KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 22 May 2024, 14:08

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 41 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Author Message
PostPosted: 11 Nov 2009, 12:49 
Offline
Spiller

Joined: 31 Mar 2006, 15:02
Posts: 402
Location: Kongsvinger
pokermoen wrote:
jeg forsvarer ikke det som ble gjort, men den mailen har ikke rot til sannheta..

det går noen sarpesupportere forbi oss, en foran oss drar i toppen av flagget så det detter av! og det satt rimelig løst på.. at han reiv det istykker fikk ikke jeg eller noen andre med oss..

men uansett unødvendig!


Og poenget med å dra i flagget til en liten unge er????
Den som har gjort dette er i mine øyne en idiot. Eventuellt alkohol konsum er ingen unnskyldning. Klarer man ikke å oppføre seg pga drikking, bør man IHVERTFALL unngaå å drikke på fotballkamp...

Kjenner jeg blir lei meg da jeg leser dette, men mest sint. Håper vedkommende holder seg langt unna Gjemselund på torsdag.Om none vet hvem det er skulle jeg ønske at de sørget for at vedkommende ble nektet adgang til kampen!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 11 Nov 2009, 13:09 
Offline
Kaptein

Joined: 30 Apr 2006, 18:37
Posts: 766
Roger Freestone wrote:
pokermoen wrote:
jeg forsvarer ikke det som ble gjort, men den mailen har ikke rot til sannheta..

det går noen sarpesupportere forbi oss, en foran oss drar i toppen av flagget så det detter av! og det satt rimelig løst på.. at han reiv det istykker fikk ikke jeg eller noen andre med oss..

men uansett unødvendig!


Og poenget med å dra i flagget til en liten unge er????
Den som har gjort dette er i mine øyne en idiot. Eventuellt alkohol konsum er ingen unnskyldning. Klarer man ikke å oppføre seg pga drikking, bør man IHVERTFALL unngaå å drikke på fotballkamp...

Kjenner jeg blir lei meg da jeg leser dette, men mest sint. Håper vedkommende holder seg langt unna Gjemselund på torsdag.Om none vet hvem det er skulle jeg ønske at de sørget for at vedkommende ble nektet adgang til kampen!


hakke peiling på hva poenget var jeg vel.. men Raggen vet hvem han er, så får han gjøre hva han vil med det!

_________________
Takk for deet


Top
 Profile  
 
PostPosted: 11 Nov 2009, 13:49 
Offline
Spiller

Joined: 31 Mar 2006, 15:02
Posts: 402
Location: Kongsvinger
Jada, og ser at det kanskje er vanskelig. KIL fotball/ Gjemselund er vel ingen rettsinstans. Men jeg kjenner bare at jeg blir vanvittig provosert. Det er vel det som kommer frem i innlegget mitt.

Var selv i Sarpsborg, kjenner at det er tendenser til en fyllekultur på kamp som jeg ikke ønsker å identifisere meg med. Er egentlig usikker på om alle husker kampen... Dette synes jeg er veldig trist. Jeg tenker at fotballkamper skal være et sted der unge supportere blir inkludert og skal føle seg trygge. Da synes jeg det er trist at supportere mellom 20 og 35 virker mer opptatt av å være fulle. Greit med en øl eller seks før kamp, men regelrett fyll er ikke et koselig syn. Det kan vi vel gjøre ved andre anledninger???

På vei ut av stadion ble jeg gående sammen med to Sarpsborg supportere, og hadde en hyggelig samtale med disse om kampen.

Poenget mitt er vel at om "vi" oppfører oss på denne måten, faller vi ned på nivå med "casualsen" fra Hamar...
Og de er det vel ingen som vil sammenlignes med??? ;)


Last edited by Roger Freestone on 11 Nov 2009, 13:50, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
PostPosted: 11 Nov 2009, 14:15 
Offline

Joined: 08 Aug 2009, 10:51
Posts: 6
Alle er vel enige om at denne type form for oppførsel ikke er akseptabel. OG det finnes INGEN unnskyldning heller.
Og hendelsen med flagget var dessverre bare en av flere hendelser før & under kampen (les kasting av gjenstander på banen / Vakter)
Det vil alltid forekomme et eller annet hendelse iløpet av en sesong, MEN det er viktig at vi ikke kommer inn i en ukultur, hvor supporterne
fra Kongsvinger blir identifisert med fyll og bråk..

Synspunktet mitt i denne saken, er at Raggen tar en prat med vedkommende (les Raggen har sikkert fått navnet). Og hva som blir sagt, konsekvenser for bli mellom de. Men foran neste sesong, Tippeliga eller Adecco at vi setter på plass noen klare REGLER, hvor også det kommer klart frem konsekvense hvis regler brytes.
Jeg er 100% sikker på at Raggen,vil på vegne av KIL SK beklager den uakseptable oppførselen. Og at familien er happy med at vi tar action på denne type oppførsel.

Når dette er sagt må jeg si at flere av borteturene i år har vært fantastiske, stemning, oppførsel og ikke sist en veldig trivelig busstur. Jeg trur jeg har mange med meg på dette punktet.

Nå får vi krysse alt vi har av fingre foran morgendagen, og lage en fantastisk stemning/atmosfære rundt kampen.

.......Alle som er ifra Vinger........


