KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 26 Apr 2024, 22:02

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 
Author Message
PostPosted: 20 Oct 2009, 16:00 
Offline
www.kilsk.com
User avatar

Joined: 14 Sep 2005, 08:29
Posts: 392
Hei!

Har du lyst til å ta en spørreundersøkelse om siden kilsk.com? I motsetning til andre spørreundersøkelser så sender vi deg ikke en 200 siders lang bok med spørsmål du må svare på etter du har tatt denne undersøkelsen, og denne undersøkelsen ER faktisk veldig kort! ;)

Ta undersøkelsen her!

_________________
Det er 10 slags mennesker her i verden. De som forstår binary, og de som ikke gjør det.


Last edited by Raggen on 21 Oct 2009, 22:18, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
PostPosted: 21 Oct 2009, 23:32 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Håper mange tar seg tid til å gå gjennom spørreundersøkelsen som er lagt ut. Vi skal også gi noen tilbakemeldinger på enkelte av sakene som kommer inn under "kommentarfeltet" på undersøkelsen. Gi gjerne tilbakemelding både på det som er positivt og negativt :-)

Noen av kommentarene som har kommet inn, med svar fra oss:


- Det jeg savner er flere redaksjonelle saker. Er ikke så veldig interessant å gå inn på siden om den ikke er oppdatert.
- dene siden er veldig bra savner mere nyheter og kanskje litt mer moro ellers bra
- Syns gjerne også supporterklubben kunne skrevet litt artikler om annet enn "bare" glasskula og div. arrangement. Se litt på kil.no artiklene og gjør noe lignende kanskje. Jeg liker hvertfall den typen artikler godt. Flere bilder fra kamper hadde heller ikke vært og forakte! Kanskje kunne man snekret sammen noen fine bakgrunnsbilder til PC også. Ellers så liker jeg siden godt,
- Synes det er få bilder fra kampene her.
- Ønsker litt mer tett på spillerne. intervjuer, blogger til spillerne
- Siden er finfin. Savner kanskje noe mulitimedia linker med bilder og sanger..
- Synes det legges ut for lite bilder fra matcher. I år er det bare en match med bilder.


Vi burde helt klart hatt flere redaksjonelle saker, og nyheter forøvrig på siden. Dette er egentlig den siste biten som gjennstår på å ta oss opp i den ypperste "elite" av supportersider på nett her i landet. For å ta dette steget er vi nok dessverre avhengig av mer ressurser, dvs flere folk som kan ta på seg oppgaver med å skrive saker for oss. Dybdeintervjuer med spillere og trenere i klubben er noe vi burde fått til underveis i sesongen. Har folk ellers ideer, og lyst til å hjelpe til, så ta for all del kontakt med oss :-)

Bilder fra kampene er egentlig noe vi hadde planer om å få til denne sesongen. Og da spesielt også med fokus på oss supportere på tribunen. Jeg registrerer at både KIL og Glomdalen tar masse bilder av oss på tribunen underveis i kampene, men gud veit hva de gjør med disse bildene. Glåmdalen legger de i hvert gall ikke ut i sine bilde-gallerier etter kampene. Men altså, vi skulle gjerne hatt på plass denne biten. Sitter det en hobbyfotograf der ute som kunne tenkt seg en slik oppgave så vil vi gjerne komme i kontakt med deg. Det er sikkert mulig å få på plass akreditering slik at du kan gå litt fritt rundt på Gjemselund under hjemmekamper.

Det samme kan jeg vel også si når det gjelder å lage og legge ut skjermsparere, bakgrunnsbilder osv. Hvis det er noen som brenner for slikt, og kunne tenke seg å jobbe med det her på siden, ta kontakt :-)

Når det gjelder spiller-blogger så føler jeg vel egentlig at dette ligger mer til klubbens egen side. De har vel prøvd å få det til, uten at det har blitt noen stor suksess.


