Raggen wrote:
Folk får ha hvilken oppfattning de vil om denne sesongen, men å sitte å surve om elendig spill, elendige spillere, elendige trenere og gudene vet hva syns jeg blir rimelig patetisk når realitetene tross alt er som de er.
Jeg har til nå sett 4 jevne kamper med KIL i Tippeligaen som alle dessverre har endt opp med tap. Det er kun marginer som gjør at vi ikke har fått med oss 6-10 poeng. Og ja... jeg tar heller disse 4 tapene i stedet for et par seiere, en uavgjort og et tap i Adeccoligaen. I tillegg har jeg ikke gitt opp enda, som det ser ut til at en del andre allerede har gjort.
Veldig enig i dette selv. Og tror ikke (håper i alle fall ikke) at noen oppfatter at jeg "surver" om det du nevner.
Vi var klart bedre enn Godset, og skulle vunnet. 1 poeng mot Odd hadde ikke vært helt ufortjent. Litt mindre fortjent hadde vel 1 poeng mot Tromsø vært, men slik kampen var hadde forsåvidt 0-0 ikke vært et skandaløst resultat. For å si det mildt. Og nå mot Ålesund ble vi utsatt for et ran. Kampen sett under ett skulle 3 poeng vært igjen i Vinger.
Så vi spiller greit (selv om jeg klager på vingene....). Men det blir lite poeng av 4 "hederlige"/"ufortjente" tap. Og det er poengene vi trenger.
Nå tar jeg heller en drittkamp à la tromsø-Stabæk, hvor vi blir rundspilt i ca 90 minutter, og jeg nærmer meg hjerteinfarkt. Så 4 minutter på overtid så kommer vi (endelig) ned til dødlinja og slår en hard ball ca 195 cm over bakken inn foran mål, og der er Niang/Kai og skaller inn et ufortjent seiersmål.
Slikt blir det i alle fall 3 poeng av