Superspiss wrote:
1892 wrote:
Begynner å nærme seg... ser at Lindau har trent for fullt.En spiller jeg mer enn gjerne vil se i 11eren... Stabæk blir tøffe å slå er jeg redd for, så 4-5-1 med kula-stormoen-nystuen-fremming-lindau på midtbanen, kunne det vært noe?.. Ikke veit jeg, men tøft blir det.. Spørsmålet er om Ryen blir benket.. han virker ikke helt i form om dagen. Birken spilte bra når han kom inn mot hønsa. Jeg mener han burde få sjansen fra start.
Ryen benket. De siste 3 sesongene har Ryen gjort 1 DÅRLIG KAMP! Hører du? 1.......
Kan du fortelle meg hvilke av ALLE DE ANDRE spillerne som ikke har gjort mer enn 1 DÅRLIG KAMP i løpet av nesten 3 sesonger???
Er det grunnlaget for å ikke være helt i form?
Nå skrev jeg at spørsmålet er om ikke han blir benket.. jeg kom ikke med svaret.. ikke vil jeg at han blir benket heller, for Ryen er en spiller og en person jeg absolutt er en stor tilhenger av.. Jeg slengte det bare ut for å høre hva andre mente, og du kom med dine synspunkter. Er enig med deg at Ryen har vært meget solid, men Wibe Lund spilte meget godt mot
Hønsa og når Birken kom inn spilte han like stort. Det var det jeg mente.. regner med du så det samme som meg.. Alle kan ha en dårlig dag på jobb, hva som blir konsekvensene av det veit jeg ikke.
Men, regner med Ryen og Jaakko blir stopperparet siden D.Nannskog er en kjapp spiller..
Nå har det seg sånn at du og jeg sikkert har fulgt laget like tett, så du trenger ikke å fortelle meg noe