KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 29 Apr 2024, 11:06

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 22 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
 Post subject: Trenerens hjørne
PostPosted: 26 Sep 2005, 15:59 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6462
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Utrolig godt sagt av Skogen i dagens utgave av Trenerens hjørne.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 26 Sep 2005, 16:07 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Helt enig.
Kanskje vi skal lære noe av dette?

Men han kunne jo også sagt noe om kampen da, for jeg tror ikke det er bare vår skyld at KIL tapte.

Synes det hadde vært artig om Skogen hadde vært med å debattert litt her jeg.

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 26 Sep 2005, 16:23 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6462
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Han sier ikke noe om at der et vår skyld at vi tapte, de fleste her på forumet er KIL venner og følger laget i tykt og tynt. Vi må bare passe oss for å bli for ensidige negative mot spillere og apparatet rundt laget. Er det ting der som ikke funker så er det klart vi har rett til å uttale oss, men har man ikke noe konstruktivt å komme med er det bedre å holde kjeft.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 26 Sep 2005, 17:09 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 13:51
Posts: 692
Kan ikke skjønne at dette var så utrolig godt sagt. Synes Skogen har feil fokus når han henger seg opp i dette. Han burde heller fokusert på det elendige som skjedde ute på gressmatta.
Det er da ikke noe spesielt for Kongsvinger og KIL at publikum blir borte når det går dårlig og spilles kjedelig fotball. Det skjer alle andre steder. Veldig mange (kanskje alle bortsett fra den harde kjerne) drar på fotballkamp for la seg underholde, og det som har skjedd i det siste har ikke stor underholdningsverdi. Så ærlige må vi være. Da skjønner jeg godt at mange prioriterer andre ting i stedet for å betale over 100 kr for å se KIL.
For meg er dette ingen problemstilling. Jeg kommer til å møte opp om KIL spiller i 4. divisjon!

Jeg begynner å bli lei av Skogens bortforklaringer og mangel på forklaringer på hvorfor det går dårlig. I går tok han ut et lag som ikke fungerte i det hele tatt, og det er han ansvarlig for. Jeg synes det er helt håpløst å vrake Turbo. Han har virkelig KIL-hjerte noe som synes godt ute på gressmatta. Han har en smittende spillerstil, og selv om han ikke alltid er like god, kan jeg ikke huske sist jeg var misfornøyd med innstillingen hans ute på matta.
I år har trenerteamet foretatt en del rare valg og det kan ikke bortforklares med gode og dårlige venner!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 26 Sep 2005, 17:32 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 11 May 2005, 20:35
Posts: 1387
Location: Nes/Romerike
Jeg synte dette blir bare pjatt, og nesten hakk i plata...

Dette tapet var pinlig, og vi burde slå et slitent HF lag, nei Skogen dette holder ikke.


Top
 Profile  
 
 Post subject: HVA SKJER A?
PostPosted: 26 Sep 2005, 18:21 
Offline
Reserve

Joined: 24 Jun 2005, 18:15
Posts: 297
Location: Oslo
Skogen må nå bevise at han tåler motgang.

Synes fortsatt han fortjener noen flere sjanser, men det begynner å bli veldig naturlig å spørre seg om han ikke lenger klarer å motivere dette laget? Da er det 3 alternativer.

1) Hente inn en ekstern motivator.
2) Bytte trener
3) Bytte spillere, personlig begynner jeg å bli lei av Ryens personlige feil, men dårlig innsats er dog ennå verre. Innsatsen til Holtet og Hansen med flere virker stusselig, men det er kanskje trenerens feil? Who knows?

Uansett burde han nå gi Birken tillitt i forsvar og la Ryen hvile.

For neste sesong må laget forsterkes i alle lagleder, hvis KIL holder seg i 1. divisjon da. Det må endelig skaffes til veie en goalgetter.

Snakket om at KIL ikke har noe mer å spille for er fullstendig feilslått, det er ikke langt ned til 13. plass. Det spilles faktisk 30 kamper i 1. divisjon nå.

Hadde bestemmt meg for å gå på Nadderud neste søndag, men er det vært turen???


