KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 29 Apr 2024, 05:16

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 40 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3
Author Message
 Post subject: Re: KIL - Bryne
PostPosted: 04 Oct 2009, 21:33 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 12 May 2009, 19:05
Posts: 774
Location: Tråstad
bergerud wrote:

så du kampen*?????? henry gjorde 2-3 bommerter men faen da det er ukjent plass han er ung.. .han hadde noen veldig viktige klareringer og gjorde ting enkelt....

Ja jeg så kampen, og de 2-3 bommertene var så store at det er ett lite under at det gikk bra.
Han virket meget usikker bak der, og det var tydelig at det ikke var noen plass for han.
Det var vel ikke før de siste 10 min at han kom seg litt og fikk klarert noen baller.
Han kan godt få prøve seg på midten, men som sagt.. aldri igjen bak!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: KIL - Bryne
PostPosted: 04 Oct 2009, 22:54 
Offline
Spiller

Joined: 30 Aug 2005, 12:31
Posts: 339
Ingen grunn til å slakte Joseph, selv om han sleit litt med plasseringene.
Er enig i at Edier var helt konge, men den største feilen er det vel han som gjør da han bommer på ballen. Heldigvis handser brynespilleren da han skal ta med seg ballen alene mot Conny. Men langtidskontrakt fortjnere han (og henry også)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: KIL - Bryne
PostPosted: 04 Oct 2009, 23:13 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6461
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Greit med seier i en ikke alt for imponerende kamp. Bra at Frejd er tilbake. Enig i at Henry Joseph ikke bør være førstvalg på back fremover, han klare seg greit i en omgan, men de sleivsparkene minnet litt om Karim i sine glansdager.
Løfta oss ikke nevneverdig fra Kamma kampen i 1. omgang, bra at Randall tok vare på sjansen i 2. omgang, utover det gjorde han også en del rart. Vil ha Kai Risholt som midtspiss og Tuelo på kant fremover, Tuelo får sjelden til det helt store dersom han må slåss litt om ballen.
Kun 4 kamper igjen nå så får gå til innkjøp av hjertinfarkt medisin så man overlever for dette er for spennende. I hvertfall bedre å kjempe om opprykk enn slik vi holdt på i fjor høst, selv om man er like spent og nervøs.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: KIL - Bryne
PostPosted: 04 Oct 2009, 23:56 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 10:22
Posts: 593
Location: Oslo/Kongsvinger
Enig i at Henry var litt usikker, med noen grusomt stygge sleiver.

MEN:

La noen merke til at han traff med nesten samtlige pasninger? I tillegg hevet han seg utover i kampen med flere flotte ingripner! Jeg er en ubetinget optimist når det gjelder fremtiden hans i KIL-drakta.

Og, Frejd er og blir fantastisk! Han vinner alt som detter ned i boksen vår. I tillegg løper han fra-, og er sterkere enn 98% av spillerne i divisjonen. Han trenger vi sårt for å kunne holde helt inn til direkte opprykk - la det ikke være tvil om dét.

_________________
Forza!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: KIL - Bryne
PostPosted: 05 Oct 2009, 02:03 
Offline
Kaptein

Joined: 30 Apr 2006, 18:37
Posts: 766
syns henry kom mer og mer i kampen etterhvert.. en stygg bom i 2 omg! blir spennende å følge han..

men hva kan man si, Edier... for en mann!! banens klare ener da han er utpå der. han blir utrolig viktig de 4 siste kampene nå, vi har råd til å miste 4 poeng.. 8 av 12.. selv om jeg snakka med optimister i dag som mente at 4 poeng til var nok for å rykke opp :shock:

_________________
Takk for deet


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: KIL - Bryne
PostPosted: 05 Oct 2009, 11:16 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
En rar 1.omgang, men man har tross alt 3 avslutninger som kan gi mål.
Og Brenes har årets 2 dårligste innlegg på stadion...

Mye bedre i 2.omgang og bør ha 1 mål til.
Selv om Bryne får ha ballen mye mot slutten.

Conny var rett og slett god igjen i denne kampen.
Aktiv og etter avslutningene.

Frejd er den andre giganten og Calle gjør mye bra...

Til neste kamp skal Tuelo trene på rykket sitt pluss skuddet.
Dvs. rykket pluss markkrypere.
Han er jo nesten ustoppelig da han setter fart med ballen og med bedre distinkthet i avslutningene vil han skåre i hver kamp. I praksis få kontroll over å avlevere lave skudd...


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: KIL - Bryne
PostPosted: 05 Oct 2009, 11:17 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3646
Syns Henry var bra jeg, Slike bommer som han hadde et par ganger har Ryen og co hatt maaaaaange ganger i år. Bare å se på mål forskjellen det. Og han kommer nok til å bedre seg bare han for fler sjanser


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: KIL - Bryne
PostPosted: 05 Oct 2009, 17:13 
Offline
Materialforvalter

Joined: 11 Aug 2008, 17:39
Posts: 83
Synes definitivt Henry burde få sjansen fra start på midtbanen. Tror han kan bli bra om han får tillit. Jonas Johansen synes jeg ikke forsvarer en plass i førsteelleveren etter kampen mot Bryne.

Frejd bør definitivt brukes som midtstopper framover. Guiomar bør spille høyreback når han er tilbake.

Leser i Glåmdalen at R. Risholt var rimelig forbanna i 1. omg:
Quote:
Jeg innrømmer at det klikket for meg et par ganger før pause. Noen må jo reagere når det ikke skjer noe som helst ute på banen. Hva slags signal er det til spillerne på benken hvis man ikke vurderer å skifte på et lag der ingenting fungerer? Skal vi rykke opp må alle 11 ute på banen være villige til å spytte blod de siste fire kampene


Herlig innstilling av KIL kapteinen


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: KIL - Bryne
PostPosted: 05 Oct 2009, 18:10 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 23:43
Posts: 617
Henry var da ikke så ille. Han bør nok helst ikke spille i forsvaret igjen, for da betyr det at vi sliter med skader/karantener igjen. Henry hadde noen blemmer, men det samme har for eksempel Ørjan også hatt. Ut fra forutsetningene synes jeg både Ørjan og Henry har gjort en OK jobb på backplass. Det er ikke bare bare å bli omskolert fordi vi mangler gode backer.

Frejd er Kongen på Gjemselund. Årets spiller uten tvil, og det er ikke rettferdig å forvente at Ørjan eller Henry skal kunne erstatte Edier på backplass.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: KIL - Bryne
PostPosted: 06 Oct 2009, 07:58 
Offline
Reserve

Joined: 09 Feb 2007, 22:43
Posts: 153
Husker det ble uttalt fra Gjemselund når han signerte at Frejd kunne bli en hit denne sesongen. Han er vel også en spiller Kil har fulgt helt siden han spilte i sverige!? Uansett..Kongespiller!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 40 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 266 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group