KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 16 Apr 2024, 18:01

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 
Author Message
PostPosted: 31 Mar 2024, 01:24 
Offline
Trener

Joined: 12 Oct 2009, 12:31
Posts: 840
Årets første tråd og jeg kaller motstanderne det de egentlig bør kalles 8)
Det mangler bare at de plasserer urna til Nils Arne Eggen på tribuna så er liksom sirkelen fullført.
Heia Ra ra ra Ranheim.

Men fra spøk til alvor......det er en vanskelig motstander og en soleklar favoritt til en av kvalikplassene. Samtidig blir jeg ikke overrasket om laget blir nr 12 på tabellen.
De er litt sånn "enten eller". Det er mye kjente navn i omløp, uten at det nødvendigvis gir suksess på banen.
Så får vi se. Jeg tipper en jevn kamp på Gjemselund.

Kongsvinger vet jeg ikke helt hva kommer med, men tipper både Haren og Williams starter. Joel Nilsson starter muligens på benken til han har kommet mer inn i spillestilen.
Skal jeg tippe Strömberg - Lysgård - Holmé - Krogh - Langrekken - Vinjor - Holter - Taylor - Williams - Moberg - Haren - fra start?


Top
 Profile  
 
PostPosted: 31 Mar 2024, 17:20 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1117
Location: Vinger
Deilig med tellende kamper igjen. Det bør være mulig å få en god start i år, hvis man ser på kampprogrammet for april.

Ranheim er vel hverken vesentlig svekkka elller forsterka i forhold til fjoråret. Ser at de tapte 3-0 mot Levanger i generalprøven, så regner med at de har hatt litt å jobbe med siste uka.

Jeg tror vi starter med Trengereid på venstreback, og at den høyre bacplassen bekles av Lysgård eller Langrekken. Sistnevnte har vel blitt brukt mest på den plassen i oppkjøringa. Trur også at Williams viker plass for Grundt.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 01 Apr 2024, 19:47 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1117
Location: Vinger
Deilig med overtidsseier. Vil tru Ranheim føler seg kraftig snytt her. Ser at det endte opp ganske likt i skudd og sjanser, men et par av Ranheim sine var gedigne. Spesielt den de satte utenfor alene med Strömberg på 0-1.

Fint med fart på topp, men skal vi fortsette å spille med så høy risiko, er vi nødt til å score minst fire mål sjøl. Haren var klart best av våre i dag. Jeg vil gjerne ha Grundt og Moberg på banen fra start bortreist mot Lyn.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 01 Apr 2024, 20:29 
Offline
Trener

Joined: 12 Oct 2009, 12:31
Posts: 840
Deilig å slå FK Trønder-syt fra Tronheim.
At det ikke ble gult kort for drøying i denne kampen er jo nesten komedie.

Utenom det må KIL passe på seg sjøl, for det er nok å jobbe med frem mot neste kamp.
Det er nok folk på benken som er klare til å bidra om ikke så lenge.

Det mest frustrerende med 1.omgangen er den manglende viljen til å gjøre noe som helst. Så ekstremt tempo-svakt.
Alt kombinasjonsspill vi har sett i treningskampene, det var borte vekk.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 02 Apr 2024, 15:40 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6459
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Du verden så deilig det var å slå Ranheim etter at de la seg bakpå og drøyde i ca. 60 minutter eller noe. Utrolig kjedelig kamp hvor vi heldigvis hever oss etter pause og klarer å kapre 3 poeng.

Syns vi starter godt organisert, men uten å skape noe særlig fremover. Ranheim sitt mål er av det pene slaget som du kun ser når du spiller forball på spillkonsoll. Men makan til kjipt lag i forhold til å drøye tid har jeg sjelden sett, eller når sant skal sies så ser vi vel det ganske ofte i denne ligaen.

KIL ser foreløpig ikke helt ut til å funnet sin måte å spille på, men det kommer nok. Er fortsatt litt tynt på topp og offensive alternativer selv om Vinjor jobbet bra, Taylor ble litt for omstendelig.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 26 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group