KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 10 May 2024, 05:49

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 67 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5
Author Message
PostPosted: 15 Apr 2010, 20:17 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
1892 wrote:



1) Det er vanskelig å gi seg helt har jeg funnet ut ;)

2) Edit: Takk Karlsen, fortsett med skrytingen :P


1) Det er helt umulig, jeg har prøvd å "trappe ned" som suupporter, men supporter er noe man ER! Så gi opp først som sist, du ER forsanger;)

2) Jepp, sender deg kontonummeret mitt!:P


Top
 Profile  
 
PostPosted: 16 Apr 2010, 00:38 
Offline
Trener

Joined: 28 Aug 2005, 19:27
Posts: 787
Nå ble det mye prat om supporternes synging her....

Syns det, som en del har nevnt før, er en utrolig forvandling som har skjedd på Gjemselund de senere årene.

Håper vi kan få med flere tribunesekjsoner etter hvert, og gledet meg veldig over å se at masser av den yngre garde sto og hoppet på ståtribunen mot ishallen i takt med oss på supporterfeltet. Det ser ut som om "gjengen til Raggen" begynner å innta en trygg plass på øvre halvdel av supporterligaen ;-)

SÅ kan det også nevnes at jeg har fått kommentarer fra kvinnfolka på jobben i dag om at jeg har hatt en god whiskey-stemme. Ikke ille når det var jeg som var kjørbar i går ;-)

Så til kampen.

Før kamp ville jeg vært sjeleglad og storfornøyd med 1 poeng.

Etter kamp var jeg bare passe fornøyd, og nesten mer misfornøyd. Det i seg selv er grunn nok til å være fornøyd med kampen. Lillestrøm Håndballklubb er jo tross alt et rimelig habilt lag. Det var forsåvidt en fornøyelse å lese på forumet til kanarifansen at de skulle være fornøyd om de fikk med seg ett poeng slik kampen utviklet seg.

Det var også godt å se gode gamle 4-3-3 igjen. Det var tydelig at gutta likte returen til et mindre jålete spillesystem, og med unntak av Güven så visste alle hvor de skulle være til enhver tid, hvor løpene skulle gå og hvem som skulle gå i press.

Banens beste-prisen står mellom Henry Joseph (gi gutten livstidskontrakt) og Torp. Med et par unntak så tok også de to R`ene våre opp hansken fra forrige kamp og spilte stort sett solid. Tvillingbror R. med Kai til fornavn la ned den største innsatsen for dagen. Mangler ekstremferdigheter som Niang/Holmen, men mye kan kompenseres med å være middels på det meste og legge ned en innsats som enhver blodhund ville misunnet.

Så en god kamp som var gledelig, og trass "bare" ett poeng så lover det godt med tanke på poeng mot Stabæk og.

Skuffelsene var, som nevnt, Güven og i tillegg Holmen. Güven var konstant feilplassert, lite involvert og giddalaus. Holmen var jo rett og slett elendig. Ble til og med fraløpt av Ken-dukken til denne Barbiedukken hver gang: http://fotballfrue.blogg.no/

I tillegg så bør Tuelo (som noen ganger hadde veldig gode dragninger mot midten som skapte sjanser) snarest flyttes over til høyre kant. På venstre har han ikke innleggsfot, og ender opp med at i 100% av gangene han får ballen, gå inn mot midten i stedet for ned mot dødlinja for å legge inn med venstrebeinet han ikke har. På høyrekanten kan han variere litt. På venstre kant er Ørjan et alternativ. Var han som la innlegget til Bobbie når han nesten avgjorde. Og da spilte Ørjan venstre back.....

Nå begynner dette å bli litt (for) langt, så avslutter med å si at Bobbie må spille Back. Han har gjort det enormt mye bedre der enn som stopper, samt at han legger bedre (og flere) innlegg fra høyre back-posisjon på to kamper enn vingene til sammen har klart på seks.....


Top
 Profile  
 
PostPosted: 16 Apr 2010, 09:49 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
DV wrote:
1. men mye kan kompenseres med å være middels på det meste og legge ned en innsats som enhver blodhund ville misunnet.

