KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 27 Apr 2024, 22:20

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 20 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 26 Jul 2005, 08:41 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 13:51
Posts: 692
Janko wrote:
skal du (KIL4ever) betale lønna hans da. Han kommer nok ikke hit for den lønna de andre på KIL har i dag. Og det gjør ingen av de gamle spillerne som har vert her heller. De tenker penger og atter penger. Hvis ikke hadde mange av dem hvert her alt.

Det har jeg dessverre ikke penger til, ikke om han skulle hatt 5000 i mnd for å spille. Men hvis det er lønna du er bekymret for og årsaken til at du ikke ønsker han, er jeg litt skremt. Det må da gå an å sjekke dette først. Da er det like handlingslammet som en viss tidligere daglig leder. "Dette går itte, så det er ingen vits i å sjekke saken".
Kan være at Ham-Kam vil betale deler av lønna hans for å bli kvitt han...
Jeg har en del gode minner om Frigård, og det er med et vist nostalgisk ønske jeg kunne tenkt meg og sett han på Gjemselund i KIL-drakt igjen. Men for all del, Gundersen fortjener spissplassen om dagen - uten tvil! Han er også en mann for fremtiden. Men når du er så ung som han er, vil det gå opp og ned. Vi må ikke glemme at det bare er en drøy måned siden han var uaktuell for A-laget.
Jeg innrømmer også at det er en annen ting som taler mot Frigård (i tillegg til alderen), nemlig det at jeg tror han er best i en 4-4-2-formasjon.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 26 Jul 2005, 08:59 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
Med all respekt for hva Frigård en gang var for KIL: Den beste jobben han kan gjøre for oss nå er å sitte på en benk på Briskeby og tappe Skamma for penger. De er på vei mot 1. divisjon, om Frigård og forsåvidt også Buer kan være med å legge klubben i økonomisk ruin så er jo det bra også. For storebror KIL, Hedmarks stolthet, skal jo ta tilbake tronen i dette lange fylket.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 26 Jul 2005, 11:45 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 13:51
Posts: 692
Karlsen wrote:
Med all respekt for hva Frigård en gang var for KIL: Den beste jobben han kan gjøre for oss nå er å sitte på en benk på Briskeby og tappe Skamma for penger. De er på vei mot 1. divisjon, om Frigård og forsåvidt også Buer kan være med å legge klubben i økonomisk ruin så er jo det bra også. For storebror KIL, Hedmarks stolthet, skal jo ta tilbake tronen i dette lange fylket.

He, he. Må innrømme at det var et godt poeng!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 28 Jul 2005, 10:17 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 28 Mar 2005, 18:28
Posts: 1648
Location: Oslo/Kongsvinger
Nei, nei og atter nei. Vi har drevet nok eldreomsorg for HamSkam. De kan beholde gamlingene selv. Må da være bedre å la Gundersen spille som har fremtiden foran seg. I år rykker vi ikke opp eller ned, og da er det bedre å spare pengene til neste år.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 28 Jul 2005, 10:18 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 13:51
Posts: 692
Neil Lennon wrote:
Nei, nei og atter nei. Vi har drevet nok eldreomsorg for HamSkam. De kan beholde gamlingene selv. Må da være bedre å la Gundersen spille som har fremtiden foran seg. I år rykker vi ikke opp eller ned, og da er det bedre å spare pengene til neste år.

OK, gir meg! Frigård får bli værende på benken på Briskeby!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 20 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 262 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group