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 21 Oct 2005, 10:04 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
På tide å få noe positivt fra Glåmdalen snart?

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 21 Oct 2005, 10:18 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 11 May 2005, 20:35
Posts: 1387
Location: Nes/Romerike
Tullete avstemming :roll:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 21 Oct 2005, 10:22 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 13:51
Posts: 692
Jada-jada wrote:
Tullete avstemming :roll:

Kunne ikke sagt meg mer enig! Dette er da vel en supporterside hvor vi skal stemme spillere inn, ikke Big Brother hvor vi stemmer spillere ut!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 21 Oct 2005, 10:23 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 13:51
Posts: 692
Raggen wrote:
På tide å få noe positivt fra Glåmdalen snart?

Enig i at det har vært mye negativt, men at Birken og Nystuen barker sammen og sloss på trening er unektelig en god avissak!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 21 Oct 2005, 10:29 
Offline
Reserve

Joined: 27 Jun 2005, 14:23
Posts: 101
Selvfølgelig skriver avisa om dette! At dette er negativt fra Glåmdalen er bare tull. De må få lov til å referere det som skjer i klubben, på treninger og i kamp, uten at alt som skrives er rosenrødt.

Er derimot enig med dem som mener at en sånn avstemming på disse sidene er idiotisk. Synes det er illojalt overfor en spillegruppe som langt fra er feilfri, men som gjør sitt beste. Selv ser jeg helst både Espen og Birken på KIL neste år. Dette sender ut helt feil signal fra supporterne.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 21 Oct 2005, 10:37 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6461
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
unødvendig avstemning, kan godt fjernes

litt bråk er det alltid i fotballklubber og det blir alltid blåst opp i aviser


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 21 Oct 2005, 10:46 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Poll - Fjernet!!

Nå vil jeg bare påpeke at når jeg skriver at det snart er på tide med noe positivt fra Glåmdalen så gjelder det på generelt grunnlag...... skjønner selvfølgelig at en slik sak som denne blir lagt ut.

Det jeg mener er at det hadde vært mer hyggelig med noe positivt.....får håpe vi avslutter sesongen med 2 seiere og at viktige gutte skriver under for nye år.....det er slikt jeg vil lese om :-)

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 21 Oct 2005, 12:11 
Offline
Reserve

Joined: 02 Sep 2005, 12:06
Posts: 157
Som supportere skal man jo støtte laget i tykt og tynt. Allikevel så må da de av supporterne som vil mene noe om enkeltspillere ha lov til det. Så får det så være at noen av Glåmdalens journalister aspirerer til juniorkonsulent-stilling for Se og Hør.

KIL er da vel ikke tjent med å ha spillere som lager "sure saker" i media (ok det kan skje det beste 1 gang).

Hvor mange skriverier har nå Birkeland vært innblandet i denne sesongen? Selv om han er en habil spiller er jeg ikke sikker på at denne mannen bidrar positivt(totalt sett) for miljøet i spillergruppa. Det er kanskje naturlig å takke denne mannen for de gode øyeblikkene og håpe at KIL finner en erstatter. Alder og tidligere karriere tilsier meg at det er ikke denne mannen kil skal satse på, og det er mitt eget synspunkt.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 21 Oct 2005, 14:07 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 19:17
Posts: 617
Location: Langeland-Vinger
Nå har vel media fulgt Birken med etter min menig litt for kritiske øyne de siste mnd.
Helt enig med Raggen,er på tide at avisa skriver om lit annet en sure oppgulp.

Er inget nytt fenomen at to overtente spillere barker sammen under\etter trening..Ikke er dette noen stor sak eller,alle som har satt sine ben på ei fotball bane i en eller annen sammenheng\nivå gjennom tidene vet vel hvor lett det er å fyre seg opp når mann i utgangspunktet er heltent.
Kan med hånda på hjerte huske mange selvoplevde episoder hvor både munn og nævar har haglet under fotball kamper..Spesielt de 3 4 årene jeg var med på bedrifts fotball her i oslo ;) Spilte en mot en del tvilsomme lag her inne hehe ..