2. Skuffelsene var, som nevnt, Güven og i tillegg Holmen. Güven var konstant feilplassert, lite involvert og giddalaus. Holmen var jo rett og slett elendig. Ble til og med fraløpt av Ken-dukken til denne Barbiedukken hver gang: http://fotballfrue.blogg.no/

3.I tillegg så bør Tuelo (som noen ganger hadde veldig gode dragninger mot midten som skapte sjanser) snarest flyttes over til høyre kant. På venstre har han ikke innleggsfot, og ender opp med at i 100% av gangene han får ballen, gå inn mot midten i stedet for ned mot dødlinja for å legge inn med venstrebeinet han ikke har. På høyrekanten kan han variere litt. På venstre kant er Ørjan et alternativ. Var han som la innlegget til Bobbie når han nesten avgjorde. Og da spilte Ørjan venstre back.....

4.Nå begynner dette å bli litt (for) langt, så avslutter med å si at Bobbie må spille Back. Han har gjort det enormt mye bedre der enn som stopper, samt at han legger bedre (og flere) innlegg fra høyre back-posisjon på to kamper enn vingene til sammen har klart på seks.....


1. Kai er lagets mest undervurderte spiller.
Han er veldig god til å ta imot og skyte i én operasjon, som nå og som mot Aalesund.
Og god til å holde på kula.

2. Guven var nok utafor, men ikke giddalaus.
Hovedproblemet var at bel for veik i duellene.

3. Med høyrefoten ble jo innlegget lagt.
Tuelo skal utfordre og skyte nesten hver gang haqn får ballen.

4. Med Håkonsen tilbake - sett Frejd på høyre og benk Cruz en stund.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 16 Apr 2010, 20:32 
Offline
Reserve

Joined: 14 May 2009, 11:01
Posts: 188
1. Enig. Kai i god form er veldig god. Har jeg alltid ment.

3. Tuelo bør spille venstre. Du og jeg har sett det hele vinter at han er veldig god på å dra seg inn i banen og skyte fra godt hold. Han scoret veldig mange mål på denne måten i vinter, og ikke minst mot Hønefoss. Syns vi skal fortsette med samme lagoppstilling, formasjon og spilleplan fremover!

4. Nei. Fortsett slik. Bobbie er en jævla god fotballspiller, men ikke som stopper! Disse to kampene han har hatt som back nå har han vært veldig god! Helt enig med DV her.

Slenger på et punkt til. Synes det er dumt at når vi bruker Niang, så må ALT gå gjennom han. Vi skal alltid slå langt mot han, og ballen må på en eller annen måte gjennom han. Det er synd. For jeg tror Niang kunne gjort det godt som midtspiss i 4-3-3 som vi spilte mot Lillestrøm sist. Hvis vi bruker han på samme måte som med Kai, kunne det blitt bra. Da mener jeg at vi ikke skal slå ALT mot han. Jeg mener at vi skal variere spillet, og prøve å komme til innlegg fra kant slik som vi var veldig gode på mot Lillestrøm. Innlegg på hodet til Niang er ofte mål. Det er på hodet han er god.
Kai er jo klart mye bedre til å holde på ballen, og har mye større presisjon i pasningspillet. Men Niang er en enda bedre hodespiller, og jeg har fortsatt tro på han.

Både Aalesund (til en viss grad) og spesielt Odd er flinke til å variere spillet, komme til innlegg og bruke sin store spiss på riktig måte.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 17 Apr 2010, 07:53 
Offline
Saftblander

Joined: 05 Jun 2009, 08:54
Posts: 42
ivo wrote:
4. Med Håkonsen tilbake - sett Frejd på høyre og benk Cruz en stund.


Uenig. Ville heller tatt av Riseth og kjørt Frejd inn i midten. Riseth har vært veldig ustabil syns jeg, og Bobbie har vist de siste to kampene at han er god som back, men ikke som center. ;)


Top
 Profile  
 
PostPosted: 17 Apr 2010, 13:28 
Offline
Spiller

Joined: 13 Apr 2006, 18:03
Posts: 378
Location: kongsvinger
Tulo som midtspiss! Dere så hva han gjorde med sarpsborg i fjor :D Og holmen gjorde kanskje sine beste kamper som høyre flanke for lyn,så la han spille der!

_________________
samma faen


Top
 Profile  
 
PostPosted: 17 Apr 2010, 18:24 
Offline
Reserve

Joined: 14 May 2009, 11:01
Posts: 188
Riseth trenger vi på bana, som den lederen han er.

Tuelo er best på venstrekanten. Han er best når han får ballen i beina og kan sette fart mot forsvaret. Ustoppelig. Se bare på scoringen hans mot Hønefoss.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 67 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 38 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group