KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 16 Jul 2025, 01:48

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 105 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Next
Author Message
PostPosted: 20 Nov 2009, 10:14 
Trener

http://msn.tv2sporten.no/fotball/tippel ... 18037.html

Profile  

PostPosted: 20 Nov 2009, 12:00 

Etter å ha svevd på skyer etter at opprykket ble klart, landet jeg brått og brutalt nå som Trond Amundsen blir trener :evil:
TROND AMUNDSEN! FOR EN VITS!! Kan ikke fatte og begripe hvordan enkelte kan mene at TA har fått utrettet mye i Løv/Ham.... På 3 sesonger har det blitt 12. plass to ganger og en 10. plass! WOW! De resultatene gir ikke akkurat respekt hos meg. Han er kanskje bra på å utvikle talenter, men som hovedtrener i Tippeligaen har han ingenting å gjøre! Har ikke styret ønske om at vi skal klare oss blant de "store" i mer enn en sesong? Greit nok at Kil skal være gode på å utvikle talenter, men hvis vi skal ha noe som helst håp om å være i TL i mer enn en sesong, så kan ikke hovedfokuset være på utvikling av talenter første året vi skal spise kirsebær med de store gutta! TA er TALENTUTVIKLER. IKKE HOVEDTRENER! Vi trenger rutine/erfaring i sesongen 2010!! Selv om også Eide mangler det, så hadde ihverfall han fortjent jobben MYE mer enn en person som har skaffet "lillebror" i Bergen to 12. plasser og en 10. plass på 3 sesonger!!!!!!!

"Jeg er ikke sinna, bare veeeeldig, veeeeldig skuffet....."

Profile  

PostPosted: 20 Nov 2009, 12:14 
Materialforvalter

og hvilket grunnlag har du å si for at han ikke er noen god leder eller hovedtrener? Trond er den beste vi kunne fått

Profile  

PostPosted: 20 Nov 2009, 12:22 
Reserve

Helt enig nå får vi Trond Amundsen og Eide i fellesskap og det er mulig tegnet en 3 års kontrakt flott for klubben. Det er flere klubber som har lagt merke til hva Amundsen har klart med fattiglaget Løvham som med et under ikke har rykket ned..

Profile  

PostPosted: 20 Nov 2009, 12:24 
Kaptein

Amundsen og Eide er perfekt. Tror faktisk ikke mange trenerpar i Tippeligaen har like mye fotballkompetanse tilsammen som de to..

Profile  

PostPosted: 20 Nov 2009, 12:52 

Grunnlaget mitt er resultatene hans. Ok, skal moderere meg litt, Trond Amundsen er FOTBALLTRENER. Men er han GOD nok til å trene et TL-LAG?? NEPPE!! Greit nok at Løv/Ham er fattige o.l. Men min personlige mening er at han IKKE har skapt gull ut av gråstein i Bergen og har heller ikke gjort seg fortjent til å lede KIL i 2010. Med det spillermaterialet Løv/Ham egentlig har, så hadde en GOD trener klart å skape bedre resultater på 3 sesonger enn det Trond Amundsen har gjort. Uansett hvor fattige de er. Trenere lever av en ting, og det er resultater. Når man ser på resultatene til Amundsen kontra Eide, så sier det seg selv hvem som fortjener å LEDE KIL i 2010!! Den rette løsningen hadde vært Eide som hovedtrener og Amundsen som "side-kick". Selv om jeg aller helst ville sett at Amundsen forble i Bergen og ordnet 12. plasser til "Løvene".

Profile  

PostPosted: 20 Nov 2009, 13:04 
Reserve

Merkelig at det kommer alltid noen nye forumtroll hver gang en viktig avgjørelse blir tatt :roll:

Profile  

PostPosted: 20 Nov 2009, 13:12 
Klubbdirektør

Knuger'n wrote:
Etter å ha svevd på skyer etter at opprykket ble klart, landet jeg brått og brutalt nå som Trond Amundsen blir trener :evil:
TROND AMUNDSEN! FOR EN VITS!! Kan ikke fatte og begripe hvordan enkelte kan mene at TA har fått utrettet mye i Løv/Ham.... På 3 sesonger har det blitt 12. plass to ganger og en 10. plass! WOW! De resultatene gir ikke akkurat respekt hos meg. Han er kanskje bra på å utvikle talenter, men som hovedtrener i Tippeligaen har han ingenting å gjøre! Har ikke styret ønske om at vi skal klare oss blant de "store" i mer enn en sesong? Greit nok at Kil skal være gode på å utvikle talenter, men hvis vi skal ha noe som helst håp om å være i TL i mer enn en sesong, så kan ikke hovedfokuset være på utvikling av talenter første året vi skal spise kirsebær med de store gutta! TA er TALENTUTVIKLER. IKKE HOVEDTRENER! Vi trenger rutine/erfaring i sesongen 2010!! Selv om også Eide mangler det, så hadde ihverfall han fortjent jobben MYE mer enn en person som har skaffet "lillebror" i Bergen to 12. plasser og en 10. plass på 3 sesonger!!!!!!!