- Kutt ut at forumet åpnes i et eget vindu

Det er nå fiksa :-)


- Hva med å få trykket opp fler hettejakker/gensere? De er jo dritfete!!
- Litt lite utvalg i shoppen vil ha KIL jakke til høsten.
- lite utvalg, vil ha litt mer utvalg i gensere jakker
- må ha mer supporter stasj! :D
- Alt for lite utvalg av supporterutstyr.
- og mer produkter i butikken
- nettbutikken er liten, regner med den blir størrre. Uansett, uten tvil er KILSK på det beste siden oppstarten i `77. Ære være!
- Stns det burde ha vært flere produkter å velge i, men skjønner jo at markedet ikke er så stort. Dessverre


Kunne skrevet en avhandling når det kommer til dette med vareutvalget av supporterutstyr, men skal prøve å begrense meg :-)

Hettejakka er et hett tema. Vi kunne uten tvil solgt en god del fler av den slik det har utviklet seg på Vinger det siste året. Problemet er selvfølgelig økonomi. Når vi skal ta inn nye produkter for salg er vi nesten nødt til å ta inn store mengder for å få lav pris på innkjøpet, samt være rimelig sikre på at det vi tar inn er salgbart. Går alt som det skal fremover så vil vi trolig ha på plass en ny hettejakke/hettegenser til seriestart neste sesong.

Markedet på Vinger er også høyst ustabilt ;-) I gode sportslige tider kan vi nesten selge hva enn det måtte være, bare det er påført KIL- eller Supporterklubbens logo, i dårlige tider er det tørke, men slik er det bare. Så er også spørsmålet hva folk ønsker mest av produkter med vår egen logo, eller klubbens logo. Vil tro det er klubbens logo som står høyest i kurs, og vi er jo i utgangspunktet bare "herre" over vår egen logo, men har selvfølgelig et tett sammarbeid med klubben om dette.

En annen ting vi kunne utnyttet bedre er å få inn sponsorer på enkelte produkter vi tar inn. Her har vi trolig ganske mye å hente, men det er tidkrevende, så også her kunne vi tenkt oss å komme i kontakt med noen som kunne tenkt seg å "bearbeide" de lokale bedriftene på Kongsvinger. Vi har tidligere hatt med sponsorer på forskjellige ting som skiva til Blodrødt, Hettejakka og sitteunderlag. Dette har fungert veldig bra, og det er helt sikkert fler der ute som kunne tenkt seg å bidra med litt økonomisk støtte til oss.


- synes dere enten kan begynne å selge cder med sanger som "tømmerhøggere og bønder" og "vi kommer fra skogene", eller legge ut noen linker til dem så man kan laste de ned (med betaling om nødvendig)

Skiva til Hickoryheads med "tømmerhøgger og bønder" ligger allerede i supportersjappa. Når det gjelder "Laget fra skogene" så vet jeg rett og slett ikke hva slags utgivelse denne har vært med på. Er det noen andre som vet noe om dette? Ta kontakt med meg!
Det burde sikkert være mulig å lege ut enkelte av de gamle låtene for nedlasting her på sida, men jeg er litt usikker på rettigheter og slikt ved dette.


- forumet er grunnen til at jeg bruker kilsk.com.
- det er uansett forumet og diskusjonene som er det viktigste for meg.


Juvelen på denne sida er helt klart forumet. Det er det desidert mest aktive supporter-forumet av alle for klubber i Adeccoligaen. Og bedre enn mange av forumene til klubber i Tippeligaen. Jeg husker forumet vi tidligere hadde via kil.no, i vår første sesong i 2. divisjon så var det vel ca 10 innlegg i løpet av hele året som dreiet seg om lagets sportslige prestasjoner i løpet av sesongen, ting har helt klart blitt bedre :-)

Årsaken til at forumet vårt er såpass levende er rett og slett at KIL engasjerer mange av oss. Så det er bare for alle som deltar her inne å klappe seg selv på ryggen, takk for deltakelsen, så håper vi folk henger med videre :-)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Så en liten ting helt til slutt:

I spørreundersøkelsen har folk fått spørsmål om de er med i supporterklubben, litt under halvparten har til nå svart at de ikke er medlemmer hos oss, og for all del, det er lov :-)

Deretter har de fått et oppfølgingsspørsmål om hvorfor de ikke er medlemmer i supporterklubben, og da har en del svart at de faktisk ønsker å melde seg inn!

Da har jeg bare en liten oppfordring til de dette gjelder, gå inn på denne linken, så kan du melde deg inn:

http://www.kilsk.com/popup/viskontakt.php

Alternativ stikker du innom supportersjappa vår på Gjemselund før hjemmekamper.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Takk for alle tilbakemeldinger til nå, kjør gjerne på med enda mer :-)

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 88 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group