KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 28 Apr 2024, 13:55

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 67 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Author Message
PostPosted: 14 Apr 2010, 22:53 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 12 May 2009, 19:05
Posts: 774
Location: Tråstad
Tja, hva skal man si. Hadde vært fornøyd med uavgjort før kampen, men nå i ettertid er det litt surt det ikke ble 3.

Henry var igjen meget god syns jeg. OBH & Calle likeså. Kai jobbet som en hest. Godkjent overalt. Roger hadde kanskje noen uheldige balltap, men men..

Og en titt på tabellen så er vi ikke lenger på direkte nedrykk ;)


Top
 Profile  
 
PostPosted: 14 Apr 2010, 23:01 
Offline
Trener
User avatar

Joined: 04 May 2005, 20:34
Posts: 870
Tuelo var skuffende i dag. Virket sliten. Gjorde mange feil. Det gjord Riset også ved de pasningene han gjorde. Ellers en god kamp.

_________________
Hvit og Rød fra dåp til død...FORZA VINGER


Top
 Profile  
 
PostPosted: 14 Apr 2010, 23:29 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 02 Sep 2009, 18:04
Posts: 1962
Bra jobba av gutta :D

Men nå er det en ting jeg lurer på...Jeg har sittet på K-feltet en gang, og resten av kampene på C-feltet. Og det eneste jeg hører hver gang er den øredøvende støyen fra bortesupporterne. Jeg hører ingenting fra supporterfeltet til KIL. Og i dag satt det i tillegg LSK-supportere bak meg, som vekslet melom å drite ut supporterne våre (hør, nå prøver de å heie, ha ,ha) spillerne våre (benken full av odølinger) og kampen. Jeg ble rett og slett temmelig forbannet der jeg satt :evil:

Er det dumt at KIL-supporterne sitter bortgjemt i et hjørne, og at bortesupporterne blir både mer synlige og mye mer hørbare? Jeg får nesten følelsen av å være på bortekamp.... :?


Last edited by Libra on 14 Apr 2010, 23:31, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
PostPosted: 14 Apr 2010, 23:40 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 12 Apr 2010, 18:27
Posts: 1450
Location: Elverum
Solid kamp av KIL. Deilig med bra trøkk fra begge leire. Synd det ikke ble mer enn ett poeng. Mange som fortjener skryt i dag, men syns Calle og Henry S var de beste på KIL.

Jeg syns at vi supporterne er plassert på riktig sted. Taket gjør at lyden fra oss blir høyere enn om vi f.eks hadde stått på sørsiden. Dessuten er det jo ikke feil å stå under tak i dårlig vær...


Top
 Profile  
 
PostPosted: 14 Apr 2010, 23:46 
Offline
Trener

Joined: 17 Dec 2007, 12:06
Posts: 851
Location: Oslo
Libra wrote:
Bra jobba av gutta :D

Men nå er det en ting jeg lurer på...Jeg har sittet på K-feltet en gang, og resten av kampene på C-feltet. Og det eneste jeg hører hver gang er den øredøvende støyen fra bortesupporterne. Jeg hører ingenting fra supporterfeltet til KIL. Og i dag satt det i tillegg LSK-supportere bak meg, som vekslet melom å drite ut supporterne våre (hør, nå prøver de å heie, ha ,ha) spillerne våre (benken full av odølinger) og kampen. Jeg ble rett og slett temmelig forbannet der jeg satt :evil:

Er det dumt at KIL-supporterne sitter bortgjemt i et hjørne, og at bortesupporterne blir både mer synlige og mye mer hørbare? Jeg får nesten følelsen av å være på bortekamp.... :?


Jeg satt på L feltet med noen fugler rundt omkring, men jeg ga klar beskjed om at de satt på feil sted og enten burde holde kjeft eller flytte seg til fuglesvingen :) De holdt seg stort sett i ro, og fikk jo heldigvis heller ikke så mye å juble for.

God kamp av KIL dette, det virket som spruten og innsatsen var kommet tilbake. Kudos til Øyvind Eide.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 14 Apr 2010, 23:48 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 02 Sep 2009, 18:04
Posts: 1962
Jeg nøyde meg med stygge blikk. Men maken til respektløse bortesupportere. Skulle tro at de trodde at de var hjemme :evil:


Top
 Profile  
 
PostPosted: 14 Apr 2010, 23:51 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 12 May 2009, 19:05
Posts: 774
Location: Tråstad
Jeg har sittet forskjellige steder i alle kampene. Feks mot Aalesund satt jeg på "billig" feltet og da hørte jeg fortsatt "Oss" best.
Det har jeg gjort i alle kampene, men akkurat mot Kanaris må vi vel kanskje innse at vi blir litt for små.
Men det var god stemning fra begge sider i dag.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 14 Apr 2010, 23:54 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 02 Sep 2009, 18:04
Posts: 1962
Jeg satt på K-feltet i kampen mot Odd. Og det var det samme da. Jeg hørte bare Oddrane :(


Top
 Profile  
 
PostPosted: 15 Apr 2010, 00:11 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 18 Jul 2005, 01:31
Posts: 1021
Location: Oslo
Er vel bare å innrømme at vi møter eliteseriemotstand på tribunen også :P
Jeg satt på L-feltet og det var ingen tvil om hvem jeg hørte best.

Men for all del, hadde det vært for noen år siden, så hadde det jo vært helt tyst.