"Jeg er ikke sinna, bare veeeeldig, veeeeldig skuffet....."

Du kan jo lese denne kommentareren:

Tusen takk for alt Trond. Du vil bli sterkt savnet, og meget vanskelig og ersatte!Kongsvinger kommer til og gjøre en meget sterk sesong med deg som trener.Jeg tar et råtips p topp fem med deg som trener.At Brann ikke hente deg i fjor er en gåte og et mysteruim for meg, men neste sesong kommer de til å få merke hva det vil si.

http://www.ba.no/sport/fotball/article4715805.ece

fra en som tydeligvis kjenner han bedre som trener enn du gjør :D

Profile  

PostPosted: 20 Nov 2009, 13:21 

http://www.lov-ham.no/index.php?state=W ... heter/2309 fant denne på Løv-Ham sin hjemme side

Profile  

PostPosted: 20 Nov 2009, 13:24 

Ja,ja. Går utifra at de av dere på forumet som mener han er RETT mann, KJENNER han godt :mrgreen:
Styret har tatt en avgjørelse og den som lever får se om det er en rett avgjørelse :?:
JEG TAR GJERNE FEIL!!!!!!! :oops:
10-12 PLASS I 2010 ER FOR MIN DEL GODKJENT!! Ha,ha.

Hilsen "forumtrollet"

Profile  

PostPosted: 20 Nov 2009, 13:25 
Klubbdirektør

Det er bekreftet av daglig leder, Løvham, at Trond Amundsen er KIL's nye trener:

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/hedm ... /1.6874301

Profile  

PostPosted: 20 Nov 2009, 13:56 
Materialforvalter

Med Amundsen som hovedtrenner og Eide i en støtterolle blir trenerteamet noe veldig nærme det jeg ønsket meg etter opprykket. Ikke fordi Amundsen er verdens største trenerprofil, men fordi jeg tror dette er en helhetlig løsning som kan fungere godt og som jeg tror er fornuftig i forhold til KILs profil og økonomiske rammer de neste åra.

Eide kan bidra med kjennskap til spillerne og kontinuitet, samtidig som han kan fortsette å utvikle seg videre til sitt potensial som en god tippeligatrener. Samtidig tror jeg vi trenger en sterkere leder av laget enn det Eide kan bidra med i dag. Dette er mitt inntrykk både fra kampene (der jeg opplever han som passiv og der han overlater mye av treners styringsmulighet til kaptein) og fra uttalelser i media (der jeg mener å huske å ha sagt noe i retning av ”dette laget trener seg selv”. Det er ikke en filosofi som leder et tippeligalag i lengden.). Har ikke sett noen treninger så her veit jeg ikke hva som foregår, men her kan Eide, i en hjelpetrenerrolle, fortsatt bidra på en god måte.

En time igjen til vi endelig får høre om jeg får vilja mi denne gangen også ;-)

Profile  

PostPosted: 20 Nov 2009, 14:03 
Trener

Quote:
Når man ser på resultatene til Amundsen kontra Eide, så sier det seg selv hvem som fortjener å LEDE KIL i 2010!!

Jeg tipper du ikke var på en eneste kamp i 2008 før Nordlie kom til klubben?
Ja Eide er flink, ett kjempe talent, men gutten er 27 år!

Amundsen m/ Eide er perfekt for KIL!
To sultne trenere som vil bevise at de har noe å gjøre i toppen!

Mye bedre enn en "Skullerud" som kun kommer for lønningsdagen

Profile  

PostPosted: 20 Nov 2009, 14:23 
Reserve

Jeg også liker Eide og jeg tror nok han har masse fotball erfaring og jeg vet han er både kjempeflik ærlig og ålreit mann, men jeg tror rett og slett ikke han har den nødvendinge tyngden til å få spillere til å tro på alt han sier på samme måte som mer erfarne trenere har. Det er faktisk masse psykologi i fotball også, det er ikke bare å snekkre sammen det beste laget for å gå utpå å vinne. Man må ha troen på det man jobber med også. Jeg er veldig glad for at Eide får fortsette som assistent, dette tror jeg både han og KIL tjener på.

Profile  

PostPosted: 20 Nov 2009, 14:36 
Klubbdirektør

Brurud wrote:
Jeg også liker Eide og jeg tror nok han har masse fotball erfaring og jeg vet han er både kjempeflik ærlig og ålreit mann, men jeg tror rett og slett ikke han har den nødvendinge tyngden til å få spillere til å tro på alt han sier på samme måte som mer erfarne trenere har. Det er faktisk masse psykologi i fotball også, det er ikke bare å snekkre sammen det beste laget for å gå utpå å vinne. Man må ha troen på det man jobber med også. Jeg er veldig glad for at Eide får fortsette som assistent, dette tror jeg både han og KIL tjener på.

Kunne ikke vært mer enig :D

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 105 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]