KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 10 May 2024, 15:41

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 27 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
PostPosted: 19 Sep 2010, 15:19 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 12 Apr 2010, 18:27
Posts: 1450
Location: Elverum
aaandreas wrote:
Hadde je bodd på Vinger hadde je høllt mæ inne je au. The Lövlie Ones ?!?! Faen tel møkk og ræl. Må da kunne gå ann å komma opp med no bære enn det, trur itte Vingers yngre befolkning går bananas, kiwi og papaya ta svensktopp coverband. Bra at man prøver å arrangere saker på Vinger, førr all del, meeeeen går jo ann å treffe litt bredere sånn musikkmessig.


Kan til en viss grad være enig om at andre artister kunne trukket flere folk. Men det er ingen unnskyldning for å vise total mangel på støtte og respekt for de som drar i gang slike arrangement. Bor du i Kongsvinger bør du faktisk kunne ta deg en tur ut og støtte det som skjer om du liker artister eller ikke :x .


Top
 Profile  
 
PostPosted: 19 Sep 2010, 15:54 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 27 May 2007, 01:09
Posts: 731
Location: Oslo/Sør-Odal'n
Roll wrote:
aaandreas wrote:
Hadde je bodd på Vinger hadde je høllt mæ inne je au. The Lövlie Ones ?!?! Faen tel møkk og ræl. Må da kunne gå ann å komma opp med no bære enn det, trur itte Vingers yngre befolkning går bananas, kiwi og papaya ta svensktopp coverband. Bra at man prøver å arrangere saker på Vinger, førr all del, meeeeen går jo ann å treffe litt bredere sånn musikkmessig.


Kan til en viss grad være enig om at andre artister kunne trukket flere folk. Men det er ingen unnskyldning for å vise total mangel på støtte og respekt for de som drar i gang slike arrangement. Bor du i Kongsvinger bør du faktisk kunne ta deg en tur ut og støtte det som skjer om du liker artister eller ikke :x .


Ja jo ser den, skjer liksom ikke så mye Vinger så det gjør no. Var ikke meininga å værra respektløs ovenfor arrangøren her, fatter jo det att Norge's musikkelite ikke valfarter tel Vinger og at det er begrensa med hva man kan få tak i av artister. Men skal man få folk tel å komma må man jo treffe de litt yngre, eller hva ? Derfor meiner jeg at The Lövlie Ones var et særdeles merkelig valg.

_________________
Audere est Facere.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 20 Sep 2010, 10:47 
Offline
Trener
User avatar

Joined: 12 May 2009, 19:05
Posts: 778
Location: Tråstad
The Lövlie Ones??
Selv om jeg bor på Kongsvinger betyr det ikke automatisk at jeg hører på svensk dansband!
De fleste som liker sånt søppel er vel fra Eidskogen og Nord Odalen og de er jo som regel VIF supportere.

Nei, hva med å gjøre det så enkelt som mulig?
Få Blodrødt og Levi & Mårud til å komme å spille! Da hadde jeg tatt meg turen

At jeg støtter KIL med å dra meg dit spiller ingen rolle, da skal jeg heller overføre 250kr rett till konto'n deres enn å måtte stå der å kaste bort en Lørdags kveld og pines i flere timer


Top
 Profile  
 
PostPosted: 20 Sep 2010, 11:29 
Offline
Spiller

Joined: 30 Aug 2005, 12:31
Posts: 339
Dette var vel ikke et danseband, men et ironisk band som spilte svensk musikk som coverlåter. Har hørt at det var Gyldne Tider, Uggla, Abba osv som var gjennomgangsmelodien. I utg pk er jo det ganske moro


Top
 Profile  
 
PostPosted: 20 Sep 2010, 14:06 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
http://fotball.aftenposten.no/eliteseri ... ece#debate

Godt det ble nok vakter i det minste!

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 20 Sep 2010, 16:44 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 02 Sep 2009, 18:04
Posts: 1962
Flaut...Og det er ikke bare i Glåmdalen folk er positive og saklige, ser jeg. Kjenner jeg blir mer og mer forbannet :evil:


Top
 Profile  
 
PostPosted: 20 Sep 2010, 17:53 
Offline
Trener
User avatar

Joined: 12 May 2009, 19:05
Posts: 778
Location: Tråstad
Libra wrote:
Flaut...Og det er ikke bare i Glåmdalen folk er positive og saklige, ser jeg. Kjenner jeg blir mer og mer forbannet :evil:


Jeg sa de fleste fra Eidskogen, ikke ta det så personlig! Poenget er at når man jobber Man-Fre og KIL får hver søndag er det begrenset hva man kaster bort en Lørdag på, og for min del er Lovlie Ones(?) helt uaktuelt!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 20 Sep 2010, 18:01 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 02 Sep 2009, 18:04
Posts: 1962
Nei, nå tror jeg du har misforstått meg :D Jeg har ikke tatt noe som helst personlig, og har ikke forbundet noe som helst med ditt utsagn om eidskoginger, for det kan jeg ikke en gang huske at du har sagt :roll: Jeg tenker mer på at det har vært uttalt fra flere her inne at nivået på diskusjonene i Glåmdalen er lavt, og da er det jo rart og se at det ikke er noe bedre i Aftenposten. Hvis du ser på kommentarene under artikkelen, mener jeg. OK?

Og ikke er jeg eidskoging heller. Jeg bare bor her :mrgreen:


Last edited by Libra on 20 Sep 2010, 18:12, edited 2 times in total.

Top
 Profile  
 
PostPosted: 20 Sep 2010, 22:30 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 12 Apr 2010, 18:27
Posts: 1450
Location: Elverum
Foreslår at vi rett og slett glemmer dette så fort som mulig. Kanskje lurt å ta med seg at timing, pris og artistvalg er uhyre viktig for å få folk til å komme på utearrangementer.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 20 Sep 2010, 22:39 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 27 May 2007, 01:09
Posts: 731
Location: Oslo/Sør-Odal'n
Roll wrote:
Foreslår at vi rett og slett glemmer dette så fort som mulig. Kanskje lurt å ta med seg at timing, pris og artistvalg er uhyre viktig for å få folk til å komme på utearrangementer.


Detta debateres heftig i Glomdalen, jeg vil faktisk påstå at debatten RASER !

_________________
Audere est Facere.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 20 Sep 2010, 22:48 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 02 Sep 2009, 18:04
Posts: 1962
aaandreas wrote:
Roll wrote:
Foreslår at vi rett og slett glemmer dette så fort som mulig. Kanskje lurt å ta med seg at timing, pris og artistvalg er uhyre viktig for å få folk til å komme på utearrangementer.


Detta debateres heftig i Glomdalen, jeg vil faktisk påstå at debatten RASER !


Ja, for en gangs skyld er ordet RASER korrekt :shock:


Top
 Profile  
 
PostPosted: 20 Sep 2010, 22:56 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 12 Apr 2010, 18:27
Posts: 1450
Location: Elverum
aaandreas wrote:
Roll wrote:
Foreslår at vi rett og slett glemmer dette så fort som mulig. Kanskje lurt å ta med seg at timing, pris og artistvalg er uhyre viktig for å få folk til å komme på utearrangementer.


Detta debateres heftig i Glomdalen, jeg vil faktisk påstå at debatten RASER !


Rart at mange er så ivrige til å kommentere og kritisere istedet for å faktisk møte opp og støtte det som skjer. Det er alltid lettere å komme med konkrete innspill til hva som kunne vært bedre etterpå. Lenge leve etterpåklokskapen.... :wink:


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 27 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 36 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group