Janko wrote:
maggot wrote:
Mange lokale (som har vært i KIL tidligere) som tar steg om dagen. Vil faktisk skryte av Nystuen som ønsker å satse på lokale, men også hjelper de videre til gode utviklingsarenaer.
Jeg er sikker på at flere vil komme tilbake til KIL som gode spillere en dag.
-Oliver Banken Sandberg skal spille 2.divisjonsfotball for Gjøvik-Lyn. Han var utlånt til Elverum i 3.divisjon i fjor.
-Andreas Smedplass får en fin utviklingsarena i Arendal i 2.divisjon.
-Mikael Harbosen Haga gikk til samme klubb.
-Markus Nygård virker til å ha hatt en bra reise i Gjelleråsen (3.divisjon). Han signerte nå for Eidsvoll Turn i 2.divisjon.
-Alexander Håpnes er en publikumsfavoritt i Moss i 1.divisjon, og har vært med på oppturen der.
-Oscar Berg Nordstrøm spiller i FUVO i 3.divisjon.
-Matias Aadnøy gikk til Strømmen og skal spille 2.divisjon der.
Av de mer etablerte så forsvant vel Martin Ellingsen til svensk fotball (AIK).
Fredrik Pålerud vurderer (så vidt jeg vet?) fortsatt fotballfremtiden. Jeg finner han iallfall ikke i noen ny klubb.
Christian Røer er også klubbløs etter at kontrakten med Bryne gikk ut. Han har vel brent et par bruer tilbake hit.
Martin Linnes koser seg fortsatt i Molde.
Mange av disse tok i Obos nivået. Derfor er dem ikke her lenger. Kan ikke bare satse på lokale spillere. Det fungerer dårlig vis vi ikke har en stamme med rutinerte spillere. Se på Vinjor. Var bedre når han var utleid. Men for det ikke helt til i Kil. Desverre.
Vinor hadde jo en knallsesong ifjor. Der han til tider i tillegg spilte i en til dels annen posisjon. Så hva snakker du om?
Hadde du enda nevnt Langrekken hadde jeg skjønt det. Han er jo fryktelig av og på... Men hvis han er på topp, så er jeg fortsatt veldig glad for at vi har ham.