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Trenerens hjørne
PostPosted: 26 Sep 2005, 18:29 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
mikeb wrote:
Utrolig godt sagt av Skogen i dagens utgave av Trenerens hjørne.


Hm......føler meg egentlig som en "venn" selv om jeg også føler for å komme med noen kritiske blikk innimellom.....er det bare "enten/eller" her?

Må si at jeg er ganske enig med de som nevner at dette er litt "hakk i plata"....syns jeg har leste dette tidligere fra Skogheim!

Han har selvfølgelig rett i at det ikke er noe poeng i å slenge med leppa i øst og vest. Men hvert eneste lag i hele verden mister tilskuere når det butter i mot....dette er ikke noe fenomen på Kongsvinger!!! Bør vel være andre ting å konsentrere seg om? Det er liksom ingen bortforklaring!!

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: HVA SKJER A?
PostPosted: 26 Sep 2005, 18:32 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Antienga wrote:
Hadde bestemmt meg for å gå på Nadderud neste søndag, men er det vært turen???


Avhenger av hvilke krav du har!!!

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Trenerens hjørne
PostPosted: 26 Sep 2005, 19:23 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Raggen wrote:
mikeb wrote:
Utrolig godt sagt av Skogen i dagens utgave av Trenerens hjørne.


Hm......føler meg egentlig som en "venn" selv om jeg også føler for å komme med noen kritiske blikk innimellom.....er det bare "enten/eller" her?

Må si at jeg er ganske enig med de som nevner at dette er litt "hakk i plata"....syns jeg har leste dette tidligere fra Skogheim!

Han har selvfølgelig rett i at det ikke er noe poeng i å slenge med leppa i øst og vest. Men hvert eneste lag i hele verden mister tilskuere når det butter i mot....dette er ikke noe fenomen på Kongsvinger!!! Bør vel være andre ting å konsentrere seg om? Det er liksom ingen bortforklaring!!


Helt enig Raggen...
Og som du nevner over her, så går det ann å være kritisk og samtidig være venn. Jeg føler meg som en god venn selv, jeg har vært på hver eneste hjemmekamp i år.

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 26 Sep 2005, 20:04 
Offline
Kaptein

Joined: 23 Jun 2005, 19:19
Posts: 758
Location: Gjemselund Stadion
Savner at Skogen roser supporterne når det er litt liv......... Er mye negativ kritikk mot supporterne.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 26 Sep 2005, 20:19 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Ja egentlig sant det der...

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 26 Sep 2005, 21:01 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 28 Mar 2005, 18:28
Posts: 1648
Location: Oslo/Kongsvinger
Synes da ikke dette var så galt skrevet. Selv om jeg kunne tenkt meg at han skrev litt mer om hans analyse av hva som går dårlig, og litt av hans tanker på kommende sessong.

Det er litt dumt at Skogen fokuserer på de dårlige vennene. Og ja det finnes en del av dem. Men det finnes også mange som reiser land og strand, bruker penger på penger på klubben. Og vi følger dem over alt.

Over and over!!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: HVA SKJER A?
PostPosted: 26 Sep 2005, 22:15 
Offline
Reserve

Joined: 24 Jun 2005, 18:15
Posts: 297
Location: Oslo
Raggen wrote:
Antienga wrote:
Hadde bestemmt meg for å gå på Nadderud neste søndag, men er det vært turen???


Avhenger av hvilke krav du har!!!


Krav? Innsats selvsagt. Er ikke langt å dra, men gidder ikke bruke tid og penger på å se slakt. Er overhodet ikke interessert i å se Stabæk kjøre over en gjeng uten innsats og stolthet!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 26 Sep 2005, 22:17 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
Enig med Lennon. Jeg føler meg ikke truffet av det han skrev.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 26 Sep 2005, 22:22 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 09 Apr 2005, 14:47
Posts: 2722
Location: Oslo
Bergkamp wrote:
Savner at Skogen roser supporterne når det er litt liv......... Er mye negativ kritikk mot supporterne.


Ja, enig. Det er greit nok da det kommer negative ting. Men da får det positive komme fram også.. Da det er noe.. :roll:


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 22 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 266 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group