Top
 Profile  
 
PostPosted: 11 Nov 2009, 14:26 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 27 Mar 2005, 18:27
Posts: 2042
Location: Kongsvinger
Godt å lese at vi alle er sammen mot dette.
Da skal det ikke være noe problem å fjerne idiotene.
Håper vi kan legge denne saken dø, og heller konse oss om den ekstremt viktige kampen i morgen! :mrgreen:

_________________
Sterk i medgang - lojal i motgang!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 11 Nov 2009, 14:31 
Offline
Reserve

Joined: 11 Aug 2007, 16:52
Posts: 184
1892 wrote:
Godt å lese at vi alle er sammen mot dette.
Da skal det ikke være noe problem å fjerne idiotene.
Håper vi kan legge denne saken dø, og heller konse oss om den ekstremt viktige kampen i morgen! :mrgreen:


Takk 1892. Nå som det er så mange som mener noe regner jeg med dere kommer med forslag til hva som kan gjøres bedre neste år.

_________________
jobbe gutta kjempe gutta


Top
 Profile  
 
PostPosted: 11 Nov 2009, 15:40 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
alers wrote:
1- Synspunktet mitt i denne saken, er at Raggen tar en prat med vedkommende (les Raggen har sikkert fått navnet). Og hva som blir sagt, konsekvenser for bli mellom de.

2- Men foran neste sesong, Tippeliga eller Adecco at vi setter på plass noen klare REGLER, hvor også det kommer klart frem konsekvense hvis regler brytes.

3-Jeg er 100% sikker på at Raggen,vil på vegne av KIL SK beklager den uakseptable oppførselen. Og at familien er happy med at vi tar action på denne type oppførsel.


1- Det vil bli gjort!

2- Dette må vi få på plass i løpet av vinteren, og her får flere komme med innspill på hvordan de vil ha det. Vil prøve å få til et supportermøte for oss alle sammen før neste årsmøte. Eventuellt blir det et ekstraordinært årsmøte hvor dette blir et av flere temaer. Rykker vi opp så er det ett og annet som må på plass i løpet av vinteren, for å si det mildt ;-)

3- Saken er ute allerede "sjekket ut", i forhold til familien, og de er veldig happy faktisk :-)

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 11 Nov 2009, 15:42 
Offline
Spiller

Joined: 02 May 2005, 14:58
Posts: 419
Location: Under Isen :D
det finnes ingen bedre en leder en Raggen

Bøyer meg i støbet for deg Mann

_________________
R.I.p Jokke


Top
 Profile  
 
PostPosted: 11 Nov 2009, 15:47 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 18 Jul 2005, 01:31
Posts: 1024
Location: Oslo
Raggen wrote:
1- Det vil bli gjort!

2- Dette må vi få på plass i løpet av vinteren, og her får flere komme med innspill på hvordan de vil ha det. Vil prøve å få til et supportermøte for oss alle sammen før neste årsmøte. Eventuellt blir det et ekstraordinært årsmøte hvor dette blir et av flere temaer. Rykker vi opp så er det ett og annet som må på plass i løpet av vinteren, for å si det mildt ;-)

3- Saken er ute allerede "sjekket ut", i forhold til familien, og de er veldig happy faktisk :-)



Kjempebra jobbet! Jeg har selv med 8-åring på kamp noen ganger og kan tenke meg reaksjonen hans hvis han skulle oppleve noe sånt. La oss håpe det ikke skjer igjen !


Top
 Profile  
 
PostPosted: 11 Nov 2009, 15:48 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 27 Mar 2005, 18:27
Posts: 2042
Location: Kongsvinger
Raggen wrote:
alers wrote:
1- Synspunktet mitt i denne saken, er at Raggen tar en prat med vedkommende (les Raggen har sikkert fått navnet). Og hva som blir sagt, konsekvenser for bli mellom de.

2- Men foran neste sesong, Tippeliga eller Adecco at vi setter på plass noen klare REGLER, hvor også det kommer klart frem konsekvense hvis regler brytes.

3-Jeg er 100% sikker på at Raggen,vil på vegne av KIL SK beklager den uakseptable oppførselen. Og at familien er happy med at vi tar action på denne type oppførsel.


1- Det vil bli gjort!

2- Dette må vi få på plass i løpet av vinteren, og her får flere komme med innspill på hvordan de vil ha det. Vil prøve å få til et supportermøte for oss alle sammen før neste årsmøte. Eventuellt blir det et ekstraordinært årsmøte hvor dette blir et av flere temaer. Rykker vi opp så er det ett og annet som må på plass i løpet av vinteren, for å si det mildt ;-)

3- Saken er ute allerede "sjekket ut", i forhold til familien, og de er veldig happy faktisk :-)


Ble det gitt noe eller? :)

_________________
Sterk i medgang - lojal i motgang!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 11 Nov 2009, 15:57 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Fikk tilbud om billetter til Far med 2 barn til kampen i morgen, men de kunne ikke komme, så da sender vi en signert KIL-drakt, gutten samler på autografer. Så ender det hele med at gutten blir KIL-supporter til slutt :-)

_________________
FORZA VINGER!


Last edited by Raggen on 11 Nov 2009, 15:59, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
PostPosted: 11 Nov 2009, 16:08 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 27 Mar 2005, 18:27
Posts: 2042
Location: Kongsvinger
Genialt ;)

_________________
Sterk i medgang - lojal i motgang!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 11 Nov 2009, 16:38 
Offline
Materialforvalter
User avatar

Joined: 29 Sep 2009, 10:37
Posts: 59
Vakkert! :-)


Top
 Profile  
 
PostPosted: 11 Nov 2009, 17:01 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3649
Da blir nok gutten kjempeglad tenker jeg. :lol: Er nok ikke mange i klassen hans som har en drakt med autografer


Top
 Profile  
 
PostPosted: 11 Nov 2009, 17:06 
Offline
Reserve
User avatar

Joined: 09 Nov 2009, 13:19
Posts: 101
Location: Midt i gata
Sier bare Forza Vinger jeg, og håper på at dette aldri skjer igjen, eller noen lignende situasjoner...

_________________
K I L


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 41 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 27 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group