KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 16 May 2024, 21:48

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 14 posts ] 
Author Message
PostPosted: 10 Oct 2005, 09:30 
Offline
Reserve

Joined: 02 Sep 2005, 12:06
Posts: 157
Når det skal tenkes på neste sesong er det vel naturlig at vi ser oss rundt også lokalt. KIL har jo bestandig hatt en kjerne av lokale spillere og for mange år siden var også Trysil et sted man fant gode spillere. Kula er jo fra Trysil.

Hva med Lars Blixt (høyre back) i Fredrikstad, spilt mye i år men har blitt benka de siste kampene.

Hva med Lars Bredvold (ving) i Nybergsund, opprinnelig Kjellmyra. Har vært matchvinner og banens beste for sundet flere ganger i år.

Noen flere?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 10 Oct 2005, 09:37 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
Enig i at majoriteten bør stå av lokale gutter. Sånn er det jo i dag. Men å ikke få nye impulser utenfra ville ikke vært bra.

Blixt er et godt eksempel, han vil vi ha! Sikkert noen på Sundet ja, de er jo jevnt over med i toppen i 2. divisjon hver sesong, og må jo derfor ha litt kvalitet. Men en utlending og en eller to fra andre deler av landet inn i laget vil bare vært sundt tror jeg. Så lenge det ikke blir som i 99 da det var flere fra Island enn fra Vinger på laget omtrent.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 10 Oct 2005, 10:32 
Offline
Reserve

Joined: 02 Sep 2005, 12:06
Posts: 157
Helt enig Karlsen, men tror i tillegg vi er avhengig av å hente de beste lokale i tillegg. Disse har tilhørighet og lojalitet til distriktet. Tror også det er viktig for interessen til det lokale publikum.

En blanding av å hente inn spillere lokalt og eksternt.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 10 Oct 2005, 13:59 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 09 Apr 2005, 14:47
Posts: 2722
Location: Oslo
Superspiss wrote:
Når det skal tenkes på neste sesong er det vel naturlig at vi ser oss rundt også lokalt. KIL har jo bestandig hatt en kjerne av lokale spillere og for mange år siden var også Trysil et sted man fant gode spillere. Kula er jo fra Trysil.

Hva med Lars Blixt (høyre back) i Fredrikstad, spilt mye i år men har blitt benka de siste kampene.

Hva med Lars Bredvold (ving) i Nybergsund, opprinnelig Kjellmyra. Har vært matchvinner og banens beste for sundet flere ganger i år.

Noen flere?


Lars Bredvold.. Nei takk. Men blixt kunne ha vært noe! Hvis Kasælg forsvinner, noe jeg dessverre frykter, så må vi ha inn en som kan erstatte`n. Jeg vet selvfølgelig at Kalsæg kom rett ifra 2.div og at Bredvold spiller i 2.div. Men jeg tviler på at Bredvold kan ersatte Kalsæg.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 10 Oct 2005, 14:50 
Offline
Reserve

Joined: 02 Sep 2005, 12:06
Posts: 157
Bredvold har 2 gode skuddbein (noen som husker thrilleren fra opprykkssesongen da Bredvold satte støkken i oss), god teknikk og fart. Jeg tror kanskje han kunne tilført KIL noe og ja jeg tror faktisk han kan erstatte Kalsæg da han får vinteren på seg. Fysikk er ikke kalsæg's sterke side heller, slik sett er de nok ganske like.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 10 Oct 2005, 15:19 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6462
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Superspiss wrote:
Bredvold har 2 gode skuddbein (noen som husker thrilleren fra opprykkssesongen da Bredvold satte støkken i oss), god teknikk og fart. Jeg tror kanskje han kunne tilført KIL noe og ja jeg tror faktisk han kan erstatte Kalsæg da han får vinteren på seg. Fysikk er ikke kalsæg's sterke side heller, slik sett er de nok ganske like.


Selv om Kalsæg kanskje ikke har verdens kraftigtse kropp, så er han veldig sterk i kroppen og flink til å holde på ballen.

Men tilbake til saken, helt klart viktig for interessen rundt KIL at man henter spillere med tilknyttning til Hedemark, Glåmdalen, Romerike distriktet for å dra max. ut av publikumspotensialet og ha spillere som har følelser for klubben, men dette distriktet bugner jo ikke av spillere med toppseriekvaliteter så man må se litt lenger enn det. KIL har også gode tradisjoner for å hente gode svensker, og bør fortsette med det.

Ble faktik imponert av Moldovas keeper på Lørdag også, men mulig det var p.g.a inkompetente norske spisser. Men en mulig erstatter til Fritz?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 10 Oct 2005, 15:31 
Offline
Materialforvalter

Joined: 09 Jun 2005, 09:09
Posts: 90
hehe ja han (Moldovas keeper) var rett og slett rå i feltet han...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 11 Oct 2005, 10:50 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
mikeb wrote:
Ble faktik imponert av Moldovas keeper på Lørdag også, men mulig det var p.g.a inkompetente norske spisser. Men en mulig erstatter til Fritz?

Den der regner jeg med var utrolig ironi :lol:

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 11 Oct 2005, 11:21 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6462
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
han stoppa faktisk mye norkse sjanser, men om det var spissene som satte ballen rett på ham eller om han faktisk var god satt jeg for dårlig plassert til å se ;)

men han hadde jo ett par bærturer også


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 11 Oct 2005, 12:06 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 22 Apr 2005, 13:20
Posts: 1372
Location: Auli, Nes
mikeb wrote:
han stoppa faktisk mye norkse sjanser, men om det var spissene som satte ballen rett på ham eller om han faktisk var god satt jeg for dårlig plassert til å se ;)

men han hadde jo ett par bærturer også


Ett par :?: :?: "Understatement of the year"-award goes to mikeb.
Keeperen til Moldova var udugelig. Satt og lo hver gang han var ute i feltet.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 11 Oct 2005, 15:17 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
gonzo99 wrote:
mikeb wrote:
han stoppa faktisk mye norkse sjanser, men om det var spissene som satte ballen rett på ham eller om han faktisk var god satt jeg for dårlig plassert til å se ;)

men han hadde jo ett par bærturer også


Ett par :?: :?: "Understatement of the year"-award goes to mikeb.
Keeperen til Moldova var udugelig. Satt og lo hver gang han var ute i feltet.

Han var til og med dårligere enn Manuel Alimunimun ;)

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 11 Oct 2005, 15:59 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 28 Mar 2005, 15:04
Posts: 731
Location: Hvem leder, Og hvordan leder man gutta til seier!!!
Så er han vel en spiller som kanskje ikke har så stor "lokal" tilhørlighet. :wink: :lol:

_________________
EN SKOG! ETT LAG!
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 11 Oct 2005, 17:16 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Han er sikkert en stor lokal helt på bygda i Moldova :D

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 11 Oct 2005, 21:46 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Bra han ikke kommer fra Columbia, da hadde han jo blitt skutt!!! :wink:

_________________
Image


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 14 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 29 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group