Tror forsåvidt at disse kamphanene var like delaktig i dette.Birken med leppa og nystun med nævan..

Denne saken bør fortest mulig gå over i historien.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 21 Oct 2005, 14:33 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 13:51
Posts: 692
Brandt wrote:
Nå har vel media fulgt Birken med etter min menig litt for kritiske øyne de siste mnd.
Helt enig med Raggen,er på tide at avisa skriver om lit annet en sure oppgulp.

Er inget nytt fenomen at to overtente spillere barker sammen under\etter trening..Ikke er dette noen stor sak eller,alle som har satt sine ben på ei fotball bane i en eller annen sammenheng\nivå gjennom tidene vet vel hvor lett det er å fyre seg opp når mann i utgangspunktet er heltent.
Kan med hånda på hjerte huske mange selvoplevde episoder hvor både munn og nævar har haglet under fotball kamper..Spesielt de 3 4 årene jeg var med på bedrifts fotball her i oslo ;) Spilte en mot en del tvilsomme lag her inne hehe ..

Tror forsåvidt at disse kamphanene var like delaktig i dette.Birken med leppa og nystun med nævan..

Denne saken bør fortest mulig gå over i historien.

Det er ikke hverdagskost at lagkamerater (for de spilte på samme lag på trening) begynner å slåss. De ble skilt flere ganger. De fortsetter inne i garderoben og treneren må tilkalles for å skille dem. Hvis du ikke skjønner at det er en sak for avisa, så er jeg litt skremt.

Selv om det var Nystuen som fløy på Birken, begynner jeg å bli trøtt av denne Birkeland. Det er så mye støy rundt han. Det er heller ikke første gangen han er i tottene på lagkamerater. Han slenger dritt hele tiden. Nei, skjerpings!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 21 Oct 2005, 15:03 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Greit Nystuen og Birken har sikkert vært like ogde, men nå begynner jeg som KIL4ever å bli litt lei av alt det bråket rundt Birken. Denne slåsskampen var vel egentlig krona på kaka rundt sesongen hans.(Selv om han har hatt en god sesong sett sportslig) Sorry Birken jeg støttet deg fullt ut på torsdag. I dag mistet jeg 50% av den støtten. Men den kan jo også bygges opp igjen.

_________________
Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: 21 Oct 2005, 23:55 
Offline
Materialforvalter
User avatar

Joined: 26 Sep 2005, 00:30
Posts: 86
Location: Disi
Til deg/dere som synes det er mye "negativ KIL-omtale": HVA I ALL VERDEN ER DET DERE TENKER MED??????????????? Glåmdalen skal da for *** ikke være ei supporteravis? ALLE i Kongsvinger veit at det er en mengde gruff i KIL om dagen, men da skal lokalavisa liksom ikke skrive om det??? Fjerde statsmakt har faktisk en PLIKT om å gjøre det. Hvis en er ute etter "positive nyheter" får en sette på "Gjemselund jubler igjen" eller noe lignende. Alle KIL-supportere må ta innover seg at vi heier på et lag hvor det råder ubalalanse innad i gruppa. Sånn er det bare. Spørsmålet bør heller være: "Hvordan skal vi være med på å påvirke for å få slutt på dette?".

Jeg har min klare mening om hvordan dette bør gjøres, og det er nå jeg kjenner det usakelige (MEN likevel korrekte) i meg skriker etter å få si sin mening: KJØR ALLE HAMAR-HUENE TILBAKE TIL MJØSAS SORTE BY. OG LA DEM BLI DER.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 22 Oct 2005, 00:12 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Åja, det var du ja... du som bare har sett 23 minutter av KIL i ditt liv... og de var mot Hønefoss...

_________________
Image


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 36 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 270 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group