God kamp av KIL for øvrig, selv om 2. omgang var mye dårligere enn 1. omgang. Vi ble vel litt for baktunge og defensive da etter min smak. Synes også at vi kunne fått inn mer friskt blod litt før når ting ikke fungerte. Det ble jo straks mye bedre når Holmen og Krogh kom inn. 1 omgang og særlig starten var meget god. Synd vi ikke utnyttet Cruz sine offensive løp mer da han hadde hele høyresiden for seg sjøl innemellom. Var veldig nær å komme igjennom et par ganger også

Og en siste ting; Å pumpe baller høyt opp i lufta mot Kippe er det samme som å gi bort ballen. Han ble gjort til banens gigant.

Men mye positivt å ta med seg fram mot neste kamp i gymsalen på Fornebu. Det blir vel hakket verre å få poeng i ?


Top
 Profile  
 
PostPosted: 15 Apr 2010, 00:13 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 28 Mar 2005, 15:04
Posts: 731
Location: Hvem leder, Og hvordan leder man gutta til seier!!!
Flott levert av GUTTA idag.. Sånn innsats belønnes med poeng.. Litt havai en periode i 2. omgang, men tok seg bra opp på slutten. Flott levert.. Å Bobbie.. neste gang sitter`n :wink:

Å til de som ikke hører oss på stadion, vil jeg bare si.. Velkommen bort til oss å stå der.. da vil Dere garantert høre oss, samtidig som dere kan synge med.. Kan det bli bedre :wink: Mere folk mer trøkk. Å til slutt hører de oss helt bort på Langeland :wink: :wink: :D

_________________
EN SKOG! ETT LAG!
FORZA VINGER!


Last edited by Roller on 15 Apr 2010, 00:14, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
PostPosted: 15 Apr 2010, 00:16 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 02 Sep 2009, 18:04
Posts: 1962
He..he...Ja, det hadde jo vært en ide :) Men det viktigste er jo at spillerne hører dere.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 15 Apr 2010, 00:29 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Libra wrote:
Bra jobba av gutta :D

Men nå er det en ting jeg lurer på...Jeg har sittet på K-feltet en gang, og resten av kampene på C-feltet. Og det eneste jeg hører hver gang er den øredøvende støyen fra bortesupporterne. Jeg hører ingenting fra supporterfeltet til KIL. Og i dag satt det i tillegg LSK-supportere bak meg, som vekslet melom å drite ut supporterne våre (hør, nå prøver de å heie, ha ,ha) spillerne våre (benken full av odølinger) og kampen. Jeg ble rett og slett temmelig forbannet der jeg satt :evil:

Er det dumt at KIL-supporterne sitter bortgjemt i et hjørne, og at bortesupporterne blir både mer synlige og mye mer hørbare? Jeg får nesten følelsen av å være på bortekamp.... :?


Altså.... nå er det nesten så jeg blir mer provosert enn av Jan J, men altså, bare nesten ;-)

Det kan jo ikke være mulig å klage over at du hører bortesupporterene bedre enn oss når du tross alt nesten plasserer deg i fanget på dem ;-)

Du får komme deg på felt G eller H, så skal jeg nok love deg at du kommer til å høre oss best. Eller hvorfor ikke ta en tur på Felt-J, og bli med å bidra til å skape livet ;-)

Plasseringen vår er der den er ettersom vi faktisk trenger tak, og dette er ikke for å unngå å bli bløte i regnvær, vi står der av den enkle grunn at taket gjør at vi høres bedre. Mange av folka på feltet vårt er av de mest trofaste når det gjelder og følge KIL, og er av de som er mest engasjert til å følge laget også på bortekamper. I en "rettferdig" verden så hadde vi også da fått de beste plassene på tribuna, noe som ville plassert oss midt på hovedtribunen under taket, så hadde også flere hørt oss bedre. Men dessverre så er det som alle andre steder i landet, de som bidrar til å skape steminingen blir stuet ut på kantene, mens "fiffen" får de beste plassene.

I dag var ellers faktisk en ganske bra dag på "jobb" fra vår side, i det minste årsbeste, men ikke helt på nivå med opprykkskampene i fjor, men da dro jo til og med den gamle ståtribunen til med allsang. Alle syns vel det var gøy, så andre felt på gjemselund må jo bare hive seg med i "galskapen".

"Jo flere vi er sammen, er sammen, er sammen..... osv" :-)

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 15 Apr 2010, 00:38 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 02 Sep 2009, 18:04
Posts: 1962
Jan J? Javel :evil: Ja, jeg har skjønt at jeg har kjøpt plass på feil sted. Så jeg skal få meg en plass nærmere J-feltet neste gang. Jeg hadde også en stang foran meg som stengte utsikten til det ene målet, så det blir ikke flere ganger på felt C :?

Beklager hvis jeg provoserte deg, men det er så frustrerende å ikke høre dere...og det er bare mitt KIL-hjerte som svulmer over :D Jeg hørte dere bedre forrige kamp enn i dag, og jeg satt på felt C begge gangene. Sorry to say :(


Last edited by Libra on 15 Apr 2010, 00:49, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
PostPosted: 15 Apr 2010, 00:53 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Ble nok ikke så veldig provosert ;-)

I dag var det vel ca 300 fler bortesupportere på plass enn det AaFK møtte opp med, det gir jo resultater. Kanarifansen er i tillegg av landets beste i å synge for laget sitt, etter min mening, slår faktisk også Klanen glatt nå for tiden. VI har et stykke å gå til vi er der, men eneste mulighet til å nå dit er i hvert fall ved at vi blir mange fler..... stående, og syngende :-)

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 15 Apr 2010, 09:35 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 28 Mar 2005, 18:28
Posts: 1648
Location: Oslo/Kongsvinger
Glem ikke at LSK faktisk har en av Norges desidert beste supportergjenger.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 67 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 239 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group