Enig med Bushwacker, meningsløs tråd. Dommer avgjørelser har ikke noe med at NFF ikke vil at vi holde oss i TL, kall meg gjerne naiv. Men mener dere seriøst at dommere har fått beskjed om at de må dømme så mye mot KIL som mulig?? Nei, tror nok Henning Berg også føler seg dømt bort og NFF vil vel ikke ha bort LSK også? Og grunnen til lang saksbehandling kan KIL egentlig skylde seg selv for, her må vi vel heller takke mr Mohn for at vi i det hele tatt har fått lov til å spille i TL. (dette visste alle som har fulgt med litt på NYE lisensregler FØR sesongen startet)
Ok, ja også jeg synes det er rart at når man viser til at det finnes penger(fra investorer) at det ikke skal gå litt raskere. Men det er vel akkurat fordi at det er fra investorer og ikke egenkapital som gjør at det tar tid. Vi er jo satt under administrasjon og da må et organ gå igjennom alt av våres økonomi, selv om vi har lite budsjett tar det sikkert lenger tid enn 1 dag...
Eneste jeg ser som er/har vært negativt i år er at ikke folk møter opp på Gjemselund og alle brente sjanser. Og dette er noe vi KAN gjøre noe med så fokuser heller på det... Tony tar seg av det å sette sjanser og så får det bli opp til alle oss som er positive til KIL å få med flere på kamp!