En aldri så liten oppsummering:
Stemningen på feltet var bra mot Kamma.
Det ble dratt igang hovedsakelig fra oss forsangere og noen av gamlegutta fra glansdagene, noe som er veldig bra.
Hovedsakelig altså, enkelte ganger fra noen som rett og slett ikke skjønner det. Altså, mulig jeg er pirkete, men "kom igjen vinger" på innmarsjen? Javel...
Neste gang ---> forsangere starter!
TIFO: Dårligere enn forventet. Rett og slett. Og den som neste gang prøver å kaste de rullene som dem egentlig skulle ha kasta på innmarsjen,på linjemann eller motspillere, slipper mest sannsynligvis å se mer av den kampen. Uansett, dette ble ikke oppdaget, sats ikke på det samme neste gang!
Men det ble uansett litt farger ut av tifoen. Neste gang vil det nok bli litt strammere organisert.
Alt i alt så var det vell ikke så værst. Lydnivået var bra gjennom hele kampen, bortsett fra en liten periode på 0-2 der, men ok, jeg ser den

Poenget var at vi ikke stoppet å synge da heller.
Riktig sang ble sunget etter bølgen. Bra, det hørtes veldig fett ut! På "Ett lag i Hedmark" hørte jeg faen meg ikke min egen stemme engang. Det var helt sjef!
Et stort pluss for at 98% av sangene var til støtte for vårt eget lag.. de 2% som ikke var det er akkurat sånn det skal være!
Forblir det sånn resten av sesongen, kommer det til å bli jævelig gøy på feltet denne sesongen.
Håper de nye sangene kan bli lagt ut på kilsk.com etterhvert...
Takk folkens!